Перегляд за Автор "Грецька, Г. А."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Основні критерії оцінки рівня продовольчої безпеки України та стратегічні напрями її підвищення(2011) Страшинська, Лариса Володимирівна; Грецька, Г. А.Проаналізовано сучасний стан продовольчої безпеки України, визначено основні оціночні критерії її рівня, обґрунтовано стратегічні завдання щодо підвищення рівня продовольчої безпеки відповідно до кожного оціночного критерію, визначено певні розбіжності та застереження відповідно до існуючого порядку обчислення цих критеріїв, запропоновано ефективні шляхи покращання рівня продовольчої безпеки з урахуванням сучасних тенденцій розвитку продовольчого ринку країни. The current state of food security of Ukraine is analyzed, defined the main evaluation criteria of its level, grounded strategic objectives to enhance food security according to each evaluation criterion, identified certain differences and reservation in accordance with the existing procedure for calculating these criteria, proposed effective ways to improve the level of food security taking into account current trends in the food market in the country.Документ Теоретико-методологічні підходи щодо процесу розробки і реалізації конкурентних стратегій(2011) Страшинська, Лариса Володимирівна; Грецька, Г. А.У статті розглянуті методологічні підходи щодо процесу розробки і реалізації конкурентних стратегій. Обґрунтована мотивація конкурентної поведінки підприємства, охарактеризовані чинники, які знаходяться в основі формування стійкої конкурентної позиції підприємства на ринку, визначені методи та інструменти, за допомогою яких підприємства досягають конкурентних переваг на ринку, запропонована програма дій щодо реалізації конкурентної стратегії в системі управління підприємством. The article describes the methodological approaches to the process of developing and implementing competitive strategies. Reasonable motivation of enterprise competitive behavior is grounded, described factors that are the basis for the formation of a stable competitive position on the market, certain methods and tools are defined by which companies achieve competitive advantage in the market, the program of action is proposed to implement competitive strategies in the management of the enterprise.