Перегляд за Автор "Гарастовська, Альона Вікторівна"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ SWOT-аналіз як основа формування маркетингових стратегій(2022) Гарастовська, Альона Вікторівна; Пєтухова, Ольга МихайлівнаОписано застосування SWOT-аналізу для формування маркетингових стратегій. Акцентовано увагу на його завданнях та значенні для формування успішних маркетингових стратегій розвитку на довгострокову перспективу з визначенням наявних конкурентних переваг. Наведено алгоритм проведення SWOT-аналізу, зазначено його переваги та недоліки. The application of SWOT analysis for the formation of marketing strategies is described. Attention is focused on its tasks and importance for the formation of successful marketing strategies for long-term development with the determination of existing competitive advantages.Документ Маркетингова стратегія як ключовий елемент системи управління підприємством(2021) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Страшинська, Лариса Володимирівна; Гарастовська, Альона ВікторівнаОбґрунтовано необхідність розробки маркетингової стратегії розвитку та окреслено основні вимоги, яким повинна відповідати маркетингова стратегія. Визначено особливості маркетингової стратегії розвитку та загальної стратегії підприємства. Окреслено етапи формування маркетингової стратегії та запропоновано заходи для вдосконалення процесу впровадження обраних маркетингових стратегій. The necessity of developing a marketing strategy of development is substantiated and the main requirements to be met by the marketing strategy are outlined. The peculiarities of the marketing strategy of development and the general strategy of the enterprise are determined. The stages of formation of marketing strategy are outlined and measures for improvement of process of implementation of the chosen marketing strategies are offered.Документ Нефінансова звітність: еволюція і вимоги сьогодення(2018) Колос, Ірина Василівна; Гарастовська, Альона ВікторівнаРозкрито в історичному аспекті послідовну зміну пріоритетних орієнтирів формування нефінансової звітності з одночасним розробленням відповідних рекомендацій щодо її форми складання і наповнення коректними даними. Встановлено існування підходів до розкриття показників нефінансової звітності: довільна форма; комплексні звіти; стандартизовані звіти з використанням рекомендацій міжнародних стандартів. Доведено необхідність видання нефінансової звітності вітчизняними підприємствами, зокрема харчової промисловості. Disclosed in the historical aspect of succession of the priority targets of formation of non-financial reports with the simultaneous development of appropriate recommendations for the compilation of forms and filling them with the correct data.The existence of the approaches to the disclosure of non-financial performance reporting: an arbitrary shape; comprehensive reports; standardized reports with recommendations of international standards. the need for non-financial reporting publication proven domestic enterprises, including the food industry.Документ Обліково-аналітичне та контрольне забезпечення нематеріальних активів(2021) Гарастовська, Альона ВікторівнаДокумент Оцінювання купівельної поведінки та споживчих уподобань на молочному ринку(2022) Страшинська, Лариса Володимирівна; Пєтухова, Ольга Михайлівна; Гарастовська, Альона ВікторівнаПроаналізовано вітчизняний ринок молока і молочних продуктів з точки зору купівельної поведінки та споживчих уподобань за допомогою методу фокус-дегустації. Визначено основних виробників безлактозної продукції та альтернативного рослинного молока. Окреслено цільовий ринок та привабливий сегмент, а також споживчі пріоритети на ринку. The domestic market of milk and dairy products is analyzed in terms of consumer behavior and consumer preferences using the method of focus tasting. The main producers of lactose-free products and alternative vegetable milk have been identified. The target market and attractive segment, as well as consumer priorities in the market are outlined.Документ Проблеми та перспективи підвищення продуктивності праці на підприємствах(2017) Гарастовська, Альона Вікторівна; Кравченко, Ірина ЙосипівнаДокумент Проблеми та перспективи розвитку молочної галузі України(2023) Гарастовська, Альона Вікторівна; Пєтухова, Ольга МихайлівнаПроаналізовано проблеми та перспективи розвитку молочної галузі України. Охарактеризовано стан молочного скотарства та переробної промисловості. Проаналізовано обсяги експортно-імпортних операцій. Акцентовано увагу на руйнуванні ланцюжків реалізації молока-сировини, готової продукції, цілих молочно-товарних ферм та молокопереробних заводів. Виділено основні проблеми для підприємств молочної галузі на сучасному етапі. Зароблено висновок, що проблеми у молочній галузі є досить масштабними та багатоплановими, і обумовлені не тільки особливостями галузі, а й великою кількістю зовнішніх та внутрішніх факторів. Обґрунтовано, що для вирішення проблем підприємств молочної галузі необхідні інвестиції та підсилення державної підтримки. The problems and prospects of the development of the dairy industry of Ukraine are analyzed. The state of dairy farming and processing industry is characterized. The volumes of export-import transactions were analyzed. Attention is focused on the destruction of chains of sales of raw milk, finished products, entire dairy farms and milk processing plants. The main problems for dairy enterprises at the current stage are highlighted. It was concluded that the problems in the dairy industry are quite large-scale and multifaceted, and are caused not only by the specifics of the industry, but also by a large number of external and internal factors. It is substantiated that investments and strengthening of state support are necessary to solve the problems of dairy enterprises.Документ Стратегія формування конкурентних переваг підприємств молочної галузі в умовах інтенсивної конкурентної боротьби(2022) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гарастовська, Альона ВікторівнаВизначено особливості формування конкурентних переваг задля забезпечення стійкої конкурентної позиції підприємства на молочному ринку. Окреслено основні етапи формування ефективних конкурентних переваг на підприємствах молочної галузі.