Перегляд за Автор "Мокіна, Софія Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Бренд роботодавця як інструмент підвищення ефективності використання персоналу на підприємствах молочної промисловості(2015) Мокіна, Софія МиколаївнаУ роботі проведено аналіз та дослідження теоретико-методичних основ концепції бренду роботодавця, а саме: еволюцію формування концепції, сутність бренду роботодавця, роль і місце бренду роботодавця в структурі корпоративного бренду, типологію, функції та принципи формування бренду роботодавця, інструменти формування та позиціонування, а також, досліджено моделі побудови бренду роботодавця. Проаналізовано розвиток бренду роботодавця серед вітчизняних підприємств на основі результатів рейтингів роботодавця. Здійснено дослідження та аналіз бренду роботодавця за його елементами серед підприємств молочної промисловості. Запропоновано концептуальну модель побудови бренду роботодавця та методику оцінювання бренду роботодавця на основі точок контакту. Запропоновано напрямки підвищення ефективності використання персоналу на підприємствах молочної промисловості з позиції формування привабливого бренду роботодавця. The thesis analyzes and studies the theoretical and methodological foundations employer brand concept, namely the evolution of the formation of the concept, the essence of employer brand, the role and place of employer brand in the structure of the corporate brand, typology, functions and principles of employer brand, instruments of formation and positioning , and also studied models of building employer brand. Author analyzes the level of development of employer brand among domestic enterprises on the basis of employer brand ratings. Author investigates and analyzes the employer brand by its elements among the dairy enterprises. The conceptual model of employer brand building and brand evaluation method based on the employer's contact points were proposed. Author proposed the directions of improving efficiency of usage of personnel in dairy industry from the position creating an attractive employer brand.Документ Вплив бренду роботодавця на зниження соціальних ризиків під час реструктуризації(2013) Мокіна, Софія МиколаївнаСучасні умови нестабільності та невизначеності спонукають компанії шукати нові методи досягнення стабільності, ефективності та конкурентних переваг. Одним з таких методів є реструктуризація. Автором в даній статті компанія та її діяльність розглядаються, як система. Тому реструктуризаційні зміни будь-якої складової системи викликають зміни інших складових, в тому числі і зміну системи управління персоналом. Соціальні ризики реструктуризації стосуються таких аспектів діяльності підприємства як зміни кадрової служби, кадрової політики, організаційної структури управління, кадрового потенціалу, системи навчання й розвитку персоналу. Автором статті запропоновано застосовувати такий інструмент, як бренд роботодавця, для зниження соціальних ризиків реструктуризації. Дана пропозиція підтверджена авторською розробленою таблицею вплив бренду роботодавця на зниження соціальних ризиків залежно від виду реструктуризаційної діяльності. Відповідно до цього автором розроблені ключові напрямки управління брендом компанії як роботодавця в період реструктуризації. Modern conditions of instability and uncertainty encourage companies to look for new methods to achievie stability, efficiency and competitive advantage. One of these methods is restructuring. The author of the article considers company and its activities as a system. Therefore, restructuring changes of any component of the system cause changes in other components, including the change of HR-management. Social risks of restructuring are related to the following aspects of company's activities as changes in human resources department, policy, organizational structure, management, human resources potential, training and development of staff. The author of the article suggests using a tool like employer brand to reduce risks of social restructuring. This proposal is confirmed by the developed table of employer branding impact on reducing social risks depending on the type of restructuring activities. According to this, the author developed main directions of employer brand management in restructuring process.Документ Формування команди з управління брендом роботодавця(2012) Мокіна, Софія Миколаївна; Мостенська, Тетяна ЛеонідівнаРозглянуто основні поняття управління брендом роботодавця. Визначені функції та принципи формування команди зі створення бренду роботодавця. Визначена роль бренду роботодавця у сприйнятті підприємства у зовнішньому середовищі. Обґрунтовано доцільність створення крос-функціональної команди для управління брендом роботодавця. Basic concepts of employer brand management discussed in the article. The authors defined the functions and principles of team building to create employer brand and the role of employer brand perception in the enterprise in the environment. The feasibility of creating a cross-functional team to manage the employer brand justified.Документ Інструментарій внутрішнього та зовнішнього бренду роботодавця(2014) Мокіна, Софія МиколаївнаДокумент Інструменти забезпечення екологічної безпеки в процесі реструктуризації(2013) Мокіна, Софія МиколаївнаСучасний стан економіки на макро- й мікрорівнях характеризується деформованою структурою виробництва, тому одним із стратегічних завдань більш ефективного розвитку виробничого потенціалу є його структурна перебудова. The current state of the economy at the macro and micro levels is characterized by deformed structure of production as one of the strategic objectives of better production potential is its restructuring.