Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18708
Назва: Marketing product positioning
Автори: Borschevska, Yulia
Kovalchuk, Olga
Ключові слова: marketing
products
positioning
позиціонування
продукти
маркетинг
продукты
позиционирование
кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Borshchevska, Yu. Marketing product positioning / Yulia Borshchevska, Olga Kovalchuk // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 496-497.
Короткий огляд (реферат): Positioning is a powerful tool that allows one to create an image. The image is the outward representation of being who you want to be, doing what you want to do, and having what you want to have. Positioning of yourself can lead to personal fulfillment. Product positioning strategies are numerous, and the selection of one over another is crucial to define how your company will market its products. Selecting the wrong strategy can cost time and a scarce marketing budget. The ramifications of a wrong choice will also probably adversely affect business's bottom line.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18708
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4241.pdf153,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.