Consumer markets as a way to maintain the competitiveness of enterprises

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

The transformation of the national economic system determines the need for the qualitative changes in the field of agriculture, in particular, in the management of the food market. Crisis situations that occasionally arise in certain markets of food cause the need for a comprehensive approach to this problem.

Опис

Ключові слова

competitiveness, economic system, consumer markets, конкурентоспроможність, економічна система, споживчі ринки, конкурентоспособность, экономическая система, потребительские рынки, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Бібліографічний опис

Bohdanovych, L. Consumer markets as a way to maintain the competitiveness of enterprises / L. Bohdanovych, O. Kovalchuk // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 495-496.