Advertising as a method of forming cunsumer demands

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

The features of forming of consumer necessities on the basis of advertising and mechanism of influence of advertising are on the conduct of users.

Опис

Ключові слова

реклама, споживачі, потреби, попит, advertising, users, necessities, demand, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Osadchuk, O. O. Advertising as a method of forming cunsumer demands / O. O. Osadchuk, О. F. Кrainiuchenko // Материали за 9-а международна научна практична конференция, «Бъдещите изследвания – 2013». – Том 3. Икономики. – Република България, София. «Бял ГРАД-БГ» ООД – 96 str. – P. 51-52.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced