Перегляд за Автор "Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 154
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ PR як маркетинговий інструмент харчових брендів(2024) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаДосліджуються основні аспекти PR харчових брендів як інструмент маркетингових комунікацій та формування іміджу. Розглядаються поняття «Tone of Voice» та «Brand Heart». Акцентується важливість узгодженості стратегії STP-маркетингу та PR-стратегії бренду. Характеризуються доцільні типи PR харчових брендів за кольорами та за іншими характеристиками.Документ Актуальні маркетингові фуд-тренди та їхній вплив на підприємництво у сфері харчової промисловості(2021) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаОхарактеризовані сучасні маркетингові фудтренди, їх зв'язок із зміною стилю життя та вплив на підприємництво у сфері харчової промисловості. Modern marketing food trends, their connection with lifestyle changes and the impact on entrepreneurship in the food industry are described.Документ Амортизаційний фонд: проблеми формування та напрямки збільшення його коштів(2005) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаОбґрунтовані способи доцільового використання амортизаційних відрахувань, а також напрями використання чистого прибутку з метою його максимального залучення до забезпечення процесів відтворення. The methods of before aim usage of amortization contributions and also the ways of net profit's usage with the aim of it's maximum implication in insurance of reproduction processes are justified.Документ Аналітична оцінка процесів відтворення основних засобів(2010) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаЗапропонована методика аналізу процесів відтворення основних засобів із урахуванням показників стану та показників відтворення основних засобів. The method of analysis of fixed assets reproduction processes taking into account indexes of condition and indexes of reproduction of fixed assets is proposed.Документ Брендинг як засіб забезпечення довгострокової виробничої стратегії підприємства(2003) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Кутас, Олена ОлександрівнаДається визначення поняття брендінг та розглядаються задачі, вирішення яких необхідне для ефективного брендінгу Determine the notion of branding and discusses problems whose solution is required for effective brandingДокумент Бізнес-модель «о+о» у сфері ритейл-маркетингу(2023) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаУ статті розглядаються практичні і теоретичні підходи щодо формування схеми сильної бізнес-моделі «Онлайн+Офлайн» ритейлера з урахуванням сучасних тенденцій в ритейл-бізнесі. Модель пропонується умовно розбити на дві частини: перша – внутрішні бізнес-процеси і технології – базис, який є невидимим для клієнта, але забезпечує якісну цінну пропозицію клієнту; друга частина – безпосередньо пропозиція цінності клієнту. Внутрішні бізнес-процеси і технології створюють основу сильної бізнес-моделі ритейлера. Ця частина є невидимою для клієнта, але завдяки їй він отримує якісну ритейл-послугу. Внутрішні бізнес-процеси і технології розглядаються як сукупність чотирьох взаємопов’язаних блоків: забезпечення, рішення, лояльність і технології. Друга частина бізнес-моделі «О+О» ритейлера є видимою для клієнта частиною і являє собою пропозицію цінності ритейлера клієнту. Вона включає в себе всебічну близькість ритейлера до клієнта, розуміння його життєвої ситуації та больових точок, зручність та індивідуальний підхід. В аспекті «О+О» формату важливо також впроваджувати переваги онлайн-торгівлі в інстор-ритейл і навпаки, а також забезпечення омніканальності і синхронізації точок дотику клієнта із бізнесом по усіх каналах. The article considers practical and theoretical approaches to the formation of a scheme of a strong «Online+Offline» business model of a retailer, taking into account modern trends in the retail business. The model is proposed to be conditionally divided into two parts: the first – internal business processes and technologies – a basis that is invisible to the client, but provides a high-quality value proposition to the client; the second part is the direct value proposition to the client. Internal business processes and technologies create the basis of a strong retailer's business model. This part is invisible to the customer, but thanks to it he receives a quality retail service. Internal business processes and technologies are considered as a set of four interconnected blocks: provision, solutions, loyalty and technology. A separate role in these blocks belongs to marketing and branding, in particular to the promotion of retail services. Loyalty is allocated to a separate block, which involves the formation of an ERP-customer loyalty system. This system aims to create databases for each client, create individual offers and develop an individual communication system with each client. The second part of the retailer's O+O business model is the customer-visible part and represents the retailer's value proposition to the customer. It includes comprehensive closeness of the retailer to the client, understanding of his life situation and pain points, convenience and individual approach. The proximity of the retailer to the client is considered as a comprehensive phenomenon, and includes assortment, time, conceptual, price, geographical proximity, etc. In the «O+O» aspect of the format, it is also important to implement the advantages of online trade in store-retail and vice versa, as well as to ensure omnichannel and synchronization of customer touch points with business across all channels. Thus, regardless of the media from which the client contacts the retailer, even if he makes an offline purchase, all touch points will be synchronized into a single system that will form a portrait of the client, his preferences, lifestyle, and pain points. This will allow individualizing the offer and strengthening the level of loyalty.Документ Взаємозв’язок внутрішніх чинників особистості та споживчої поведінки(2015) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядається вплив внутрішніх чинників особистості на поведінку споживача щодо прийняття рішень про купівлю. The influence of internal factors of personality on the customer's behavior with the regard to the taking decisions about purchasing is considered.Документ Власні торгові марки як інструмент маркетингу у ритейл-бізнесі(2019) Бичкова, Анна Андріївна; Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються переваги застосування власних торгових марок як маркетингового інструменту ритейл-бізнесу. The advantages of using own trademarks as a marketing tool of retail business are considered.Документ Внутрішній маркетинг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємств сфери послуг(2019) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядається сутність та специфіка внутрішнього маркетингу у сфері нематеріального виробництва. The essence and specificity of internal marketing in the field of non-material production are considered.Документ Вплив діджиталізації та дистанційних комунікацій на стратегію маркетинг-міксу освітніх послуг(2021) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій ОлександровичУ статті розглядаються перспективи діджиталізації освіти, зокрема в аспекті формування стратегії комплексу маркетингу освітніх послуг. Аналізується вплив впровадження дистанційних технологій у поєднанні із онлайн-навчанням на елементи маркетинг-міксу освітньої послуги. Комплекс маркетингу пропонується розглядати як сукупність восьми взаємопов’язаних елементів, притаманних сервісній сфері: продукт, ціна, просування, розповсюдження, матеріальне середовище, фізичний доказ, процес та персонал. Встановлено, що найбільшого впливу від діджиталізації освіти зазнає матеріальне середовище освітнього сервісу, яке практично повністю трансформується у віртуальне середовище. Значною мірою матимуть місце зміни й щодо організації освітнього процесу. Так само відчує зміни контактний персонал освітньої послуги: перехід онлайн вимагатиме від викладачів розвитку нових soft skills та hard skills, бажання до прийняття змін. Діджиталізацію в освіті пропонується розглядати як перспективний напрям, який виведе освітній сервіс на новий рівень, надасть переваги як закладам освіти, так і здобувачам. Для успішної діджиталізації потрібно подолати ряд проблем, зокрема,проблеми з Інтернет-трафіком. The article considers the prospects of digitalization of education, in particular in terms of forming a strategy for the marketing of educational services. The influence of the introduction of distance technologies in combination with online learning on the elements of the marketing mix of the educational service is analyzed. The marketing complex is proposed to be considered as a set of eight interconnected elements inherent in the service sector: product, price, promotion, distribution, material environment, physical evidence, process and personnel. It is established that the greatest impact of digitalization of education is the material environment of educational services, which is almost completely transformed into a virtual environment: material facilities and equipment will be replaced by platforms for video conferencing and distance learning platforms, which will reduce the cost of educational services and will enable educational institutions to finance funds for development, in particular, the part of the environment that should remain material (laboratories for training medical students, pharmacists, training facilities for actors, etc.). There will be significant changes in the organization of the educational process, in particular, the problems of organizing this process in space will disappear, learning will involve a combination of online communications and the use of distance learning platforms, there will be multichannel communication with teachers, geographical barriers will disappear, including in the organization of meetings with professional specialists and stakeholders, the level of comfort will increase due to the integration of learning in the home space. The contact staff of the educational service will also feel the changes: the transition online will require teachers to develop new soft skills and hard skills, the desire to accept change. Digitalization in education is proposed to be considered as a promising area that will bring the educational service to a new level, will provide benefits to both educational institutions and applicants. Successful digitalization requires overcoming a number of problems, including problems with Internet traffic and resistance to change, but these problems can and must be overcome.Документ Від товарного знаку – до нематеріальних активів як інструменту фінансових технологій(2004) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Федулова, Ірина ВалентинівнаРозглядається значення товарного знаку та його оцінки різними методами як інструменту фінансових технологій. The importance of evaluation of trade mark by different methods as the instrument of financial technologies is examined.Документ Відтворення основних засобів та іноземне інвестування: стан і проблеми(2006) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються стан та проблеми відтворення основних засобів та роль іноземного інвестування в цьому процесі. The status and problems of fixed assets reproduction and the role of foreign investment in this process are examined.Документ Відтворення основних засобів та їх інвестування в розрізі стадій життєвого циклу та стратегій підприємства(2008) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаЗв’язок процесів відтворення основних засобів та їх інвестування по роках та стадіях життєвого циклу підприємства подано у матричних таблицях у формалізованому вигляді.Документ Відтворення та економічний розвиток: теоретичні аспекти(2012) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядається взаємозв’язок економічного розвитку та економічного зростання і необхідності процесів відтворення в цьому аспекті. The connection between economic development and economic growth and the necessity of reproduction processes in this aspect is examined.Документ Дистанційні комунікації як інноваційний підхід в сфері освіти: маркетингові пе-рспективи та переваги(2021) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій ОлександровичАктуальність дослідження. Пандемія COVID-2019 спричинила значні зміни в багатьох сервісних сферах, збільшивши частку онлайн-послуг. Не оминули ці зміни й сферу освіти, і якщо на початку 2019 р. перехід на дистанційну освіту по-декуди сприймався як проблема, сьогодні це може стати прогресивним маркетин-говим підходом у наданні освітніх послуг. Про це свідчить і той факт, що навіть до пандемії окремі заклади пропонували послуги освіти онлайн. Виникає необхід-ність систематизації переваг, які надає дистанційна освіта для клієнта (з позицій маркетингу), для закладу освіти та для суспільства в цілому, а також аналізу проблем на шляху до впровадження такого формату і розгляд шляхів вирішення цих проблем. Метою дослідження є формування маркетингового погляду на дистанційну освіту з позицій клієнтоорієнтованої моделі SIVA, окреслення переваг, які надає такий формат освіти та проблем на шляху до його впровадження. Методи дослідження: узагальнення, систематизації, аналізу та синтезу, індукції та дедукції, графічний метод. Результати дослідження. Сформований клієнтоорієнтований погляд на маркетинг дистанційної освіти з позицій моделі SIVA, розглянуті переваги пере-ходу на онлайн-освіту для клієнта, для закладу освіти та для суспільства в ціло-му. Виділені проблеми, які потрібно подолати для успішного впровадження онлайн-освіти із застосуванням дистанційних технологій. Галузь застосування результатів: результати дослідження можуть за-стосовуватись у сфері освітніх послуг. Висновки. Дистанційна освіта повинна передбачати сукупність наступних інструментів: онлайн-освіта (відео конференції), платформи дистанційного на-вчання та додаткові канали комунікацій (месенджери, соціальні мережі тощо). З позицій маркетингової моделі SIVA дистанційна освіта надає клієнту цінне рішен-ня: комфортабельні умови освіти при високій якості освіти, зменшення непродук-тивних витрат часу і коштів, збільшення ККД, розвиток додаткових софт-скіллс. Елемент моделі «доступ» зазнає трансформацій у бік удосконалення: рівень дос-тупності освіти збільшиться, зникне потреба у прив’язці освітньої послуги до фі-зичного місця її надання, матеріальне середовище в більшій мірі перейде у віртуа-льне. Окрім клієнта, переваги від впровадження дистанційної освіти матиме і за-клад освіти: колосальна економія витрат та, як наслідок, збільшення можливос-тей інвестування у розвиток, а також удосконалення внутрішнього маркетингу, зокрема цінності пропозиції контактному персоналу. Для суспільства в цілому ди-станційний формат освіти принесе такі позитивні моменти: збереження довкілля (за умови відмови від паперового документообігу), збільшення рівня інклюзивності, зменшення рівня захворюваності, зменшення навантаження на громадський транспорт та транспортні шляхи. Перераховані переваги матимуть місце за умови належного рівня викладання, а також подолання ряду проблем,які пропонується поділяти на об’єктивні та суб’єктивні.Документ Діагностика конкурентного середовища на вітчизняних продовольчих ринках(2021) Страшинська, Лариса Володимирівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Худолій, Діана ЮріївнаУ статті проаналізовано конкурентне середовище та рівень інтенсивності конкурентної боротьби на молочному та кондитерському ринках. Визначено, що ринок молока питного (фасованого) є безпечним для конкуренції і достатньо відкритим для входження нових підприємств на нього. Про це свідчать як значення індексу, так й інші умови безпечності конкуренції. Досліджено, що розвиток ринку кондитерських виробів демонструє протилежні тенденції функціонування та потребує якнайшвидшого втручання держави в його діяльність. Запропоновано основні форми державного регулювання конкурентного середовища відповідно до специфіки галузі, які мають охоплювати наступні три напрями: правовий, стимулюючий та імперативний. Окреслено характеристику цих напрямів та основні важелі державного впливу. Наголошено, що саме за допомогою імперативних чинників можливо забезпечити прозорість конкурентних відносин на кондитерському ринку. В статье проанализированы конкурентная среда и уровень интенсивности конкурентной борьбы на молочном и кондитерском рынках. Определено, что рынок молока питьевого является безопасным для конкуренции и достаточно открытым для вхождения на него новых предприятий. Об этом свидетельствуют как значение индекса, так и другие условия безопасности конкуренции. Доказано, что развитие рынка кондитерских изделий демонстрирует противоположные тенденции и требует вмешательства государства. Предложены основные формы государственного регулирования конкурентной среды в соответствии со спецификой отрасли, которые должны охватывать следующие направления: правовое, стимулирующие и императивное. Определены характеристики этих направлений и основные рычаги государственного воздействия. Отмечено, что именно с помощью императивных факторов возможно обеспечить прозрачность конкурентных отношений на кондитерском рынке. The article uses the calculation of the Hirschman-Harfindel index to analyze the competitive environment and the level of intensity of competition in the dairy and confectionery markets. Based on the analysis, it was determined that the market of drinking milk (packaged) is safe for competition and open enough for new companies to enter it. This is evidenced by both the value of the index and other conditions of competition security. The whole milk market has shown similar development trends. It is proved that this market during January-August 2018 and 2019 was also favorable for competition, which provided an opportunity for the development of both existing enterprises and the emergence of new competitors. It is investigated that the development of the confectionery market demonstrates opposite tendencies of functioning. Its extremely high monopolization contributes to the fact that almost all its participants fall under the price and product press of the corporation "ROSHEN", which is a monopolist in this market. It is substantiated that the confectionery market requires the state intervention in its activities as soon as possible. Encouraging fair competition, preventing and limiting the negative consequences of monopolization become so important and large-scale in modern conditions that the protection of economic competition, the definition of rules of its conduct and antitrust regulation become a regular function of the state as one of its most important activities. After all, the purpose of regulating the competitive process in the relevant market is to create a favorable environment for competition to perform its functions, realize its potential, first of all - to ensure equal opportunities and conditions of market access for all its participants, to prevent monopolies. The main forms of state regulation of the competitive environment in accordance with the specifics of the industry are proposed, which should cover the following three areas: legal, incentive and imperative. The characteristics of these areas and the main levers of state influence are outlined. It is emphasized that with the help of imperative factors it is possible to ensure the transparency of competitive relations in the confectionery market.Документ Еластичність функції та її застосування до економічного аналізу(2001) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Піонтковська, О.; Подоляка, Ж. А.Розглядається застосування еластичності функції до економічного аналізу.Документ Енергетичний менеджмент на промислових підприємствах(2001) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Подоляка, Ж. А.Розглядаються основні засади енергетичного менеджменту як запоруки ефективного використання енергоресурсів.Документ Ефективне управління товарооборотом роздрібного торговельного підприємства як інструмент забезпечення економічного розвитку країни(2014) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються аспекти ефективного управління товарооборотом роздрібного торговельного підприємства з урахуванням факторів впливу зовнішнього і внутрішнього середовища як інструмент забезпечення економічного розвитку країни.Документ Забезпечення інноваційного відтворення основних засобів виробництва підприємств харчової промисловості(2008) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозроблено організаційне та інвестиційне забезпечення інноваційного відт-ворення основних засобів виробництва підприємств харчової промисло-вості з урахуванням їх стратегічних планів та особливостей діяльності