Перегляд за Автор "В’ялець, Оксана Вікторівна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Державна підтримка розвитку спиртової галузі України(Науково-дослідий економічний інститут, 2010) В’ялець, Оксана Вікторівна; Ткаченко, Ольга МиколаївнаУ статті розглянуто проблеми державної підтримки розвитку спиртової галузі харчової промисловості. Розглянуто основні функції держави та їх реалізацію стосовно спиртової промисловості України. Обґрунтовано необхідність вирішення питань завантаження надлишкових потужностей, перепрофілювання спиртових заводів, виробництво спиртової продукції на експорт. Запропоновано механізм державного регулювання розвитку спиртової галузі України. The article identified the problem of the government support of the alcohol industry development. The government primary functions and their realization concerning with the alcohol industry of Ukraine are considered. Justified the necessity to solve the questions of the loading of excessive productive capacities, making alcohol production for export, change the description of the alcohol enterprises. The authors proposed the mechanism of the government control of the Ukrainian alcohol industry development.Документ Діагностика зовнішнього середовища функціонування підприємств хлібопекарної промисловості(2012) В’ялець, Оксана Вікторівна; Тищенко, Юлія ВіталіївнаУ статті розглянуто фактори впливу зовнішнього се¬редовища на діяльність підприємств хлібопекарної про¬мисловості. Наведено причини негативних тенденцій діяльності підприємств цієї галузі. Визначено найбільш руйнівні для ефективного функціонування хлібопекарсь¬ких підприємств ризики. The article discussed the factors of impact of external business environment on the enterprises of bakery industry. It is said about source of negative tendencies of business activities of enterprises in this industry. It is identified the most destructive risks for the effective functionality of the enterprises of bakery industry.Документ Забезпечення прибутковості підприємства в умовах нестабільного ринкового середовища(2010) В’ялець, Оксана Вікторівна; Штиль, Наталія ВолодимирівнаУ статті запропоновано авторський підхід до розкрит¬тя сутності поняття «прибутковість підприємства». Здій¬снено аналіз факторів зовнішнього та внутрішнього се¬редовища діяльності підприємства, що впливають на процес забезпечення прибутковості. Запропоновано стратегічні орієнтири діяльності підприємства та на їх основі розроблено механізм забезпечення прибутково¬сті підприємств. The article identified the author's approach to disclosure of the nature concept of enterprise profitability. Undertaken the analyses of factors internal and external business environment that affect the profitability process. The strategic reference-points of activity of enterprise are offered and on their basis a mechanism to providing the profitability of enterprises is developed.Документ Моделювання прибутковості підприємства (управлінський аспект)(2010) В’ялець, Оксана ВікторівнаУ статті запропоновано модель управління прибутковістю підприємства. Сформульовано основні принципи визначення зон прибутковості підприємства. The article identified the model of the enterprise profitability management. Formulated the basic principles of identified of the enterprise profitability zones.Документ Місце бізнес-освіти персоналу в реалізації стратегічних інтересів підприємства(2018) В’ялець, Оксана ВікторівнаАкцентовано увагу на важливості реалізації освітньої парадигми навчання протягом життяі, зокрема, бізнес – освіти персоналу підприємства. Запропоновано авторське бачення сутності бізнес-освіти персоналу підприємства. Particular attention is paid to the importance of the education paradigm of lifelong learning and to the importance of employees business education of the company.It is proposed the author's vision ofessence of employees business education of the company.Документ Система управління взаємовідносинами з клієнтами: теоретичний аспект(2019) В’ялець, Оксана ВікторівнаДля забезпечення збалансованого розвитку підприємств в довгостроковій перспективі, процес управління підприємством потребує гнучкого реагування на виклики сьогодення. У статті розглянуто необхідність зміщення акцентів з продукції підприємств на поведінку, мотиви, бачення клієнтів та перетворення стосунків з клієнтами в один з найважливіших активів підприємства. Метою статті є дослідження змістовної сутності поняття системи управління взаємовідносинами з клієнтами. В результаті дослідження розглянуто різні підходи до розуміння змісту управління взаємовідносинами з клієнтами. В статті запропоновано розглядати управління взаємовідносинами з клієнтами з позиції стратегічного проактивногоклієнтоорієнтованого підходу. Під впливом викликів сьогодення клієнти стають джерелом грошових потоків компанії. Тому, детальні знання про клієнтів дозволять зробити їх сегментацію залежно від потреб та майбутньої економічної цінності для підприємства. При цьому, вище керівництво підприємств повинне зробити все можливе для уникнення стратегічного розриву між результатами своєї діяльності і позиціями своїх конкурентів. В статті запропоновано авторське бачення сутності системи управління взаємовідносинами з клієнтами. В результаті дослідження визначено та узагальнено проблемну симптоматику взаємодії підприємств з клієнтами, що спричиняє падіння прибутковості. Виділено основні складові системи управління взаємовідносинами з клієнтами: управління знаннями про клієнта; маркетингову політику просування продукції; систему продажів; створення цінності для клієнта; цінову політика; інформаційне середовище взаємовідносин з клієнтами. Доведено, що формування ефективної системи управління взаємовідносинами з клієнтами дозволить сформувати клієнтський капітал підприємства та забезпечити поліваріантність ефективних управлінських рішень.Документ Соціальна відповідальність підприємств харчової промисловості в контексті досягнення їх стратегічних цілей(2019) В’ялець, Оксана Вікторівна; Сілакова, Ганна ВіталіївнаДослідженосоціальну відповідальність як важливу складову стратегії розвитку підприємства. Визначено основні рівні реалізації соціальної відповідальності підприємства. Також розглянута соціальна відповідальність з позиції отримання вигоди.