Методи оцінки і аналізу конкурентоспроможності продукції
Файли
Дата
2001
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Застосування методики по оцінці рівня конкурентоспроможності дає можливість на підприємствах здійснювати комплекс взаємопов’язаних заходів по підвищенню якості продукції, що випускається. При цьому найбільш значущим моментом є перегляд і поновлення номенклатури продукції, що випускається, з метою її успішної реалізації на ринку.
Application of method by estimation of level of competitiveness enables to carry out the complex of vzaemopov’yazanikh measures on upgrading products which is produced on enterprises. Thus the most meaningful moment is a revision and proceeding in the nomenclature of products which is produced, with the purpose of it successful realization at the market.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність продукції, ринкові умови, competitiveness of products, market conditions, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Носенко, Н. А. Методи оцінки і аналізу конкурентоспроможності продукції / Н. А. Носенко, О. А. Понежда // Акціонер. – 2001. - № 6/7. – С. 7.