CRM-система як інноваційна складова клієнтоорієнтованої стратегії готельного підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Мурак, О. Ю. CRM-система як інноваційна складова клієнтоорієнтованої стратегії готельного підприємства / О. Ю. Мурак, Т. І. Іщенко, О. Б. Шидловська // Практика і перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : Міжнародна науково-практична конференція, 24 вересня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 191-192.

Анотація

Обґрунтовано доцільність використання специфічного клієнтоорієнтований підходу до ведення готельного бізнесу для зростання чистого прибутку засобів розміщення.

Опис

Ключові слова

програмне забезпечення, программное обеспечение, software, клієнт, клиент, customer, прибуток, прибыль, profits, кафедра готельно-ресторанної справи

Бібліографічний опис