Контроль збалансованісті маркетингового комплексу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

В роботі досліджено основні напрямки маркетингового контролю на підприємстві. Запропоновано введення нового напряму контролю – контроль збалансованості комплексу маркетингу, та обґрунтовано необхідність його виникнення. In this paper was investigated main areas of marketing control at the company. Was offered the introducing a new direction control - control of balancing of the marketing mix, and was substantiated the necessity of its occurrence.

Опис

Ключові слова

маркетинг мікс, marketing mix, маркетинговий контроль, збалансованість маркетингового комплексу, marketing control, balancing of the marketing mix, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Зібрання