Формування механізму антикризового управління підприємствами харчової промисловості
Дата
2006
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто теоретичні засади антикризового управління підприємствами в харчовій промисловості, обґрунтовано проблеми формування системи антикризового управління в умовах ринкової конкуренції.
Theoretical principle of anti-crisis management at the food industry enterprises are considerate, problems of anti-crisis management system formation in the conditions of market competition are grounded.
Опис
Ключові слова
кризові явища, антикризове управління, локальні кризи, суб’єкти антикризового управління, crisis phenomena, anti-crisis management, local crisis, subject anti-crisis management, кафедра фінансів
Бібліографічний опис
Еш, С. М. Формування механізму антикризового управління підприємствами харчової промисловості / С. М. Еш // Наукові праці НУХТ. – 2006. – № 18. – С. 137 – 139.