Збалансованість маркетингового комплексу як особливий вид маркетингового контролю

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті розглянуто теоретичне забезпечення поняття маркетингового контролю, досліджено його основні напрями і типи, удосконалено класифікацію їх видів та запропоновано інтегральний індекс збалансованості маркетингового комплексу

Опис

Ключові слова

маркетинговий комплекс, маркетинговий аудит, маркетинговий контроль, маркетинговый комплекс, маркетинговый аудит, маркетинговый контроль, marketing mix, marketing audit, marketing control, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Стеценко, В. А. Збалансованість маркетингового комплексу як особливий вид маркетингового контролю / В. А. Стеценко // Формування ринкової економіки: Збірник наукових праць. – 2012. – № 28, Ч. 2. - С. 368–377.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced