Перегляд за Автор "Коннова, Любов Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вдосконалення управління інформаційними ресурсами підприємства(2013) Шаповал, Олена Федорівна; Коннова, Любов ОлександрівнаСтаття присвячена дослідженню сучасного стану та шляхів поліпшення управління інформаційними ресурсами підприємства відповідно до конкурентного ринкового середовища. The article dedicated to research of modern state and means of enterprise information resources management improving according to market competition.Документ Економетрія(2010) Коннова, Любов Олександрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Скопенко, Наталія СтепанівнаКонспект лекцій для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладівДокумент Економетрія: Методичні вказівки до вивчення дисципліни та виконання лабораторних і контрольних робіт для студентів спеціальності 6.050100 та 6.050200(2006) Коннова, Любов Олександрівна; Шаповал, Олена Федорівна; Чорноус, Людмила Василівна; Скопенко, Наталія СтепанівнаВ методичних вказівках представлений навчальний матеріал дисципліни «Економетрія», а саме: зміст лекційних та лабораторних занять, а також порядок їх виконання. Крім того, в методичних вказівках є рекомендації щодо виконання контрольної роботи студентами заочної форми навчання.Документ Економіко-математичне моделювання(2013) Мазник, Ліана Валеріївна; Коннова, Любов Олександрівна; Чорноус, Людмила ВасилівнаНавчально-методичний посібник до вивчення дисципліни, виконання лабораторних та контрольних робіт для студентів за напрямом підготовки 6.030509 «Облік і аудит» та 6.030508 «Фінанси і кредит».Документ Економіко-математичне моделювання(2011) Мазник, Ліана Валеріївна; Скопенко, Наталія Степанівна; Коннова, Любов Олександрівна; Чорноус, Людмила ВасилівнаНавчально-методичний посібник до вивчення дисципліни, виконання лабораторних та контрольних робіт для студентів за напрямом підготовки 6.030504 «Економіка підприємства».Документ Значення PR-технологій для розвитку іміджу сучасних конкурентних пропозицій(2013) Мазник, Ліана Валеріївна; Коннова, Любов ОлександрівнаВиконано дослідження перспектив PR в умовах конкуренції, особливостей сучасної PR-діяльності як високоефективного способу організації комунікативного впливу, визначена роль PR у створенні та розвитку іміджу організації та її пропозиції.Документ Комунікаційні технології в паблік рілейшнз(2015) Шаповал, Олена Федорівна; Коннова, Любов ОлександрівнаВ тезах доповіді обгрунтована сучасна концепція застовування комунікаційних технологій в паблік рилейшнз. In thesis the modern conception of using communication technologies in public relations is considered.Документ Маркетингові інструменти виходу підприємства на нові зарубіжні ринки(2014) Шаповал, Олена Федорівна; Коннова, Любов Олександрівна; Кириченко, Т. С.Досліджено механізм розширення каналів та ринків збуту продукції підприємства в процесі виходу на нові зарубіжні ринки країн Європи. The article dedicated to research of enterprise marketing tools application from new abroad markets.Документ Маркетингові інформаційні системи в управлінні бізнесом(2006) Шаповал, Олена Федорівна; Коннова, Любов ОлександрівнаВ тезах доповіді обґрунтовані інструменти підвищення ефективності бізнесової діяльності на базі використання маркетингових інформаційних систем. This thesis contains materials about using of marketing information systems for effective business activities.Документ Моделювання оптимального асортименту продукції підприємства(2016) Шаповал, Олена Федорівна; Скригун, Наталія Петрівна; Коннова, Любов ОлександрівнаУ статті наведені результати дослідження товарного асортименту продукції підприємства на основі використання аналітичних і економіко-математичних методів з метою визначення оптимального асортименту продукції підприємства. The article dedicated to research results of optimal enterprise product assortment modeling with using analytic and economic-mathematical methods. Proposed the methodic of two-stage optimal enterprise product assortment determine.Документ Планування персональних продаж в системі комунікаційного міксу підприємства(2013) Скригун, Наталія Петрівна; Чорноус, Людмила Василівна; Коннова, Любов ОлександрівнаУточнено сутність економічних категорій «персональний (особистий, прямий) продаж», показана його роль та значення в системі маркетингових комунікацій, наведено переваги прямого продажу. Виокремлено та деталізовано етапи процесу планування персонального продажу товарів підприємства задля підвищення ефективності його діяльності. The essence of economic categories is specified “personal (direct) sale”, its role and value in the system of marketing communication, the advantages of the direct sales are also given. Personal sale promotes creating and keeping long-term relationship with clients is proved because of increasing competition with the help of direct communication with a customer during products sale (work, services) is formed the group of loyal customers who are the most suitable and promising persons for future cooperation. The stages of planning process of the personal enterprise’s product sales for increasing its effectiveness are allocated and detailed.Документ Розвиток електронних систем аграрного бізнесу(2012) Шаповал, Олена Федорівна; Коннова, Любов ОлександрівнаВ статті розглядається проблема подальшого розвитку та вдосконалення електронних систем аграрного бізнесу. In article the problem of further development and improvement of electronic systems of agricultural business is considered.Документ Рілейшнз(2015) Шаповал, Олена Федорівна; Коннова, Любов ОлександрівнаКомунікаційні ситуації в паблік рілейшнз (ПР) обумовлюють необхідність використання професіональних комунікаційних технологій, які дозволяють встановити гармонійні і взаємовигідні зв’язки між суб’єктами соціуму. Communication situation in public relations (PR) determine the need for professional communication technologies that can establish harmonious and mutually beneficial relationships between the actors of society.Документ Інформаційні системи в управлінні та маркетинговій діяльності підприємств харчової промисловості(2009) Шаповал, Олена Федорівна; Коннова, Любов ОлександрівнаВ тезах доповіді обґрунтовуються теоретичні і практичні аспекти застосування інформаційних систем в управлінні та маркетинговій діяльності підприємств харчової промисловості.Документ Інформаційні системи у маркетингу(2010) Шаповал, Олена Федорівна; Коннова, Любов ОлександрівнаВ конспекті лекцій представлений навчальний матеріал дисципліни «Інформаційні системи у маркетингу». Метою дисципліни є отримання поглиблених знань студентами в галузі побудови та використання інформаційних систем та Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності.