Перегляд за Автор "Антрапцева, Надія Михайлівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Науковий гурток як база для підвищення якості освіти(2017) Біла, Галина Миколаївна; Антрапцева, Надія Михайлівна; Солод, Надія ВолодимирівнаПоказано, що науковий гурток є основою і базою для навчання та удосконалення знань, умінь і практичних навичок для студентів-хіміків та студентів-технологів. Науковий гурток як одна із форм організації поза аудиторного навчання має свої переваги і недоліки та широко може використовуватися і поєднуватися для студентів різних спеціальностей. Доведено, щочлени наукових гуртків показують кращі результати на предметних олімпіадах, наукових конференціях, що дозволяє збільшити успішність студентів та суттєво спливає на зростання якості освіти. It is shown that the scientific circle is the basis and basis for training and improvement of knowledge, skills and practical skills for students of chemists and technologists. A scientific circle as one of the forms of organization outside of classroom education has its advantages and disadvantages and can be widely used and combined for students of different specialties. It is proved that members of scientific circles show better results on subject competitions, scientific conferences, which allows to increase students' success and substantially increases the quality of education.Документ Про умови керованого синтезу кобальт(ІІ)-магній фосфатів октагідратів(2014) Антрапцева, Надія Михайлівна; Біла, Галина МиколаївнаНа основі кореляцій, встановлених між умовами осадження, складом, виходом і фізико-хімічними властивостями синтезованих кобальт(ІІ)-магній фосфатів Co3_xMgx(P04)2'4H20 (0Документ Розвиток інтелектуальних можливостей студентів при навчанні хімії у вузі(2015) Біла, Галина Миколаївна; Антрапцева, Надія Михайлівна; Турко, Ольга ВасилівнаПроаналізовано різноманітні принципи, засоби, прийоми й методики навчання, що активізують процес розвитку розумових та інтелектуальних можливостей студентів. Different principles, means, methods and methods of teaching, which activate the process of development of intellectual and intellectual capabilities of students, are analyzed.Документ Склад та хімічна природа продуктів взаємодії розчинів солей кальцію і кобальту(ІІ) з амоній гідрофосфатом(2017) Антрапцева, Надія Михайлівна; Жила, Роман Сергійович; Біла, Галина МиколаївнаДосліджено склад та хімічну природу продуктів взаємодії водних розчинів солей кальцію і кобальту(ІІ) з амоній гідрофосфатом. Склад продуктів взаємодії водних розчинів у системі СаС12 – СоС12 – (NH4)2HPO4 – Н2О визначається співвідношенням катіонів k = Со/Са, мольне, у складі вихідних розчинів. Зміна значень k в межах 0 1.00 осаджується індивідуальний середній кобальт(ІІ) фосфат складу Со3(РО4)2•8Н2О. Утворення подвійних середніх кальцій-кобальт(ІІ) фосфатів в умовах даного експерименту не відбувається. The composition and chemical nature of the products of the interaction of aqueous solutions of calcium and cobalt salts (II) with ammonium hydrophosphate are investigated. The composition of the products of the interaction of aqueous solutions in the system SaC12 - CoC12 - (NH4) 2HPO4 - H2O is determined by the ratio of cations, k = Co / Ca, molar, in the initial solutions. The change in the values of k in the range 0 1.00, the individual average cobalt (II) is deposited with the phosphate composition of Co3 (PO4)2•8H2O. The formation of double middle calcium-cobalt (II) phosphates does not occur in the conditions of this experiment.