Методичні основи оцінки рейтингу конкурентоспроможності продукції
Файли
Дата
2007
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто методичні основи оцінки рейтингу конкурентоспроможності продукції. Представлена будова загальної схеми рейтингового аналізу, виявлення його сутності та призначення.
Methodical basises with rating analysis of competitiveness products have considered. Structure of common scheme of rating analysis have been presented, determine of essence and appointment it.
Опис
Ключові слова
рейтинг, конкурентоспроможність, продукція, методологічні принципи, методики рейтингового аналізу, кафедра фінансів, rating, competitiveness, products, methodic principles, methods of rating analysis, методики рейтингового анализа
Бібліографічний опис
Гнатенко, О. А. Методичні основи оцінки рейтингу конкурентоспроможності продукції / О. А. Гнатенко // Економіка: проблеми теорії та практики. - 2007. - Вип. 5, Т. 1. – С. 227-232.