Linguistic Aspect of Advertising

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

The article deals with the linguistic aspect of advertising. The aim of this article is to show the process of manipulating human’s emotions via advertisements and to show different linguistic techniques and tricks that advertisers use to attract consumer’s attention.

Опис

Ключові слова

кафедра іноземних мов професійного спрямування, advertising, manipulation, emotion, consumer, linguistic techniques, реклама, маніпуляція, емоція, споживач, лінгвістичні техніки, манипуляция, эмоция, потребитель, лингвистические техники

Бібліографічний опис

Kolomiiets, A. Linguistic Aspect of Advertising / A. Kolomiiets, O. Yakymenko // Nauka i Studia . – Przemysl, 2016. – Vol. 19. – P. 55-58.

Зібрання