Особливості психокорекційного впливу на розвиток фрустраційної толерантності у студентів
Файли
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті представлена психокорекційна програма формування високої фрустраційної толерантності у студентів. Аналізуються основні когнітивні, емотивні та поведінкові стратегії в комплексі з безумовним прийняттям себе, світу та інших з метою продукування позитивних, продуктивних змін, що ведуть до високої фрустраційної толерантності. In the article it has been presented the psychocorrectional program to form a high frustration tolerance in students.The basic cognitive, emotional and behavioural strategies in combination with unconditional self-acceptance, others and world-acceptance have been analyzed with the aim of producing positive and productive changes leading to high frustration tolerance.
Опис
Ключові слова
психокорекційна програма, студенти, когнітивна стратегія, емотивна стратегія, поведінкова стратегія, безумовне сприйняття себе, безумовне сприйняття світу, безумовне сприйняття інших, psychocorrectional program, students, cognitive strategies, emotional strategies, behavioural strategies, self-acceptance, others-acceptance, world-acceptance., кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Божок, Н. О. Особливості психокорекційного впливу на розвиток фрустраційної
толерантності у студентів / Н. О. Божок // Психологічні перспективи. - 2012. - Спец. вип. Проблеми кіберагресії, Т. 1. - 244 с.