Використання принципів радіантного мислення для інтенсифікації навчальної діяльності студента

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Інформаційний бум, що спостерігається в останні десятиліття, ставить нові вимоги до освітньої системи. У першу чергу - до вищої школи, яка повинна оперативно реагувати на зміни в науковому пізнанні, коригуючи освітні програми з урахуванням нових знань. Критичною для засвоєння традиційними методами навчання стає і кількість інформації. Information boom observed in recent decades, putting new demands on the education system. First of all - to the high school, which must respond quickly to changes in scientific knowledge, adjusting training programs based on new knowledge. Critical for learning traditional methods of learning becomes of information.

Description

Citation

Махинько, В. М. Використання принципів радіантного мислення для інтенсифікації навчальної діяльності студента / В. М. Махинько, В. М. Ковбаса // Імплементація сучасних технологій навчання у навчальний процес : матеріали Міжнародної наукової конференції, 17-18 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 205-211.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By