Психологічний аналіз психокорекційної програми формування високої фрустраційної толерантності у студентів
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті представлена психокорекційна програма розвитку високої фрустраційної толерантності у студентів. Аналізується зміст програми, що включає основні когнітивні, емотивні та поведінкові стратегії в комплексі з безумовним прийняттям себе, світу. In the article it has been presented the psychocorrectional program to form a high frustration tolerance in students. The content of program containing the basic cognitive, emotional and behavioural strategies in combination with unconditional self-acceptance, others and world-acceptance have been analyzed. та інших.
Опис
Ключові слова
психокорекційна програма, студенти, когнітивна стратегія, емотивна стратегія, поведінкова стратегія, безумовне сприйняття себе, безумовне сприйняття світу, безумовне сприйняття інших, психокоррекционная программа, psychocorrectional program, students, cognitive strategies, emotional strategies, behavioural strategies, self-acceptance, others-acceptance, world-acceptance, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Божок, Н. О. Психологічний аналіз психокорекційної програми формування високої фрустраційної толерантності у студентів / Н. О. Божок // Психологія і соціологія. - 2012.