Перегляд за Автор "Никоненко, Андрій Володимирович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 35
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив деформалізованого стану соціально-економічних відносин на функціонування промислового сегменту ринку праці(2012) Никоненко, Андрій ВолодимировичСтаття відображає основні напрямки впливу деформалізованого стану соціально-економічних відносин на функціонування промислового сегменту ринку праці як однієї з глибинних першопричин дисбалансу попиту і пропозиції робочої сили. Article reflects the main directions of influence of deformalized state of socio-economic relations on the functioning of the industrial segment of the labor market as one of the deep root causes of imbalance of supply and demand of the labor force.Документ Дисбаланс попиту і пропозиції на промисловому сегменті ринку праці: причини формування та шляхи подолання(2012) Никоненко, Андрій ВолодимировичСтаття присвячена виявленню глибинних причин дисбалансу попиту і пропозиції на промисловому сегменті ринку праці. Значну увагу приділено висвітленню фундаментальної ролі деструктивних неформальних відносин у формуванні диспропорцій на ринку праці. Наведено рекомендації щодо покращення ситуації на його промисловому сегменті. Article is devoted to finding the root causes of imbalance of supply and demand in the industrial segment of the labor market. Special attention is paid to highlighting the fundamental role of destructive informal relations in the formation of disproportions in the labor market. Recommendations for improvements in its industrial segment are presented.Документ Діагностика конкурентоспроможності персоналу на основі концепції «Будинок якості»(2020) Никоненко, Андрій ВолодимировичРозглянуто сучасні методики оцінки конкурентоспроможності персоналу. Виявлено, що вони недостатньо враховують зв’язки між ринковими цілями фірми та якостями її персоналу. Також ці методики не відображають в достатній мірі зв’язок між якостями персоналу фірми та заходами щодо його мотивації. Зазначені два недоліки усунуто в запропонованій автором методиці діагностики конкурентоспроможності персоналу. Ця методика базується на концепції будинку якості. Зазначена концепція спочатку використовувалася для забезпечення високої якості продукту. В статті вивчається якість роботи персоналу. Запропонована методика фокусується на реалізації працівниками ключових факторів успіху підприємства. Цим вона відрізняється від інших методик, які вивчають перевершення показників конкурентоспроможності персоналу досліджуваного підприємства порівняно з аналогічними показниками конкурентів. В статті сформовано перелік показників для побудови матриць для діагностики конкурентоспроможності персоналу підприємства на основі концепції будинку якості. Ці показники включають ключові фактори успіху, компетенції персоналу та чинники мотивації. Ключові фактори успіху містять технологічні, виробничі, маркетингові, збутові, організаційні. До компетенцій персоналу включено базові, професійні, особистісні та інноваційні. Розрахунки проходять у наступному порядку. Перший етап – це побудова матриці зв’язку між реалізацією ключових факторів успіху фірми та компетенціями персоналу. Другий етап – це побудова матриці зв’язку між компетенціями персоналу та чинниками його мотивації. Третій етап – це графічне відображення «будинків якості». В кінці кожного етапу робляться висновки. В статті проведено деталізовану діагностику конкурентоспроможності персоналу на умовному прикладі відповідно до етапів, перерахованих вище. Modern techniques for assessing the competitiveness of personnel are considered. They are determined not to take into account the relationship between the market objectives of the company and the options of its personnel sufficiently. Also, these techniques do not adequately reflect the relationship between the options of the personnel of the company and measures for its motivation. These two drawbacks are eliminated in the methodology proposed by the author for diagnosing staff competitiveness. This technique is based on the quality house concept. This concept was originally used to ensure high quality product. The article examines the quality of staff labor. The proposed methodology focuses on the implementation by employees of key success factors of the enterprise. Thereby, it differs from other methods that study the excess of the competitiveness indicators of the personnel of the studied enterprise in comparison with similar indicators of competitors. The article contains a list of indicators for constructing matrices for diagnosing the competitiveness of enterprise personnel based on the quality house concept. These indicators include key success factors, staff competencies, and motivation factors. There are the technological, manufacturing, marketing, organizational key success factors and basic, professional, personal, innovative competences of the staff. Calculations are carried out in the following order. The first stage is the construction of the communication matrix between the implementation of the company's key success factors and staff competencies. The second stage is the construction of the communication matrix between the competencies of the staff and the factors of its motivation. The third stage is a graphic display of “quality houses”. At the end of each stage, conclusions are drawn. The article provides a detailed diagnosis of staff competitiveness using a conditional example in accordance with the steps listed above.Документ Економічні і соціально-трудові аспекти управління персоналом: теорія та практика(2017) Березянко, Тамара Володимирівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Бергер, Аліна Дмитрівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Грищенко, Діана Григорівна; Драган, Олена Іванівна; Лисак, Володимир Юрійович; Лозовська, Наталія Миколаївна; Мазник, Ліана Валеріївна; Никоненко, Андрій Володимирович; Тертична, Любов Іванівна; Олійник, Ольга Степанівна; Олійниченко, Олена Миколаївна; Сологуб, Володимир Дмитрович; Чигринець, Олена АнатоліївнаУ колективній монографії розглянуто теоретичні і прикладні аспекти управління персоналом, визначено проблеми та перспективи їхнього розвитку. Значну увагу приділено питання формування, використання, технологіям розвитку персоналу, розроблення ефективної системи управління персоналом на підставі нових підходів, економіко-математичних методів і зарубіжного досвіду.Документ Електронний маркетинг як явище інформаційного суспільства(2021) Никоненко, Андрій Володимирович; Кривенко, Ольга СтаніславівнаІнформація – центральне поняття в системі відносин, пов'язаних з формуванням інформаційного суспільства. Виробництво, зберігання та розповсюдження інформації в сьогоднішніх обсягах здійснюються завдяки комп'ютерним технологіям та Інтернету. У покупця зросли можливості порівняння товарів за ціною та характеристиками. У виробника товару з'явилися нові інструменти в сферах дослідження ринку, збуту продукції та комунікаційної політики. Сформувались нові види маркетингу, які називають «Інтернетмаркетинг» і «електронний маркетинг». Однак ці два поняття не є тотожними. Існує необхідність конкретизації відповідної термінології з урахуванням умов її появи. У цій статті ми провели аналіз сучасних наукових робіт і сформували власні визначення понять «Інтернетмаркетинг» і «електронний маркетинг». Інтернет-маркетинг – це практика використання інформаційної системи для маркетингової діяльності в Інтернеті. Електронний маркетинг – це практика використання інформаційної системи на основі комплексної стратегії, яка передбачає часткову автоматизацію всіх функцій маркетингу та використання пов'язаних з ними інструментів Інтернет-маркетингу. Функції маркетингу в даному визначенні – це маркетингові дослідження,планування, товарна, збутова, цінова, комунікаційна політика, контроль. Інструменти Інтернет-маркетингу включають Інтернет-рекламу, сайт компанії, електронні магазини, краудсорсінг, краудфандінг, краудмаркетинг, методи проведення маркетингових досліджень через Інтернет, public relations, сайти рейтингів, онлайн-конференції і семінари, мобільний маркетинг, маркетинг в сфері Інтернету речей, онлайн-ігри з вбудованими брендовими елементами і рекламою. Інтернет-маркетинг є елементом електронного маркетингу. Висока значимість Інтернетмаркетингу обумовлена важливістю Інтернету як однієї з базових складових інформаційного суспільства.Документ Застосування теорії поля відносин для вивчення зайнятості(2008) Никоненко, Андрій ВолодимировичДана публікація присвячена удосконаленню методики дослідження зайнятості. Метою статті є пристосування теорії поля відносин до вивчення ринку праці. У роботі продемонстровано чотири етапи побудови матриці зайнятості, яка дає змогу провести комплексний аналіз даної проблеми.Документ Конкурентні моделі поведінки власника робочої сили на ринку праці(2022) Никоненко, Андрій ВолодимировичДокумент Концептуальні основи формування промислового сегменту ринку праці України в умовах глобалізації(2012) Никоненко, Андрій ВолодимировичДоповідь присвячена зростанню ефективності роботи промислового сегменту ринку праці України. Подолання структурного дисбалансу можливе лише при проведенні модернізації, покращенні умов праці на заводах та посиленні співпраці між закладами освіти та роботодавцями. Висунуто пропозиції щодо заходів по досягненню поставлених цілей. The report focuses on ensuring the growth performance of the industrial sector of the labor market of Ukraine. Overcoming the structural imbalance is possible only through modernization, improvement of working conditions in the factories and the strengthening of cooperation between educational institutions and employers. Author makes proposals regarding the measures to achieve these goals.Документ Корупційні ризики в тендерній політиці підприємства(2020) Никоненко, Андрій ВолодимировичРозглянуто сутність публічних закупівель, ризики підприємства в сфері публічних закупівель, втрати держави від корупції в сфері публічних закупівель, методи корупційних порушень в ході публічних закупівель, недоліки вітчизняної системи публічних закупівель. The essence of public procurement, the risks of an enterprise when participating in public procurement, losses of the state from corruption in the field of public procurement, methods of corruption violations in the course of public procurement, shortcomings of the domestic public procurement syste are consideredДокумент Маркетингова діяльність державного замовника при організації тендеру(2021) Страшинська, Лариса Володимирівна; Никоненко, Андрій ВолодимировичДержавні закупівлі в Україні є сферою, де маркетинг використовується в недостатньому обсязі. Потенціал маркетингу в сфері державних тендерів залишається недостатньо вивченим. Стаття присвячена дослідженню цього потенціалу для поліпшення діяльності вітчизняних державних замовників. Маркетинг в діяльності замовника обмежений низкою факторів. Це залежність від законодавства та результатів процедури конкурсних торгів. Основними напрямками маркетингу в діяльності державного замовника є зв'язки з громадськістю та дослідження ринку. Вітчизняні державні замовники не приділяють достатньої уваги зв'язкам з громадськістю, що обумовлює низький рівень довіри бізнесу і суспільства до тендерів. Центральним інструментом маркетингових досліджень ринку для державного замовника виступають ринкові консультації. Вони включають кілька етапів, таких як запрошення до участі в ринкових консультаціях, заповнення підприємством анкети, проведення зустрічі майбутнього замовника з потенційним учасником торгів і оформлення звіту. Маркетингові дослідження ринку використовуються державними замовниками в недостатній мірі. До ринкових консультацій звертаються переважно ті замовники, які фінансуються за рахунок міжнародних фінансових організацій. У той же час, ринкові консультації містять величезний потенціал підвищення ефективності державних закупок. Вони дозволяють правильно сформувати вимоги до предмету закупівлі та його очікуваної вартості. Це прискорює процес підготовки тендерної документації. Крім того, ринкові консультації привертають увагу потенційного учасника тендеру до даного державного замовника. Це сприяє збільшенню кількості учасників тендера і зниженню ціни предмета закупівлі.Документ Маркетингові дослідження ринку робочих місць у промисловості(2015) Никоненко, Андрій ВолодимировичАнотація. Сформовано модель 8S, яка відображає маркетингові засоби регулювання та напрями дослідження ринку робочих місць у промисловості. Розроблено методику дослідження конкурентоспроможності робочих місць на рівні галузі на основі адаптації таксономічного методу аналізу. На основі проведеного дослідження визначено причини непривабливості промислових робочих місць. Annotation. Model 8S displaying the marketing tools of workplaces’ market regulation and research directions in the industry is formed. The method of investigation workplaces’ competitiveness based on the taxonomic analysis is developed. The reasons for the low attractiveness of industrial workplaces are determined.Документ Маркетингові засади визначення сутності конкурентоспроможності продукції(2022) Никоненко, Андрій ВолодимировичДокумент Маркетингові засади кадрового забезпечення підприємств харчової промисловості(2015) Никоненко, Андрій ВолодимировичДисертація присвячена формуванню маркетингових засад кадрового забезпечення підприємств харчової промисловості України та розробленню практичних рекомендацій щодо удосконалення кадрової політики суб’єктів господарювання на основі широкого впровадження маркетингового інструментарію. Thesis is devoted to the formation of marketing bases of the personnel maintenance of the food industry enterprises in Ukraine and the development of practical recommendations to improve the economic entities’ personnel policy on the basis of the widespread introduction of marketing tools.Документ Маркетингові засоби подолання структурного дисбалансу на ринку праці(2013) Никоненко, Андрій ВолодимировичВ тезах висвітлюються причини формування структурного дисбалансу на промисловому сегменті ринку праці та маркетингові засоби його подолання.. The theses display causes the formation of a structural imbalance in the industrial segment of the labor market and marketing tools to overcome this problem.Документ Методичні підходи до визначення сутності лояльності персоналу та її оцінки(2020) Никоненко, Андрій ВолодимировичРозглянуто основні за останні роки публікації з тематики лояльності персоналу. Вивчено сутність поняття «лояльність персоналу». Складено класифікацію чинників лояльності, які поділяються на зовнішні і внутрішні. Зовнішні чинники відображають ситуацію, в якій знаходиться людина, і пов'язані з макро- і мікросередовищем. Внутрішні чинники показують особливості самої особистості людини, які визначають її лояльність до підприємства. Визначено основні види лояльності персоналу в залежності від причин виникнення, рівня і об'єкта. За ознакою «причини виникнення» виділяють когнітивну, афективну, мотиваційну, поведінкову і вимушену лояльність персоналу. Рівні лояльності можуть бути такими: демонстративна нелояльність, прихована нелояльність, квазілояльність, лояльність на рівні здібностей, лояльність на рівні переконань, лояльність на рівні ідентичності. Об'єктом лояльності персоналу можуть виступати робоче місце, трудовий колектив, керівництво і підприємство. Зазначені три класифікації лояльності персоналу включені в методику її оцінки. Ця методика складена на основі розгляду дев'яти інших сучасних методик. Пропонується розрахунок індексу лояльності персоналу на основі шкали Лайкерта. Це робиться шляхом проведення анкетування і обробки його результатів. Методика включає двадцять вісім питань, розбитих на сім груп. Питання стосуються причин виникнення і об'єктів лояльності персоналу. Це ідентифікація лояльності персоналу до робочого місця, організації, трудового колективу, керівництва, а також визначення когнітивної, вимушеної і поведінкової лояльності, вивчення бар'єрів працевлаштування за кордоном. При складанні списку питань враховувалися особливості ринку праці України. По-перше, враховані обмежені можливості вітчизняних роботодавців забезпечити високий рівень заробітної плати. По-друге, при складанні методики враховувався високий рівень трудової міграції українців. Тому ми виходили з припущення, що наявні співробітники вітчизняних підприємств-менш чутливі до фактору матеріальної мотивації, або їх географічна мобільність суттєво обмежена. Саме в силу зазначених двох особливостей вітчизняного ринку праці особливу увагу приділено афективній лояльності персоналу. Відмінною особливістю методики є також включення в процес вивчення лояльності персоналу вивчення бар'єрів, що перешкоджають звільненню співробітників. На умовному прикладі продемонстрована методика оцінки лояльності персоналу. Наведена таблиця, що дозволяє оцінити рівень лояльності в залежності від значення індексу лояльності персоналу. Показані формули для розрахунку одиничної, максимальної і загальної лояльності персоналу підприємства. The main publications on the subject of staff loyalty in recent years are considered. The essence of the concept of “staff loyalty” is studied. The classification of loyalty factors, which are divided into external and internal, is compiled. External factors reflect the situation in which the person lives, and are associated with the macro and microenvironment. Internal factors show the characteristics of the person’s personality itself, which determine its loyalty to the enterprise. The main types of personnel loyalty are determined depending on the causes, level and object. On the basis of the «causes of occurrence», cognitive, affective, motivational, behavioral and forced loyalties of the staff are distinguished. The levels of loyalty can be: demonstrative disloyalty, hidden disloyalty, false loyalty, loyalty at the level of abilities, loyalty at the level of beliefs, loyalty at the level of identity. The object of staff loyalty can be the workplace, workforce, management and enterprise. These three classifications of staff loyalty are included in the methodology for assessing it. This technique is based on a review of nine other modern techniques. The calculation of the personnel loyalty index based on the Likert scale is proposed. This is done by conducting a survey and processing its results. The methodology includes twenty-eight questions, divided into seven groups. Questions relate to the causes and objects of staff loyalty. This is the identification of staff loyalty to the workplace, organization, workforce, leadership, as well as the definition of cognitive, compelled and behavioral loyalty, the study of barriers to employment abroad. When compiling the list of questions, the features of the Ukrainian labor market were taken into account. Firstly, the limited possibilities of native employers to ensure a high level of wages were taken into account. Secondly, when compiling the methodology, the high level of labor migration of Ukrainians was taken into account. Therefore, we proceeded from the assumption that existing employees of native enterprises are either less sensitive to the factor of material motivation, or their geographical mobility is significantly limited. Due to these two features of the domestic labor market, special attention is paid to the affective loyalty of staff. A distinctive feature of the methodology is also the inclusion of barriers to the dismissal of employees in the process of studying staff loyalty. The conditional example demonstrates the methodology for assessing staff loyalty. A table is provided to evaluate the level of loyalty depending on the value of the staff loyalty index. The formulas for calculating the unit, maximum and total loyalty of the personnel of the enterprise are shown.Документ Модель п’яти сил конкуренції М. Портера для ринку робочої сили(2020) Никоненко, Андрій ВолодимировичРозглянуто сутність та елементи ринку праці. Визначено три види конкурентної поведінки для суб’єктів ринку праці. Розглянуто п’ять сил конкуренції М.Портера для ринку праці. Це загроза появи нових претендентів на робоче місце, присутність на ринку праці представників близьких за функціями професій, спроможність організацій сфери професійного розвитку підвищувати ціни на свої послуги, спроможність роботодавців розширювати спектр вимог до власників робочої сили, суперництво між представниками однієї і тої ж професії. The essence and elements of the labor market are considered. There are three types of competitive behavior for labor market participants. The five forces of competition of M. Porter for the labor market are considered. These are the threat of new job seekers, the presence in the labor market of representatives of professions close to the functions, the ability of professional development organizations to raise prices for their services, the ability of employers to expand the range of requirements for labor owners, competition between members of the same profession.Документ Модель стратегії розвитку промислового сегменту ринку праці(2013) Никоненко, Андрій ВолодимировичСтаття присвячена проблемі подолання структурного дисбалансу попиту і пропозиції на промисловому сегменті ринку праці України. Запропоновано модель стратегії розвитку промислового сегменту ринку праці, яка базується на подоланні глибинних першопричин дисбалансу і державному стимулюванні ефективної співпраці між суб’єктами, що мають відношення до ринку праці. This article is devoted to the problem of overcoming the structural imbalance of supply and demand in the industrial segment of the labor market in Ukraine. The model development strategy of industrial segment of the labor market is offered. The model is based on overcoming the underlying root causes of imbalances and public stimulate effective cooperation between entities that are relevant to the labor market.Документ Особливості розвитку промислового сектору ринку праці(2007) Никоненко, Андрій ВолодимировичУ статті визначено особливості формування і розвитку промислового сегменту ринку праці у 1990-2004 рр. Виділено основні проблеми, характерні для промислового сегменту ринку праці протягом досліджуваного періоду, та шляхи їх подолання. The article defines the characteristics of the formation and development of the industrial segment of the labor market in the period of 1990-2004. The typical problems of the industrial segment of the labor market during the study period and ways to overcome them are defined.Документ Проблеми й перспективи відновлення та розвитку підприємств харчової промисловості в сучасних умовах(2024) Скопенко, Наталія Степанівна; Євсєєва-Северина, Ірина Василівна; Репіч, Тетяна Анатоліївна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Никоненко, Андрій Володимирович; Лисенко (Звьоздочкіна), Олена Анатоліївна; Тур, Олеся Василівна; Чеснік, Наталія Миколаївна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна; П'янкова, Оксана Василівна; Лугова, К. В.; Березянко, Тамара Володимирівна; Мазник, Ліана Валеріївна; Драган, Олена Іванівна; Мишко, Ксенія Дмитрівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Чугаєва, Наталія Юріївна; Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна; Баталова (Понежда), Олена АнатоліївнаВиклики сьогодення: пандемія COVID, стрімке прискорення цифровізації економіки, російсько-українська війна – змінюють середовище функціонування підприємств та систему конкурентних переваг вітчизняних виробників. Дослідження ймовірних траєкторій розвитку економіки України у повоєнний період, розроблення пропозицій щодо найбільш доцільних способів подолання економічних проблем, породжених війною, обґрунтування дієвих алгоритмів економічного відновлення вітчизняних підприємств є актуальним для сьогоденняДокумент Проблеми формування промислового сегменту ринку праці(2007) Никоненко, Андрій ВолодимировичСтаття присвячена всебічному аналізу особливостей формування промислового сегменту ринку праці України. Висвітлено основні проблеми, притаманні йому за радянської доби і в період економічної кризи 1990- 1999 рр. Особливу увагу приділено дослідженню проблем формування промислового сегменту на етапі економічного зростання та визначенню шляхів їх подолання. The article is dedicated to the thorough analysis of the particular features of the formation of the labor market’s industrial sector. Its main problems during Soviet and crisis 1990-1999 periods are covered. Particular consideration is devoted to the researching of the industrial sector’s formation problems during the period of the economical growth. The ways of their overcoming are defined.