Перегляд за Автор "Карпюк, Ольга Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Маркетинг інтелектуального капіталу(2013) Карпюк, Ольга АнатоліївнаУ статті зроблено спробу аналізу понятійного апарату термінів «маркетинг знань», «маркетинг інтелектуального капіталу» та їх складових елементів. Розглянуто методи оцінки інтелектуального капіталу компанії, сформовано комплекс маркетингу для сфери освіти як з позиції продавця, так і споживача. In the article attempted to analyze concept vehicle of terms «marketing knowledge», «marketing intellectual capital» and their components. The methods of assessment intellectual capital of the company are considered, a marketing complex is formed for the sphere of education both from position of salesman and user.Документ Проблеми оцінки якості освітніх послуг у системі освітнього менеджменту(2014) Карпюк, Ольга АнатоліївнаThe article describes the basic problems of assessing the quality of educational services from the perspective of the interests of consumers. Characteristic features of modern models of education quality assessment are discussed. The main areas of application of optimization techniques are analyzed. У статті досліджено основні проблеми оцінки якості освітніх послуг з позиції задоволення інтересів споживачів, визначено характерні особливості сучасних моделей оцінки якості освіти. На основі проведених досліджень запропоновано основні напрями оптимізації застосування розглянутих методик.