Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/38735
Title: Визначення потреб споживачів для удосконалення системи управління якістю у виробництві печива
Authors: Усатюк, Світлана Іванівна
Божко, Анастасія Юріївна
Тищенко (Усатюк), Олена Михайлівна
Андреєва, Марина Дмитрівна
Keywords: потреби споживачів
печиво
система управління якістю
удосконалення
метод Кано
карта задоволеності та незадоволеності споживачів
consumer needs
cookies
quality management system
improvement
Kano method
onsumer satisfaction and dissatisfaction map
кафедра експертизи харчових продуктів
кафедра готельно-ресторанної справи
Issue Date: 2022
Publisher: Визначення потреб споживачів для удосконалення системи управління якістю у виробництві печива / С. Усатюк, А. Божко, О. Тищенко, М. Андреєва // Věda a perspektivy. – 2022. – № 9(16). – С. 409–422
Abstract: Система управління якістю широко використовується операторами ринку з виробництва харчових продуктів. Аналіз публікацій останніх років вказує на доцільність застосування графічних методів аналізу потреб споживачів з метою встановлення їх очікувань та визначення стратегічних цілей компанії. Успішною практикою вивчення задоволеності споживчів є метод Кано. The quality management system is widely used by market operators for the production of food products. The analysis of publications of recent years indicates the expediency of applying graphical methods of analyz ing consumer needs in order to establish their expectations and determine the company's strategic goals. A successful practice of studying consumer satisfaction is the Kano method.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/38735
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Consumer needs.pdf384,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.