Проблеми управління портфелем торгових марок

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглянуто окремі складові управління портфелем брендів, проаналізовано причини коригування портфелю, досліджено позиції та взаємозв’язки складових сучасного портфелю
It is considered separate forming management briefcase brands, is analyzed reasons of the adjustment of the briefcase, explored position and intercoupling the component

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, торгова марка, управління портфелем торгових марок, бренд, торговая марка, brand, trademarks, management briefcase brands

Бібліографічний опис

П’янкова, О. В. Проблеми управління портфелем торгових марок / О. В. П’янкова // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : ІІІ міжнар. наук.-практ. конф. : тези доп. - К.: НУХТ, 2007. - С. 51.