Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент маркетингових комунікацій підприємства

Ескіз

Дата

2023

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, маркетинг, маркетингові комунікації, інтернет-маркетинг, marketing, marketing communications, internet marketing

Бібліографічний опис

Гулак, Н. О. Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент маркетингових комунікацій підприємства / Н. О. Гулак, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. 30-31 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – Ч. 2. – С. 676-678

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced