Теоретико-методологічні підходи щодо процесу розробки і реалізації конкурентних стратегій

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглянуті методологічні підходи щодо процесу розробки і реалізації конкурентних стратегій. Обґрунтована мотивація конкурентної поведінки підприємства, охарактеризовані чинники, які знаходяться в основі формування стійкої конкурентної позиції підприємства на ринку, визначені методи та інструменти, за допомогою яких підприємства досягають конкурентних переваг на ринку, запропонована програма дій щодо реалізації конкурентної стратегії в системі управління підприємством. The article describes the methodological approaches to the process of developing and implementing competitive strategies. Reasonable motivation of enterprise competitive behavior is grounded, described factors that are the basis for the formation of a stable competitive position on the market, certain methods and tools are defined by which companies achieve competitive advantage in the market, the program of action is proposed to implement competitive strategies in the management of the enterprise.

Опис

Ключові слова

система управління підприємством, конкурентні переваги, конкурентні стратегії, конкурентна позиція підприємства, enterprise management system, competitive advantage, competitive strategy, competitive position of enterprises, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Страшинська, Л. В. Теоретико-методологічні підходи щодо процесу розробки і реалізації конкурентних стратегій / Л. В. Страшинська, Г. А. Грецька // Вісник КНУТД. – 2011. – № 5 . – С. 208-218.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced