Перегляд за Автор "Авраменко, Інна Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ E-mail як ефективний канал маркетингових комунікацій(2016) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Авраменко, Інна МиколаївнаУ статті розглянуто теоретичні основи е-mail-маркетингу як ефективного інструменту підтримки бізнесу, що сприяє налагодженню тісних зв’язків з існуючими клієнтами та допомагає залучити нових. Наведено його відмінність від спаму. Розглянуто види е-mail-розсилок як основного інструмента е-mail-маркетингу, а також виокремлено критерії, що їх необхідно дотримуватися під час створення повідомлень. Визначено можливі реакції користувачів на розсилки від підприємств різних напрямів діяльності. Узагальнено показники оцінювання ефективності даного каналу маркетингових комунікацій, серед яких виділено конверсію як найбільш вживаний показник.Документ Асоціації бренда та їхня роль в посиленні його диференціації(2017) Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Авраменко, Інна МиколаївнаУ статті розглянуто теоретичні основи асоціацій бренда. Визначено їх роль в диференціюванні брендів задля забезпечення ефективності бренда шляхом як залучення нових споживачів, так і підвищення лояльності існуючих. Узагальнено підходи щодо класифікації асоціацій бренда задля підвищення результативності управління ними. Визначено фактори, від яких залежить цінність бренда. З метою формування успішного асоціативного простору бренда за рівнями розглянуто типи асоціацій бренда та методи їх створення на основі виокремлених основних критеріїв. The article deals with the theoretical foundations of brand associations. Their role in the differentiation of brands is determined for the purpose of ensuring the brand's efficiency by attracting new consumers as well as increasing the loyalty of existing ones. The approaches to classifying brand associations are summarized in order to increase the effectiveness of management of them. The factors on which the value of a brand depends on are determined. In order to form a successful associative space of the brand, the types of brand associations and methods of their creation based on the selected basic criteria are considered at the levels.Документ Бенчмаркінг як інструмент конкурентноспроможності підприємства(2014) Авраменко, Інна МиколаївнаОстаннім часом все більшої популярності набувають нові напрямки сучасного маркетингу (маркетинг взаємодії, стратегічна орієнтація маркетингу тощо). Одним з найбільш ефективних вважається бенчмаркінг. Recently increasingly popular new directions of modern marketing (marketing collaboration, strategic marketing orientation, etc.). One of the most effective benchmarking considered.Документ Вдосконалення асортименту продукції ПАТ «Миргородський завод мінеральних вод»(2015) Авраменко, Інна Миколаївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядаються показники, якими характеризується асортимент продукції підприємства. Висвітлені основні напрями покращення асортименту продукції ПАТ «Миргородський завод мінеральних вод». Are considered indicators that characterize the product range of the company. Highlights main directions of improving the range of products of PJSC "Mirgorod Mineral Water Plant".Документ Е-мейл-маркетинг: переваги та недоліки(2016) Авраменко, Інна Миколаївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Сайт-візитівка : простий і ефективний спосіб залучення клієнтів(2017) Авраменко, Інна Миколаївна; Чорноус, Людмила ВасилівнаДокумент Формування концепції сталого розвитку для економіки України(2014) Авраменко, Інна Миколаївна; Салатюк, Ніна МиколаївнаПерехід до сталого розвитку повинен забезпечувати розв'язання соціально-економічних проблем та збереження сприятливого навколишнього середовища і природно ресурсного потенціалу, а також задоволення потреб теперішніх та майбутніх поколінь. Для вирішення цих проблем необхідно забезпечити стабілізацію екологічної ситуації; поліпшити стан довкілля за рахунок екологізації економічної діяльності, що дасть змогу забезпечити становлення нової моделі господарювання та поширення екологічно орієнтованих методів управління; впроваджувати енерго- і ресурсоощаднітехнології та цілеспрямовані зміни структури економіки. The transition to sustainable development should provide solve socio-economic problems and maintaining a healthy environment and natural resources, as well as meet the needs of present and future generations. To solve these problems it is necessary to stabilize the environmental situation; improve the environment through the greening of industry, which will help ensure the formation of a new economic model and diffusion of environmentally oriented management; implement energy and resursooschadnitehnolohiyi and targeted changes in the structure of the economy.Документ Індивідуальний маркетинг та його роль у підвищенні ступеня лояльності споживачів(2016) Авраменко, Інна Миколаївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Індивідуальність бренду як важливий елемент його іміджу(2016) Авраменко, Інна Миколаївна; Скригун, Наталія Петрівна