Перегляд за Автор "Залєвська, Наталія Павлівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ «Винний етикет» та акустична система для покращення смакових якостей вина(2015) Залєвська, Наталія ПавлівнаЩоб зацікавити споживача своєю продукцією винороби вигадують все більш цікавіші способи покращення смакових якостей вина. Одним із таких виноробів-дослідників є австрієць Маркус Бахман, який зауважив, що смакові якості вина помітно покращуються, якщо протягом періоду його дозрівання в погребі звучить музика. For consumers interested in their products winemakers come up with more interesting ways to improve the taste of wine. One such wine-makers and researchers are Austrian Markus Bachmann, who said that the taste of the wine significantly improved if during the period of his maturation cellar in the music.Документ Засоби малої механізації для обслуговування номерів(2015) Залєвська, Наталія Павлівна; Коваль, Ольга АндріївнаОбслуговування номерів - це одне з головних завдань будь- якого готеля. Кожен заклад розміщення працює в безперервному режимі обслуговування, тому до них висувають високі санітарно-гігієнічні вимоги. Відповідно до ДБН В.2.2.-20:2008 «Будинки і споруди. Готелі» в житлових і громадських приміщеннях повинна забезпечуватися можливість пилоприбирання, вміст пилу в повітрі житлових приміщень готелів має бути не більше 0,15 мг/м3. Для здійснення швидкого і високоякісного прибирання з дотриманням усіх санітарно-епідеміологічних норм готель повинен мати: висококваліфікований персонал; повноцінний інвентар; сучасні прибиральні матеріали; сучасні прибиральні машини і механізми.Документ Фототуризм як новий напрямок у туризмі(2015) Залєвська, Наталія ПавлівнаВ наш час розрізняють та виокремлюють багато різних видів та напрямків відочинку, які можуть задовольнити найвибагливіших цінителів відпочинку. Одним з таких видів відпочинку - є фототуризм.Документ Інновації в готельному господарстві: «Телепорт» від готельної мережі «Marriott»(2015) Залєвська, Наталія ПавлівнаНа сьогоднішній день інновації в готельному бізнесі є обов'язковим процесом для кожного готелю, який бажає втримати постійних клієнтів та залучати нових. Подорожуючи по всьому світу і відвідуючи різні готелі, клієнти стали більш вибагливішими. Щоб залишатися «в грі» готелям вже не можна не рахуватися з даним явищем. Тому індутрія гостинності не перестає нас дивувати активним впровадженням нових інноваційних технологій та маркетингових стратегій. Однією з таких новинок є «Телепорт» від готельної мережі «Marriott». За допомогою цього пристрою можна миттєво переміститися в розкішний номер готелю, опинитися на даху хмарочоса або потрапити на блакитний берег океану. Today, innovation in hospitality business process is a must for every hotel that wants to retain customers and attract new ones. Traveling around the world and visiting various hotels, customers have become more demanding. To be "in play" hotels no longer possible to ignore this phenomenon. Therefore indutriya hospitality never ceases to surprise us active introduction of new technologies and innovative marketing strategies. One of these innovations is the "Teleport" of the hotel chain «Marriott». With this device you can instantly move into a luxury hotel room, to be on the roof of a skyscraper or get to the blue ocean shore.