Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/25481
Title: Продуктова політика туристичного підприємства
Authors: Антоненко, Ірина Ярославівна
Keywords: кафедра туристичного та готельного бізнесу
туристичне підприємство
туристичний продукт
продуктова стратегія
диверсифікація
tourism enterprises
tourism product
product strategy
diversification
Issue Date: 2016
Citation: Антоненко, І. Я. Продуктова політика туристичного підприємства / І. Я. Антоненко // Туристичний, готельний і ресторанний бізнес: інновації та тренди [Електронне видання] : тези доповідей Міжнар.наук.-практ. конф., 7 квітня 2016 р., м. Київ. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. – С. 14-16.
Abstract: Ідентифіковано сучасні чинники ринкового та виробничого характеру, що визначають продуктову стратегію туристичного підприємства. Доведено, що за умов реалізації стратегії диверсифікації продуктовий портфель туристичного підприємства максимально відповідатиме потребам цільових ринків. Identified current market factors and industrial nature, defining product strategy of tourist business. It is proved that the conditions of implementation of the strategy to diversify product portfolio of tourism businesses meet the needs of most target markets.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/25481
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grocery tourist enterprise policy.pdf565,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.