Іноземна мова в процесі євроінтеграції

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті розглядаються деякі результати введення європей¬ських стандартів організації учбового процесу, а саме введення модульної системи розподілу учбового матері¬алу та контролю за його засвоєнням студентами. Описуються методичні засоби підвищення якості знань студентів.
The articlr considers some results of introducing the European standards of the learning process organization, more specifically, the introduction of the module system in distributing the material studied and control after its learning by the students. Some methodological means to raise the quality of the student’s knowledge are described.

Опис

Ключові слова

вища освіта, організація процесу навчання, модульна система, методи, якість знань, higher education, learning process organization, module system, methods, knowledge quality

Бібліографічний опис

Ткаченко, Н. Д. Іноземна мова в процесі євроінтеграції / Н. Д. Ткаченко // Нові технології навчання. Науково-методичний збірник. Спеціальний випуск. – К. : НУХТ, 2009. - C. 80-81.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced