Традиції наукової поезії у верлібристиці Івана Франка

Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Звертаючись до вільного вірша, Іван Франко не лише відтворює інтонаційний лад народної поезії, а й надає нових значень образам національної культури, акцентуючи те чи інше слово, подаючи його у вигляді авторських метафор. Вільновіршова форма, притаманна поетичним творам філософсько-медитативного спрямування, допомагає митцеві ввести традиційні образи в контекст наукового пізнання макрокосмосу довкілля та місця в ньому мікрокосмосу людини – автора, ліричного суб'єкта, читача. Turning to free verse, John Franco not only reproduces the intonation system of folk poetry, but also provides new values ​​of images of national culture, emphasizing a particular word, giving it as a metaphor copyright. Vilnovirshova form peculiar poetic works of philosophical and meditative focus, helps the artist to enter the traditional imagery in the context of scientific knowledge macrocosm environment and places therein microcosm of man - the author, the lyrical subject, the reader.

Опис

Ключові слова

наукова поезія, злам ХІХ-ХХ століть, наукова творчість, доробок І.Франка, вільний вірш, scientific poetry, turn of the nineteenth and twentieth centuries, scientific work, improvements Franko, free verse, кафедра гуманітарних дисциплін

Бібліографічний опис

Науменко, Н. В. Традиції наукової поезії у верлібристиці Івана Франка / Н. В. Науменко // Література. Фольклор. Проблеми поетики : зб. наук. праць. - 2007.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced