Контроль збалансованісті маркетингового комплексу

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В роботі досліджено основні напрямки маркетингового контролю на підприємстві. Запропоновано введення нового напряму контролю – контроль збалансованості комплексу маркетингу, та обґрунтовано необхідність його виникнення. In this paper was investigated main areas of marketing control at the company. Was offered the introducing a new direction control - control of balancing of the marketing mix, and was substantiated the necessity of its occurrence.

Опис

Ключові слова

маркетинг мікс, marketing mix, маркетинговий контроль, збалансованість маркетингового комплексу, marketing control, balancing of the marketing mix, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced