Advertising as a method of forming cunsumer demands

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

The features of forming of consumer necessities on the basis of advertising and mechanism of influence of advertising are on the conduct of users.

Опис

Ключові слова

реклама, споживачі, потреби, попит, advertising, users, necessities, demand, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Osadchuk, O. O. Advertising as a method of forming cunsumer demands / O. O. Osadchuk, О. F. Кrainiuchenko // Материали за 9-а международна научна практична конференция, «Бъдещите изследвания – 2013». – Том 3. Икономики. – Република България, София. «Бял ГРАД-БГ» ООД – 96 str. – P. 51-52.