Обгрунтування кольорового рішення бренду

Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

бренд, основні кольори, використання кольору, реакція споживачів на кольорові рішення бренду, brand, the main color, use of color, the reaction of consumers to the brand colors, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Обгрунтування кольорового рішення бренду / Т. Г. Бєлова // IV Міжнародна науково-практична конференція. – К. : НУХТ, 2008. – С. 65.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced