Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/25602
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKovalchuk, Olga-
dc.date.accessioned2017-06-16T09:02:43Z-
dc.date.available2017-06-16T09:02:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationKovalchuk O. Overcoming Difficulties in Teaching English for Food Technology / O. Kovalchuk // Food Science for Well-being (CEFood 2016) : 8 th Central European Congress on Food, 23–26 May 2016. – P. 104uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/25602-
dc.description.abstractTaking students to production plants in order to place them in professional situations helps to provide students with a tangible academic experience. Students can benefit from field classes, because they give a live experience that enhances classroom learning. Виїзні заняття та екскурсії для студентів на промислових підприємствах, зокрема, іноземною мовою, збагачують студентів суттєвим науковим та практичним досвідом. Такі заняття дозволяють зануритися у професійні ситуації та значно покращують результати навчання в аудиторії.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїuk_UA
dc.subjectenglish for specific purposesuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectfood technologyuk_UA
dc.subjectанглійська мова для професійного спілкуванняuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectхарчові технологіїuk_UA
dc.titleOvercoming difficulties in teaching english for food technologyuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf156,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.