Перегляд за Автор "Лелека, Ольга Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 29
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз недоліків та можливостей маркетингової діяльності ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт»(2022) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаСтрімкий розвиток технологій, сучасні проблеми, такі як світова пандемія, війна тощо, вимагають від підприємств нових рішень. Аби підприємство тримало себе в конкурентній позиції–варто удосконалювати механізм маркетингу на підприємстві. Було використано метод аналізу та узагальнення інформації, представленої в монографіях, статтях таких вчених: Бойчук ІВ, Карпенко НВ, та інформації стосовно роботи підприємства. ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» є центром вивчення німецької мови в Україні, офіс яких розташовано у Києві. Підприємство працює на ринку послуг в розрізі освіти. ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» присутній на платформах соціальних мереж: Facebook, Instagram, а також на YouTube і зокрема має свій офіційний сайт в інтернеті. Проте підприємство не використовує свій потенціал у повному розмірі. При аналізі маркетингової діяльності підприємства було визначено наступні недоліки та можливості, згідно яких було розроблено пропозиції для покращення ефективності маркетингової діяльності підприємства.Документ Конкурентоспроможність підприємства(2023) Соломко, Юлія Андріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаНа сьогодні конкуренція є важливим компонентом в ринковій економіці. Конкуренція виникає тоді, коли учасники ринку є абсолютно незалежними економічними елементами, які визначаються лише наявними ринковими умовами та бажанням перевершити своїх конкурентів.Документ Копірайтинг як інструмент написання ефективних текстів(2023) Коваленко, Ксенія Володимирівна; Лелека, Ольга ОлександрівнаЛюди мешкають у сучасному світі, у такий період часу, коли технології з кожним роком все більше прогресують, вдосконалюються, модифікуються та трансформуються задля покращення життя населення. І копірайтинг – один із найяскравіших результатів цього прогресу.Документ Маркетингова діджитал-стратегія розвитку послуг(2023) Капінус, Лариса Василівна; Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаУ статті розглянуто теоретичні основи формування діджитал-стратегії на сучасному етапі розвитку цифрової економіки. Встановлено, що цифрова комунікація через інтернет-канали та цифрові носії поза Мережею забезпечує просування товарів і послуг на ринок. Розкрито сутність поняття «цифровий мар- кетинг» як виду маркетингу, який дозволяє охопити онлайн- та офлайн-споживачів, що використовують планшети, мобільні телефони, грають в ігри, завантажують застосунки, та поняття «діджитал-стратегія» як складову цифрового маркетингу, яка розробляється на аналітичних даних, що дозволяють робити точні висновки про ефективність різних каналів просування. Встановлено етапи розроблення діджитал-страте- гії за допомогою використання різних на вибір каналів: електронна пошта, інфлюенс-маркетинг; соціальні мережі; дисплейна або медійна реклама; пошуковий маркетинг; відеоігри; відеореклама; інфографіка. Од- нією з ідей завоювання лояльності споживачів та впізнаваності бренду є створення підприємством гуртків (добровільних об'єднань за інтересами), які б дозволяли формувати, розвивати та поглиблювати знання людей з певного виду діяльності, перетворюючи їх на цільову аудиторію. Метою статті є формування пропозицій щодо розроблення digital-стратегії для гуртків, що працюють на ринку України, з метою по- інформування та залучення цільової аудиторії. Було виявлено, що одним із каналів діджитал-маркетингу є мобільні застосунки, які користуються попитом серед населення. Для того, щоб перевірити доцільність впровадження ідеї інформаційно-рекламного додатку для гуртків за допомогою аналітичного методу було досліджено потребу гуртків та їхньої цільової аудиторії у пошуку інформації про діяльність гуртків. До- сліджено співвідношення зареєстрованих в Україні та Німеччині гуртків через пошукову систему Google. Відповідно до проведеного дослідження можна стверджувати, що такі підприємства, як гуртки, спортивні секції тощо потребують платформу для поширення обізнаності про діяльність серед населення. Запро- поновано діджитал-стратегію поінформування та залучення клієнтів за допомогою створення мобільно- го застосунку з подібним функціоналом, як у маркетплейсів, та його поєднання з соціальною мережею «Інстаграм». Такий додаток повинен стати гідним конкурентом системі пошуку Google Maps, пошуковій системі SEO, таргетованій рекламі в соціальних мережах таких, як Instagram, в сфері рекламування та по- ширення інформації про діяльність культурно-творчих гуртків, як на українському ринку, так і на ринку інших країн, наприклад ринку Німеччини.Документ Маскоти сучасної реклами українського та зарубіжного ринків харчових продуктів(2024) Лелека, Ольга Олександрівна; Коваленко, Ксенія ВолодимирівнаСучасне суспільство переповнене рекламою, що перетинається з нашим життям на кожному кроці. Однак, наскільки ми усвідомлюємо її вплив на нашу свідомість, особливо у молодого покоління? Соціальна реклама стає все більш Маскоти сучасної реклами харчових продуктів виконують важливу роль у приверненні уваги споживачів та створенні впізнаваного образу бренду. Вони часто є ключовими елементами маркетингових кампаній і можуть значно підвищити продажі та популярність продуктів. Вони допомагають створювати емоційний зв’язок між споживачем і брендом, а також позитивні асоціації з продуктом і спонукати споживачів до покупки.Документ Метод «дерево цілей» як складова маркетингової стратегії(2023) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаЕфективність роботи підприємства визначається тим, як швидко та якою ціною досягається головна ціль підприємства. Оскільки кожне підприємство має більше ніж одну ціль, то щоб побудувати правильну маркетингову стратегію та для полегшення процесу подальшого аналізу результатів діяльності, цілі повинні бути упорядковані. Метод «дерево цілей» є одним зі способів упорядкування цілей підприємства.Документ Методичні підходи щодо визначення та аналізу маркетингових можливостей підприємства на прикладі SWOT-аналізу(2022) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаОтже, підсумовуючи весь процес проведення SWOT-аналізу, можна стверджувати, що при розробці стратегії підприємства необхідно націлити стратегію саме на використання перспектив, опираючись на реальні можливості компанії та забезпечити захист від зовнішніх загроз. SWOT-аналіз у підготовці стратегічних рішень виконує ряд таких функцій як узагальнення результатів аналізі зовнішнього та внутрішнього середовищ, надає можливості до виявлення слабких та сильних сторін фірми, визначає основу для розробки стратегії, забезпечуючи розвиток фірми, шляхом аналізу середовищ фірми та виявлення загроз.Документ Окреслення ринкових можливостей ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» за матрицею І.Ансоффа в умовах воєнного стану(2023) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаВійськове вторгнення з боку російської федерації змінило не тільки життя людей, але й життя підприємств. Понад 3,5 мільйонів громадян України були вимушені емігрувати за кордон, мільйон з яких знайшли прихисток в Німеччині [2]. Складна ситуація з електропостачанням також внесла свої корективи в графіки роботи підприємств, а підвищення рівня інфляції призводить до зменшення купівельної спроможності українців, що залишились в країні. Аби вижити в таких екстремальних умовах, підприємство потребує правильної маркетингової стратегії. В матеріалах тез було представлено можливу модель окреслення пристосованих до реалій ринку стратегічних цілей та пропозиції стосовно їх втілення.Документ Онлайн-мерчандайзинг як інструмент активізації маркетингової поведінки підприємства на онлайн-ринку(2023) Скопенко, Наталія Степанівна; Капінус, Лариса Василівна; Лелека, Ольга ОлександрівнаУ статті розглянуто передумови активізації маркетингової поведінки підприємства на онлайн-ринку, що є актуальним питанням сьогодення. З’ясовано, що для успішного просування продукції та завоювання довіри інтернет-споживачів необмінною умовою є впровадження нових сучасних маркетингових технологій. Враховуючи те, що з кожним роком зростають обсяги онлайн-продажів товарів, доцільно застосовувати технології онлайн-мерчандайзингу при продажі товарів в інтернет-магазинах: робити привабливий дизайн веб-сайту, пропонувати зручну навігацію та пошук, застосовувати прийоми персоналізації, рекламувати товари та послуги в мережі Інтернет, в тому числі застосовуючи соціальні медіа. За допомогою інтернет-опитування молоді було визначено вагомість певних критеріїв при онлайн-купівлі. Деякі критерії стосуються онлайн-мерчандайзингу: дизайн, навігація веб-сайту, представлення асортименту, персоналізація пропозицій. Особливу увагу приділено персоналізації продажів, впровадження якої допоможе покращити зв’язок з покупцями, збільшити рівень задоволення та підвищити обсяги онлайн-продажів товарів. Слід відмітити, що міжнародні дослідження свідчать про додаткові вигоди, які отримують інтернет-магазини, застосовуючи технології персоналізованого підходу: збільшення продажів, підвищення лояльності клієнтів. Тому вітчизняним підприємствам доцільно в своїх фірмових інтернет-магазинах застосовувати технології онлайн-мерчандайзингу з персоналізованою пропозицією.Документ Організація маркетингових івентів у мережі Інтернет(2023) Капінус, Лариса Василівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаCтрімкий розвиток цифрових технологій, глобалізація економіки, цифровізація населення, пандемія Covid-19, війна росії проти України та інші причини активізували поглиблений інтерес до пошуку шляхів формування маркетингових комунікацій у мережі Інтернет. У зв’язку з цим підприємства почали використовувати різноманітні маркетингові інструменти впливу на споживчу аудиторію, в тому числі інструменти івент-маркетингу. Це дослідження присвячено вивченню особливостей організації та проведення маркетингових івентів у мережі Інтернет. Обґрунтовано перспективи розвитку івент-індустрії в мережі Інтернет та вивчено основні тренди, які змінили організацію та проведення онлайн-івентів: безкоштовне відвідування заходів за попередньою реєстрацією, гібридність формату проведення івентів, використання ефекту присутності (голографія), Face ID для безконтактної реєстрації на фізичних івентах, розвиток технологій та інвестування в створення віртуальних студій для можливої участі великої кількості людей. Набуло подальшого розвитку трактування поняття «маркетинговий онлайн-захід», що включає в себе перелік підходів для залучення цільової інтернет-аудиторії з метою формування в неї позитивних емоцій. Вивчено переваги та недоліки проведення онлайн-подій. Запропоновано модель організації проведення онлайн-івенту, в якому основна роль зосереджена на залученні цільової аудиторії через різноманітні інструменти онлайн-маркетингу з метою створення позитивних емоцій у цільової аудиторії та підвищення впізнаваності бренду серед споживачів і формування споживчої лояльності. У ході дослідження виявлено основні негативні моменти під час проведення онлайн-івентів, яких слід уникати: недопустимо не дотримуватися регламентів виступів, писати багато інформації в чаті, проводити онлайн-івенти без пауз, використовувати нікнейми замість реальних імен, не вимикати сторонні сповіщення на пристроях.Документ Оцінювання ефективності цінової політики(2023) Загородній, Максим Олександрович; Лелека, Ольга ОлександрівнаПідприємству, яке хоче розвивати свою діяльність на ринку найбільш ефективно та протягом тривалого періоду часу, слід приділяти найбільшу увагу управлінню та розробці цінової політики та формуванню ціноутворення, оскільки кожен неправильний або недостатньо продуманий крок негайно впливає на динаміку продажів та прибутковість А деякі підходи до ціноутворення, а саме витратний і ціннісний, мають певні недоліки з точки зору трудової теорії вартості та теорії граничної корисності. Існуючі моделі процесу ціноутворення не повністю враховують особливості різних типів ринку, що вимагає перегляду змісту і послідовності етапів ціноутворення та визначення типу ринкової структури на першому етапі формування ціни.Документ Правового регулювання реклами в Інтернеті(2023) Довжик, Софія Віталіївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаРеклама в мережі Інтернет є невід'ємною складовою сучасного бізнесу, який зростає з кожним роком. Однак, разом зі зростанням популярності реклами в Інтернеті, з'являються нові питання про правове регулювання реклами, що стає необхідним для захисту прав інтернет-користувачів та бізнесу.Документ Психологічний вплив соціальної реклами на свідомість молоді(2024) Лелека, Ольга ОлександрівнаСучасне суспільство переповнене рекламою, що перетинається з нашим життям на кожному кроці. Однак, наскільки ми усвідомлюємо її вплив на нашу свідомість, особливо у молодого покоління? Соціальна реклама стає все більш не тільки простим засобом сповіщення про товари чи послуги, але й потужним інструментом формування соціальних уявлень, стереотипів та цінностей. У цьому контексті важливо розглядати психологічний вплив соціальної реклами на свідомість молоді, яка є особливо вразливою до зовнішніх впливів та впливів медіа. Це дослідження має важливе значення для розуміння впливу медіа на формування свідомості молодого покоління та розвитку стратегій захисту від негативного впливу реклами.Документ Ребрендинг і рестайлинг як засіб рекламних комунікацій(2020) Лелека, Ольга Олександрівна; Філоненко, Владислава СергіївнаВарто розділяти поняття «ребрендинг» та «рестайлінг», адже проведення ребрендингу змінює внутрішню сутність бренду, а метою рестайлінгу є зовнішні зміни продукту (зміна логотипу, елементів фірмового стилю, упаковки тощо). Коли проводиться рестайлінг, на цьому не завжди робиться акцент у PR-комунікації бренду, адже споживач сам помітить зміни у продукті на полицях магазинів. Також можна використовувати продукт у новій упаковці як приз для рекламного конкурсу. Отже, проведення ребрендингу може стати основою для нової рекламної або PR-кампанії. Українські мережі супермаркетів активно створюють власні торгові марки, що конкурують із брендованими продуктами за рахунок нижчої ціни. У назвах власних торгових марок домінують раціональні мотиви, а в їх спрощеному дизайні використовується мінімум кольорів на противагу складним з точки зору дизайнерського рішення упаковкам брендованих продуктів. Проведення ребрендингу впливає на соціалізацію споживачів, які через рекламну комунікацію із брендом отримують нові знання про продукт, нові способи його споживання, певні цінності та моделі поведінки. Для цього необхідно переконати цільову аудиторію у важливості змін, обґрунтувати їх актуальність та вагомість.Документ Реклама, як об'єкт авторського права(2023) Баранова, Марія Олександрівна; Лелека, Ольга ОлександрівнаВ сучасному світі реклама є невід'ємною складовою маркетингової стратегії більшості компаній. Вона дозволяє дізнатися більше про продукт або послугу, залучити нових клієнтів і підвищити продажі. Однак, чи може реклама бути об'єктом авторського права? Це питання є актуальним у зв'язку з поширенням цифрових технологій, які дозволяють легко копіювати та використовувати рекламні матеріали.Документ Роль упаковки в сучасному маркетингу(2020) Перевертень, Катерина Вячеславівна; Лелека, Ольга ОлександрівнаПравильна упаковка та фірмовий стиль формують позитивний імідж товару у свідомості споживачів. Це може зробити товар запам’ятовуючим, легким для пошуку та привабливим для нових і постійних клієнтів. Упаковка товару має кілька цілей. Найголовніше – це збереження продукту в безпеці та непошкоджені під час транспортування.Документ Світова практика правового забезпечення в галузі реклами та зв’язків з громадськістю(2023) Сова, Ангеліна Сергіївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаСвітова практика правового регулювання реклами та зв’язків з громадськістю полягає у визначенні прозорих та правдивих стандартів рекламного повідомлення, забороні використання обманливих методів реклами та захисті прав споживачів. Крім того, багато країн мають спеціальні органи, які контролюють дотримання цих стандартів та розглядають скарги від споживачів. Етичні кодекси також є важливим інструментом в регулюванні поведінки рекламодавців та забезпеченні етичної практики в галузі реклами та зв’язків з громадськістю. В цілому, правове регулювання реклами та громадськістю є важливим елементом в захисті прав споживачів та підтриманні етичної практики у галузі маркетингу та реклами.Документ Ситуативна комунікація брендів харчових продуктів(2023) Антонова, Ольга Вадимівна; Соловйова, Юлія Євгеніївна; Фєдотова, Наталія Михайлівна; Лелека, Ольга ОлександрівнаСтаття присвячена ситуативній комунікації брендів харчової промисловості під час воєнного стану на прикладі аналізу зміни назви продукції. Прояв громадянської позиції через найменування товару виробниками харчових продуктів активізувався з початком повномасштабного російського вторгнення на територію України. З огляду на це, вважаємо актуальним вивчити структуру творення ситуативних прагматонімів, а також акцентувати на доцільності створеної назви товару. Мета – дослідити вияв патріотичної позиції бренду через ситуативну зміну прагматонімів харчових продуктів, виокремити чинники, які спонукають бренди до перейменування продукції, та доцільність зміни упакування для комплексного впливу вербального й невербального компонентів як елементів семіотичного утворення.Документ Соціальна відповідальність бізнесу(2021) Страшинська, Лариса Володимирівна; Лелека, Ольга Олександрівна; Анікеєнко, Євгенія СергіївнаРозглянуто проблему підвищення корпоративної соціальної відповідальності бізнесу. В межах дослідження проблеми виділені основні фактори, що визначають дане явище, та визначено шляхи вдосконалення даної сфери діяльності. Акцентовано увагу на активному співробітництві бізнесу та держави. Наголошено, що на основі пошуку інноваційних рішень соціальний бізнес повинен носити взаємовигідний характер як для безпосередніх одержувачів суспільних благ, так і для компаній. The problem of increasing corporate social responsibility of business is considered. The study of the problem highlights the main factors that determine this phenomenon, and identifies ways to improve this area of activity. Emphasis is placed on active cooperation between business and the state. It is emphasized that based on the search for innovative solutions, social business should be mutually beneficial for both the direct recipients of public goods and companies.Документ Соціальна реклама на патріотичну тематику в контексті масових комунікацій(2024) Лелека, Ольга ОлександрівнаСтаття присвячена аналізу соціальної реклами в умовах воєнного часу на патріотичну тематику. Визначено, що основним засобом поширення соціальної реклами в умовах воєнного часу стала зовнішня реклама, представлена на білбордах, плакатах, вивісках на зупинках. Соціальна реклама виступає як потужний інструмент у формуванні суспільних переконань та цінностей, маючи великий вплив на свідомість та поведінку людей. Її роль полягає не лише у сповіщенні громадськості про проблеми, але і в активному формуванні культурного середовища та стимулюванні соціальних змін. Соціальна реклама, присвячена патріотичній тематиці, може стати каталізатором об'єднання громади, підвищувати популярність української культури, розповсюджувати ключові ідеї для суспільства та сприяти формуванню патріотичного настрою