Linguistic Aspect of Advertising
Вантажиться...
Дата
2016
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
The article deals with the linguistic aspect of advertising. The aim of this article is to show the process of manipulating human’s emotions via advertisements and to show different linguistic techniques and tricks that advertisers use to attract consumer’s attention.
Опис
Ключові слова
кафедра іноземних мов професійного спрямування, advertising, manipulation, emotion, consumer, linguistic techniques, реклама, маніпуляція, емоція, споживач, лінгвістичні техніки, манипуляция, эмоция, потребитель, лингвистические техники
Бібліографічний опис
Kolomiiets, A. Linguistic Aspect of Advertising / A. Kolomiiets, O. Yakymenko // Nauka i Studia . – Przemysl, 2016. – Vol. 19. – P. 55-58.