Перегляд за Автор "Соломянюк, Наталія Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 43
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Marketing mix освітніх послуг(2010) Безпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія МиколаївнаСтаттю присвячено актуальним питанням планування складових маркетингового комплексу ВНЗ з урахуванням впливу факторів оточуючого середовища. Запропоновано напрями удосконалення основних складових marketing mix НУХТ в умовах конкурентної ситуації на ринку освітніх послуг.Документ Адаптаційна система інтегрованих маркетингових комунікацій (АС ІМК)(2011) Соломянюк, Наталія Миколаївна; Молдаховська, Ю. В.Розглянуто основи формування гнучкої структури маркетингових комунікацій, розкрито поняття адаптаційної системи інтегрованих маркетингових комунікацій, як механізму взаємодії підприємства із зовнішнім середовищем та споживачами. The basics of forming a flexible structure marketing communications disclosed concept adapted system of integrated marketing communications company as a mechanism of interaction with the environment and consumers.Документ Використання маркетингового потенціалу підприємства при розробці стратегічних планів (на прикладі ТОВ «Комплекс Агромарс»)(2011) Соломянюк, Наталія МиколаївнаФормування в Україні ринкових відносин, що супроводжуються постійними змінами у маркетинговому середовищі підприємства, обумовлює важливість використання потенціалу підприємства. Forming in Ukraine of market relations that is accompanied by permanent changes in the marketing environment for enterprise stipulates importance use the potential of enterprise.Документ Використання різних методів розрахунку середніх значень при встановленні рейтингу інноваційних ідей(2007) Безпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія МиколаївнаРозглянуто питання використання різних методів розрахунку середніх значень при опрацюванні даних експертних опитувань. На прикладі встановлення рейтингу інноваційних ідей доведена доцільність використання методу медіан для розрахунку середніх балів експертів. The question of the use of different methods of calculation average values in data processing expert interviews. For example, are ranked innovative ideas proved the feasibility of using the method for calculating the average median scores of experts.Документ Вирівнювання маркетингу та продаж на підприємств(2013) Соломянюк, Наталія МиколаївнаМетою статті є дослідження категорійого апарату поняття «вирівнювання маркетингу і продаж», яке широко використовується в практичній діяльності і, недостатньо висвітлено в теоретичних доробках. Проведено порівняльний аналіз іноземних та вітчизняних поглядів на визначення поняття «воронка продаж», як методичного підходу при плануванні маркетингу на підприємстві. Досліджено основні етапи побудови воронки продажів. Значну увагу приділено висвітленню поняття «лід», його типів, класифікацій та генералізації, як одному із етапів побудови воронки продажів. Перспективами подальших розробок в даному напрямку є теоретичне обгрунтування доцільності використання воронки продажів при плануванні маркетингу. Розглянутий методичний підхід дозволяє генерувати ліди з перспективою формування цільових аудиторій, планувати комунікаційні заходи, контролювати процес їх реалізації та зворотню реакцію споживачів. The aim of the article is research a category concept "Levelling of marketing and sales", that is widely used in practical activity and, it is reflected not enough in theoretical works. The comparative analysis of foreign and Ukrainian approaches is conducted to determination of concept "Crater of sales", as methodical approach at marketing planning on an enterprise. The basic stages of construction the crater of sales are investigational. Considerable attention is spared to illumination of concept the "leed", his types, classification and generelizations, as one of the stages in construction on the crater of sales. The prospects of further developments in this direction is a theoretical ground expediency of the use in crater of sales at marketing planning. The considered methodical approach allows to generate leed with the prospect of forming at target audiences, to plan of communication measures, control the process their realization and reverse.Документ Дослідження впливу факторів на формування збалансованої системи маркетингових показників залежно від середовища їх виникнення(2012) Соломянюк, Наталія Миколаївна; Стеценко, Вікторія АнатоліївнаВ роботі досліджено процес формування збалансованої системи маркетингових показників. Визначено необхідні численні фактори зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, що мають бути враховані при формуванні системи. In this paper was examined the process of formation of a balanced system of marketing indicators. Was defined the necessary number of factors external and internal environment that must be considered when forming system.Документ Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем(2009) Безпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія МиколаївнаРозглянуто питання оцінки впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем. На прикладі дослідження сокової продукції доведена доцільність використання для цієї мети методик «сліпого» та «брендового» тестування. The problems of evaluating the impact of brand image on its perception of the consumer. On a research example juice-production of use for this purpose of techniques «blind» and «brand» testing is proved production.Документ Дослідження ефективності складових системи комунікацій в умовах жорсткого конкурентного середовища(2002) Соломянюк, Наталія Миколаївна; Безпалько, Олена ВікторівнаДокумент Дослідження рекламно-комунікаційного ринку України(2014) Соломянюк, Наталія МиколаївнаДокумент Еволюція марктеингу як науки(2012) Соломянюк, Наталія МиколаївнаСучасний розвиток маркетингу як науки відбувається в умовах соціально-економічних змін, що характеризуються динамізмом, високим ступенем невизначеності навколишнього середовища, суттєвими технологічними перетвореннями, які в значній мірі впливають і на маркетинг. Вказані процеси обумовлюють характер та закономірність розвитку маркетингу в усіх галузях народного господарства та економічних структурах країни.Документ Еволюція теорії маркетингу(2012) Соломянюк, Наталія МиколаївнаМетою статті є дослідження виникнення маркетингу як концепції управління та філософії бізнесу.Документ Економічна безпека підприємства та критерії її оцінки(2008) Соломянюк, Наталія МиколаївнаРозглянуто сутність економічної безпеки підприємства та можливі критерії її оцінки, виокремлено ме тодологію оцінки рівня економічної безпеки підприємства, що дозволяє визначити характеристику його рівня в умовах конкуренції.Документ Збалансована система маркетингових показників як інструмент управління розвитком підприємства(2012) Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Соломянюк, Наталія МиколаївнаЗбалансована система маркетингових показників дозволяє підприємству: визначити механізм реалізації маркетингової стратегії; обрати інструмент, що націлює підприємство на стратегію довгострокового успіху; оцінювати фактичний стан господарської діяльності та виконання планових завдань.Документ Концептуальні підходи до визначення поняття системи маркетингу(2013) Соломянюк, Наталія МиколаївнаСтратегічне та оперативне планування діяльності підприємств не враховує системних властивостей маркетингу, що ускладнює процес їх реалізації. Дослідження питань еволюції системи маркетингу сприятиме формуванню теорії і практики системного маркетингу – основи обґрунтованого планування ведення бізнесу. The strategic and operative planning the activity of enterprises does not take into account system properties of marketing that complicates the process their realization. Research of questions the evolution in the marketing system will assist forming of theory and practice the system marketing are bases the reasonable planning of doing business.Документ Маркетинг як сучасна концепція підприємництва(2012) Соломянюк, Наталія МиколаївнаУ статті досліджено еволюцію концепцій маркетингу для окремих періодів економічного розвитку суспільства. Розглянуто питання еволюції світового маркетингу та визначено тенденції сучасного розвитку маркетингової концепції в підприємницькій діяльності. In the article the evolution of marketing conceptions is investigational for the separate periods of economic development of society. The question of evolution at the world marketing is considered and the tendencies of modern development of marketing conception are certain in entrepreneurial activity.Документ Маркетингове планування в теорії життєвого циклу(2012) Соломянюк, Наталія МиколаївнаІнформаційна база щодо життєвого циклу підприємства забезпечує можливість ефективного маркетингового планування з розумінням стратегії його розвитку. An informative base in relation to the life cycle of enterprise provides possibility the effective marketing planning with understanding strategy of his development.Документ Місце вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг(2011) Безпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія МиколаївнаРозглянуто взаємозв’язок між поведінкою споживачів освітніх послуг та іміджем суб’єкту цього ринку, проаналізовано за допомогою вибірки із Інтернет-ресурсів місце Національного університету харчових технологій на ринку освітніх послуг, проведено розрахунки показників конкурентоспроможності освітніх послуг на прикладі економічних спеціальностей НУХТ в порівнянні з декількома вищими навчальними закладами м. Києва. Intercommunication is considered between behavior for consumers of educational services and image to the subject this market. It is analysed by means of selection from Internet resources place of the National University of Food Technologies on the market of educational services, the calculations the indexes of competitiveness from educational services are conducted for example of economic specialities of NUFT as compared to a few higher educational establishments of Kyiv.Документ Основні етапи планування бюджету маркетингу(2014) Соломянюк, Наталія МиколаївнаАнотація. Досліджено практичні рекомендації маркетологів щодо розподілу статей бюджету маркетингу за видами діяльності залежно від обраної підприємством стратегії його розвитку. Розглянуто розподіл витратної частини бюджету при плануванні маркетингових заходів з врахуванням етапу життєвого циклу товару/товарної категорії, який екстраполює минулий досвід на майбутні періоди. Summary. The practical recommendations of marketing specialists for distribution of items budget’s marketing are investigational in the article. The distribution of budget’s expense part is considered at planning of marketing measures taking into account the stage of commodity’s life cycle / commodity’s category, that extrapolates past experience on future periods.Документ Особливості трейд-маркетингового планування(2013) Соломянюк, Наталія МиколаївнаАнотація. Розглянуто категорійний апарат поняття «трейд-маркетинг». Досліджено модель трейд-маркетингового планування, яка дозволяє спланувати і оцінити показники майбутніх періодів діяльності підприємства у відповідності із заходами маркетингового комплексу та трейд-маркетингу. Проаналізовано трейд-маркетинг як незалежний напрям сукупних заходів/інструментів, які впливають на базові елементи господарської діяльності підприємства виробництво – споживач – канали розподілу. Досліджено завдання, що можуть вирішуватися на підприємстві в результаті ефективно спланованих заходів трейд-маркетингу. Проаналізовано переваги і недоліки використання трейд-маркетингу на підприємстві. The category apparatus of concept "trade-marketing" is considered in the article. The model of the trade-marketing planning is investigational. It allows to plan and estimate the indexes of future periods the activity of enterprise in accordance with the measures of marketing complex and trade-marketing. Trade-marketing is analysed as independent direction of the combined measures/ instruments, that influence on the base elements of economic activity the enterprise a production - consumer - channels of distribution. Tasks that can decide on an enterprise as a result effectively plan measures of trade-marketing are investigational. Advantages and lacks of the use of trade-marketing are analysed on enterprise.Документ Оцінка впливу оточуючого середовища на стратегічні плани підприємства в умовах невизначеності (на прикладі пивоварної галузі України)(2005) Соломянюк, Наталія МиколаївнаДисертацію присвячено питанням теоретичного узагальнення та розробці методичних засад стратегічного планування на підприємствах пивоварної галузі України в умовах невизначеності оточуючого середовища. The Dissertation is devoted to the theoretical summary decisions and the development of methodical basis for the brewing trade strategic planning in Ukraine under the conditions of environment uncertainty.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »