Іноземна мова в процесі євроінтеграції
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті розглядаються деякі результати введення європей¬ських стандартів організації учбового процесу, а саме введення модульної системи розподілу учбового матері¬алу та контролю за його засвоєнням студентами. Описуються методичні засоби підвищення якості знань студентів.
The articlr considers some results of introducing the European standards of the learning process organization, more specifically, the introduction of the module system in distributing the material studied and control after its learning by the students. Some methodological means to raise the quality of the student’s knowledge are described.
The articlr considers some results of introducing the European standards of the learning process organization, more specifically, the introduction of the module system in distributing the material studied and control after its learning by the students. Some methodological means to raise the quality of the student’s knowledge are described.
Опис
Ключові слова
вища освіта, організація процесу навчання, модульна система, методи, якість знань, higher education, learning process organization, module system, methods, knowledge quality
Бібліографічний опис
Ткаченко, Н. Д. Іноземна мова в процесі євроінтеграції / Н. Д. Ткаченко // Нові технології навчання. Науково-методичний збірник. Спеціальний випуск. – К. : НУХТ, 2009. - C. 80-81.