Перегляд за Автор "Кітов, Микола Григорович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 91
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Development of Specialist’s Personality(2014) Іванов, Сергій Віталійович; Криворотько, Володимир Михайлович; Нікітіна, Ірина Всеволодівна; Кітов, Микола Григорович; Смірнова, Єлизавета СергіївнаThe manual outlights the most essential theoretical and practical problems of specialist’s personality development related to contemporary tendencies of higher education system reforming in Ukraine. The material is given in three languages: English, Ukranian, Russian. The major grounds for sociopsychological training of a specialist’s personality development have been described. It is recommended for higher school students.Документ Аксіологія про природу цінностей(2019) Михалевич, Артур Петрович; Панченко, Олександра Павлівна; Скуйбіда, Валерія Віталіївна; Кітов, Микола ГригоровичФілософське вчення про природу цінностей, їх структуру та місце в життєдіяльності людини називається аксіологією. Особливістю сучасних цінностей є те, що вони мають відношення і до матеріальної,і до духовного життя. The philosophical doctrine of the nature of values, their structure and place in the life of man is called axiology. The peculiarity of modern values is that they are related both to material and spiritual life.Документ Анаксімен – природознавець чи філософ?(2020) Зінькевич, Петро Олексійович; Кітов, Микола ГригоровичВступ. Анаксимен (бл. 585 –525 роки до н. е.) – ранній досократичний мислитель із грецького міста Мілет в Іонії (сучасна Туреччина). Він був ключовою фігурою в Мілезійській школі, другом і учнем Анаксимандра. Матеріали і методи. Метою дослідження є з’ясування: Анаксімен був філософом чи природознавцем? Використано методи аналізу і синтезу. Результати. Анаксимен продовжував дослідження милезіян щодо «архе», або першого принципу Всесвіту і прагнув дати наукове пояснення світу. Він був першим греком, який чітко розмежував планети і зірки, використовував свої принципи для пояснення природних явищ. Грім і блискавка виникають внаслідок виходу з хмари вітру; веселки – це результат проміння сонця, що падає на хмари; землетруси спричинені розтріскуванням землі, коли вона висохне після зволоження дощами; град – це результат замерзлої дощової води тощо. Цей період досить важливий в історії науки, адже вперше людський інтелект спробував пояснити природні явища на основі співвідношення причини та наслідку. Піонерами в цій спробі були Фалес, Анаксимандр та Анаксимен, які висловлювали цікаві астрономічні погляди, що мають схожість із результатами сучасної науки. Головна ідея Анаксимена полягала в тому, щоб визначити єдине джерело всіх речей Всесвіту. Фалес – таким вважав воду. Анаксимандр – «апейрон», Анаксимен – повітря. Він вважав, що свого часу все було повітрям і навіть зараз усе є повітря різного ступеня щільності.Документ Аналіз концепції класичного і некласичного ідеалів раціональності у праці М. К. Мамардашвілі(2016) Шевченко, Анастасія Олександрівна; Кітов, Микола ГригоровичРобота присвячена аналізу концепції «класичне» та «некласичне» в філософії М.К. Мамардашвілі. Порівняно правила та явища класичної раціональності та некласичного типу. The work deals with the analysis of the concept of "classical" and "non-classical" in philosophy M. K. Mamardashvili. There have been compared rules and phenomena of classical and non-classical types of rationality.Документ Антропологічний матеріалізм Людвіга Фейєрбаха(2015) Кобець (Задорожня), Олена Сергіївна; Кітов, Микола ГригоровичВизначено, що у творчості Л. Фейєрбаха любов до іншої людини укупі з розумним егоїзмом, яка заснована на порозумінні, стає не тільки сутністю його нової релігії, але і, в сукупності з цінностями істини, щастя, свободи та філософії, утворює ціннісний фундамент спадщини німецького мислителя. Determined that in the works of Ludwig Feuerbach love for another person, coupled with a clever selfishness, which is based on mutual understanding, it is not only the essence of his new religion, but, together with the values of truth, happiness, freedom and philosophy forms the foundation for value-German heritage thinker.Документ В. С. Соловйов про побудову Всесвітньої християнської теократії(2010) Кітов, Микола ГригоровичВисвітлено думку В.С. Соловйова, що причиною всіх негараздів у суспільствах є роз’єднання церков. Тому умовою «всеєдності» має стати синтез православ’я, католицизму і протестантизму, що приведе до створення єдиної вселенської церкви, яка в злитті з державою утворить теократичну християнську монархію. The author analyzes Solvyov opinion according to which the cause of all society problems is a desunity of churches. So the condition of "all-unity" has to become a synthesis of Orthodoxy, Catholicism, and Protestantism. It will lead to the creation of a single universal church, which converging with the Russian autocracy form the Christian theocratic monarchy.Документ Взаємодія науки та філософії(2020) Сапіга, Вікторія Ярославівна; Кітов, Микола ГригоровичФілософію науки, де наука постає під тим чи іншим кутом зору можна інтерпретувати об’єктом дослідження або осмислення. Головне з авдання філософії науки – це філософська рефлексія над наукою, виявлення закономірностей її розвитку. Philosophy of science, where science appears from one angle or another is possible interpreted as an object of study or comprehension. The main goal of philosophy science - is a philosophical reflection on science, identifying patterns of its development.Документ Виникнення філософії як об’єкт наукового дослідження(2012) Кітов, Микола ГригоровичВ статті критично розглянуті існуючі в літературі точки зору на проблему виникнення філософії, обґрунтовані їх переваги й недоліки, а також проаналізовані наступні типи філософування: теоретичний, ессеїстсько-афористичний релігійно-містичний, художньо-образний і показана їх специфіка.Документ Витоки і джерельна база руської національної філософії : до постановки проблеми(2012) Кітов, Микола ГригоровичВ роботі обґрунтовується думка, що держава Русь була утворена не українцями, а русами – вихідцями з різних норманських народностей, які займалися “рекетирською” діяльністю. “Рекетирський” характер князівсько-дружинницької раті фіксується і в філософських працях стародавніх русичів.Документ Витоки і джерельна база руської національної філософії: нові підходи до аналізу проблеми(2008) Кітов, Микола ГригоровичУ статті доводиться думка, що перші філософування стародавніх “русичів” відтворюють специфіку світобачення, світовідчуття, архетипи духовності, ментальності не українського народу, а руських, які прийшли на землі Наддніпрянщини як завойовники.Документ Виховання абстрактного мислення в процесі вивчення філософії(2019) Маршаленко, Маріанна Петрівна; Кітов, Микола ГригоровичДокумент Генетичний соціалізм про расові виміри змісту руської ідеї(2009) Кітов, Микола ГригоровичВисвітлено основні положення представників генетичного соціалізм, які пропагують ідеологію по створенню умов для народження максимальної кількості расово-чистих руських громадян, що дозволить у надзвичайно короткий термін укріпити генетичну міцність руської нації. The author criticizes the bases of genetic socialism. Its representatives propagate an ideology of creation of the conditions for the birth of the maximum number of racially pure Rus citizens. They consider that it makes possible in the very short term to strengthen the genetic vigour of the Rus nation.Документ Глобалізація як філософська проблема(2015) Школьна, Олена Валентинівна; Кітов, Микола ГригоровичЄдності в трактуванні глобалізації немає. Думки тут різняться. Для одних вона – розширення можливостей, для інших - явище, що змітає на своєму шляху всі ідентичності та самобутності. З одного боку, її явно спрощують, з іншого - надмірно драматизують. То чим насправді є глобалізація? There is no consensus in the interpretation of globalization. Opinions differ here. it is expanding opportunities for some people, but it is a phenomenon that sweeps away all in its path for others. On the one hand, it is clearly easier on the other - over-dramatize. So what really is globalization?Документ Дискутивні аспекти витлумачення терміну «Київська Русь»(2013) Кітов, Микола ГригоровичПроаналізовано спірні моменти при витлумаченні терміну «Київська Русь» в працях уаїнських істориків і філософів. Автор доказує, що українців в давні часи греки називали росами, а не русами. Назва «Русь» прийшла з варягами. Так вони називали древнє князівство з центром у Києві. Термін «Київська Русь» виникає значно пізніше і носить ідеологічну окраску. Критично аналізується також похід Ігоря на половців у 1185 році, який носив відверто грабіжницький характер. The contradictions in the interpretation of the term “Kyivan Rus” in the works of Ukrainian historians and philosophers. The author proves that the Ukrainians were named the Ros by the Greeks (not the Rus) during the ancient times. The name “Rus” came from the Varangians. In such way they called the ancient principality centered in Kyiv. The term “Kyivan Rus” occurs much later and has ideological tinge. The author criticizes Igor's campaign against the Polovtsians in 1185 as openly predatory one by its nature.Документ Дистанційне вивчення філософських наративів очима аспірантів: переваги і недоліки(2021) Білецький, Микола Сергійович; Крищенко, Дмитро Олександрович; Романюк, Володимир Тарасович; Кітов, Микола ГригоровичВ роботі розглядаються різні аспекти дистанційного вивчення аспірантами дисципліни "Історія філософії та філософія науки". Обґрунтована важливість вивчення філософського курсу для інженерних спеціальностей. Сформульовані рекомендації щодо дистанційного викладання філософських дисциплін для аспірантів.Документ До витоків і джерельної бази руської національної філософії(2001) Кітов, Микола ГригоровичОбгрунтовується думка, що зачатки філософствування стародавніх «русичів» виражають специфіку світобачення, світовідчуття, архетипіку духовності руського, а не українського народу. The author proposes that the beginnings of the ancient philosophical "Rus" expressing the specific outlook, attitude, spirituality arhetypiku Russian, not Ukrainian people.Документ До питання визначення основних етапів розвитку руської національної філософії(2012) Кітов, Микола ГригоровичАвтор, базуючись на методологічних засадах синергетичного підходу, виокремлює такі історичні етапи формування надорганізму, які співпадають з етапами самоусвідомлення руського народу. На кожному з етапів по-новому ставляться і розв’язуються проблеми взаємовідносин людини і держави, держави і церкви та інші філософські проблеми, однак панівною є ідея співвідношення руських і світу.Документ До питання про багатозначність терміну “рус”(2003) Кітов, Микола ГригоровичНа основі аналізу літературних пам’яток древньої Русі, автор показує багатозначність терміну “рус”. Етнографічне: “русь” – плем’я. Соціальне: “русь” – стан. Географічне: “Русь” – територія, земля. Політичне: “Русь” – держава.Документ Дохристиянські вірування українців, або чи був Перун їхнім Богом?(2006) Кітов, Микола ГригоровичУ статті доводиться думка, що Перун не був Богом праукраїнців. Таким у них вважався Даждьбог.Документ Життя є бажання, а бажання - нескінченна мука(2019) Михалевич, Артур Петрович; Сапіга, Вікторія Ярославівна; Кітов, Микола ГригоровичПід впливом філософії маркетингу стає неминучою духовна та інтелектуальна деградація людства. Філософія маркетингу занурює людство у світ ілюзій та робить маніпуляцію людською свідомістю. Under the influence of marketing philosophy, inevitable spiritual and intellectual degradation of mankind becomes inevitable. The marketing philosophy plunges humanity into the world of illusions and manipulates human consciousness.