Дослідження ставлення споживачів до товару за допомогою інтеграційних моделей
Дата
2008
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті розглянуті теоретичні підходи щодо оцінювання ставлення споживачів до торговельної марки як важливого чиннику впливу на формування процесу прийняття рішення про покупку. Для отримання інформації про ставлення споживачів до товару використано інтеграційні (багатофакторні) моделі.
The article reviews theory issues about attitude of consumer to the trade mark. It is so important for the buying process. Multifactor models are used for information about attitude of consumer to the trade mark.
Опис
Ключові слова
споживач, consumer, ставлення споживачів, інтеграційні моделі, attitude of consumer, multifactor models, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Капінус, Л. В. Дослідження ставлення споживачів до товару за допомогою інтеграційних моделей / Л. В. Капінус // Наукові праці НУХТ. – 2008. – № 27. – С. 53-57.