Використання принципів радіантного мислення для інтенсифікації навчальної діяльності студента
Loading...
Files
Date
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Інформаційний бум, що спостерігається в останні десятиліття, ставить нові вимоги до освітньої системи. У першу чергу - до вищої школи, яка повинна оперативно реагувати на зміни в науковому пізнанні, коригуючи освітні програми з урахуванням нових знань. Критичною для засвоєння традиційними методами навчання стає і кількість інформації.
Information boom observed in recent decades, putting new demands on the education system. First of all - to the high school, which must respond quickly to changes in scientific knowledge, adjusting training programs based on new knowledge. Critical for learning traditional methods of learning becomes of information.
Description
Citation
Махинько, В. М. Використання принципів радіантного мислення для інтенсифікації навчальної діяльності студента / В. М. Махинько, В. М. Ковбаса // Імплементація сучасних технологій навчання у навчальний процес : матеріали Міжнародної наукової конференції, 17-18 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 205-211.
