Бренд - як невід′ємна складова успішності функціонування готельного підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У роботі проаналізовано значення бренду в успішності функціонування готельних підприємств. The paper analyzes the importance of the brand in the success of hotel enterprises.

Опис

Ключові слова

бренд, готельно-ресторанний бізнес, дохід, brand, hotel and restaurant business, income, кафедра готельно-ресторанної справи

Бібліографічний опис

Козаченко, О. В. Бренд - як невід′ємна складова успішності функціонування готельного підприємства / О. В. Козаченко, О. С. Пушка // Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі : матеріали X Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23 листопада 2021 р, м. Київ. – Київ : НУХТ, 2021. – С. 174