Магістерський рівень освіти у технологічних внз: погляди зблизька та здалеку

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Магістерський рівень підготовки фахівців в Україні має орієнтуватись на кращі вітчизняні традиції вищої школи і бути відкритим для запозичення і акумулювання передового західного досвіду. Це передусім стосується глибинного засвоєння дисциплін, передбачених навчальним планом підготовки магістрів.
Master's level training in Ukraine should focus on the best national traditions of high school and be open to borrowing and accumulation of advanced master's level training in Ukraine should focus on the best national traditions of high school and be open to borrowing and accumulation of advanced Western experience. This primarily concerns the deep absorption disciplines in the curriculum for masters.

Опис

Ключові слова

вища освіта, магістерський рівень, Болонський процес, бакалаврат, євроінтеграція, якість освіти, higher Education, Master's degree, Bologna Process, кафедра гуманітарних дисциплін, bachelor, European integration, quality of education, кафедра технології оздоровчих продуктів

Бібліографічний опис

Українець, А. І. Магістерський рівень освіти у технологічних ВНЗ: погляди зблизька та здалеку / А. І. Українець, Г. О. Сімахіна, Н. В.Науменко // Наукові праці НУХТ. - К. : НУХТ, 2009.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced