Конкурентоспроможність вітчизнях кондитерських виробів

Ескіз

Дата

1999

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Досліджено умови виникнення і розвитку конкуренції в Україні, основні форми та методи конкурентної боротьби, важливість вибору конкурентної стратегії. Окреслено можливості для розширення ринку збуту солодощів за рахунок зміни в експортній політиці. Запропоновано заходи щодо збільшення обсягу реалізації кондитерських виробів на внутрішньому та зовнішньому ринках. Conditions for the appearance and development of competition in Ukraine, the main forms and methods of competitive struggle, the importance of a choice of a competitive strategy are considered. The possibility for extension of the market outlet of sweets at the expense of changes in the export policy is indicated. Ways to an increase in the volume of realization of the domestic pastry in Ukraine and abroad are proposed.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, конкурентні переваги, стратегія, кондитерські вироби, competitiveness, competitive advantage, strategies, domestic pastry, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Лагода, Т. В. Конкурентоспроможність вітчизнях кондитерських виробів / Т. В. Лагода, Я. І. Юрик // Економіка України. – 1999. – № 2. – С. 44 – 49.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced