Перегляд за Автор "Зеліковська, Олена Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Виникнення та становлення міжкультурної освіти(2012) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Зеліковська, Олена Олександрівна; Троїцька, С. М.У статті аналізується роль освіти в період глобалізації, в нових економічних умовах життя в мультикультурному суспільстві, і дається оцінка поняття «міжкультурне освіту». Починаючи з історичного короткого огляду різноманітних концепцій про зустрічі / зіткненнях між людьми з різними лінгвістичними, релігійними, культурними або етнічними особливостями, розглядаються відмінні теоретичні розробки в американському та європейському контексті і в галузі освіти. Представивши схему розвитку міжкультурної освіти (основний зміст, методи і цілі, а також межі розповсюдження), ця стаття підтримує тезу, що міжкультурне освіту в даний час є найбільш підходящим відповіддю на глобалізацію і взаємозалежність. This article analyses the role of educational opportunity in a time of globalisation, a new economy and life in a multicultural society, and gives a semantic account of the concept «intercultural education». Starting with a historic overview of various conceptualisations of meetings/clashes among people with different linguistic, religious, cultural or ethnic features, distinctive theoretical elaborations are reviewed, in American and European context and in the educational field. After outlining the development of intercultural education (main contents, methods and objectives, as well as limits), this article supports the thesis that education, in an intercultural sense, is currently the most appropriate answer to globalisation and interdependence.Документ Особливості підготовки студентів економічних спеціальностей(2012) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Зеліковська, Олена Олександрівна; Бондаренко, Юлія ВікторівнаПрофесійна підготовка майбутнього економіста – педагогічний процес, результатом якого є формування професійної компетентності майбутнього економіста, що є важливою характеристикою діяльності фахівця, його інтегративною якість, синтезом професійних компетенцій та особистісних професійно важливих якостей. Компоненти професійної компетентності фахівців-економістів включають такі компетенції: операційну, комунікативну, інформаційну, міжкультурну. Міжкультурна компетенція є одним з системоутворюючих чинників професійної компетентності економістів. Professional training of prospective economists is a pedagogical process which results in developing their professional competency. Professional competency of the students majoring in Economics is an important characteristics of their activity, integrative quality which is the synthesis of professional competences and idividual professionally-oriented qualities. The components of such competency are: operational, communicative, informative, intercultural. The intercultural competence that is one of system-based factors of prospective economists' professional competency is of utmost importance.Документ Формування міжкультурної компетенції студентів економічних спеціальностей у процесі фахової підготовки(2012) Зеліковська, Олена Олександрівна; Чередніченко, Галина АнатоліївнаМонографію присвячено актуальній проблемі формування міжкультурної компетенції студентів економічних спеціальностей у процесі фахової підготовки у вищому навчальному закладі. Визначено педагогічні умови формування міжкультурної компетенції, створено модель реалізації сформованих авторами умов у навчально-виховному процесі, розроблено методику формування міжкультурної компетенції з іноземної мови у взаємозв’язку з фаховою підготовкою майбутніх економістів. Робота представляє інтерес для викладачів англійської мови вищої школи, магістрантів та аспірантів, які займаються дослідженням сучасних технологій навчання іноземних мов. Робота корисна також для керівників навчальних закладів, які опікуються дотриманням європейських стандартів в освіті та забезпеченням академічної мобільності студентів. The monograph is devoted to the topical issues of forming intercultural competence of students of economic specialties in the process of professional training in higher educational establishements. Pedagogical conditions of formation of intercultural competence are given, a model of the existing conditions in the educational process is developed, the technique of formation of intercultural competence of foreign language in relation to the professional training of future economists is shown. The work is for teachers of English in high school, undergraduates and graduate students engaged in research of teaching foreign languages. Work is also useful for managers of institutions that deal with compliance with the European standards in education and ensuring academic mobility of students.