Перегляд за Автор "Сінгаєвський, Ігор Олегович"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Комерційна діяльність(2009) Сінгаєвський, Ігор Олегович; Розумей, Світлана Борисівна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Скригун, Наталія ПетрівнаВ конспекті лекцій представлений навчальний матеріал дисципліни «Комерційна діяльність». Завданням курсу є надання теоретичних знань та практичних навичок щодо організації комерційної діяльності на підприємстві; оформлення комерційних договірних відносин; здійснення комерційної діяльності на промисловому ринку, ринках товарів та послуг, нерухомості, цінних паперів, інтелектуальних продуктів та інформаційних технологій. In Lecture notes presented course material subject "Commercial Activity". The aim of the course is to provide theoretical knowledge and practical skills in business organizations in the enterprise, design of commercial contractual relationships; commercial activity in the industrial market, markets for goods and services, real estate, securities, intellectual products and information technology.Документ Комерційна діяльність посередницьких підприємств(2012) Сінгаєвський, Ігор Олегович; Розумей, Світлана Борисівна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаВ конспекті лекцій представлений навчальний матеріал дисципліни «Комерційна діяльність посередницьких підприємств». Метою дисципліни є вивчення механізму та сучасної практики комерційної діяльності підприємств, законодавчі процеси в комерційній діяльності, а також комерційні процеси, що здійснюються посередницькими організаціями в сфері товарного обігу. In Lecture notes presented course material subject "Commercial activity of intermediary companies." The purpose of discipline is to study the mechanisms and practices of modern business enterprises, the legislative process in commercial activities and commercial processes undertaken intermediary organizations in the sphere of commodity circulation.Документ Марочне ціноутворення в системі брендингу(2009) Сінгаєвський, Ігор Олегович; Скригун, Наталія ПетрівнаРозглянуто питання ціноутворення на марочні товари як невід’ємного елементу в системі брендингу, показано етапи марочного ціноутворення, встановлено напрями використання цінових емоцій при розробленні цінової політики. The question of pricing is considered on the branded commodities as an inalienable element in the system of branding, the stages of the branded pricing are shown, directions of the use of price emotions are set at the development of price politics.Документ Порівняльний аналіз цінових моделей розміщення інтернет-реклами(2011) Капінус, Лариса Василівна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Сінгаєвський, Ігор ОлеговичУ статті на основі теоретичних досліджень визначено сутність цінових методів розміщення інтернет-реклами та проведено їх порівняльний аналіз.Документ Про вдосконалення управління галуззю(1994) Шаповал, Олена Федорівна; Сінгаєвський, Ігор Олегович; Цишевский, Володимир ГригоровичВ статті обгрунтовані рекомендації щодо вдосконалення управління харчовою промисловістю України. In article substantiated recommendations to management improvement of Ukrainian Food Industry.Документ Прогнозні дослідження обсягів збуту на основі методу експертних оцінок(2014) Сінгаєвський, Ігор Олегович; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаПрогнози місткості ринку й обсягів збуту є основою виробничого і фінансового планування ринкової діяльності підприємства. На теперішній час існую численна (понад 100) кількість методів та прийомів складання прогнозів збуту, котрі вирізняються за ступенем об'єктивності і аналітичності процесу, загальним принципом дії, процедурою одержання параметрів прогнозної моделі, сферою застосування інауковою об'єктивністю. Проте слід зазначити, що широкого практичного застосування як основні знайшли лише близько 20 з них. Forecasts of market size and sales volume are the foundation of industrial and financial planning market of the company. At present there are numerous (more than 100) number of methods and techniques of forecasting sales, which include the degree of objectivity and analyticity of the process, the general principle of action, the procedure to obtain the parameters of the forecasting model, scope and scientific objectivity. However, it should be noted that the wide applications as key found only about 20 of them.Документ Управління конфліктами : конспект лекцій(2012) Сінгаєвський, Ігор Олегович; Репіч, Тетяна АнатоліївнаКонспект лекцій для студентів за напрямом підготовки 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці» всіх форм навчання.Документ Управління конфліктами : методичні вказівки(2012) Сінгаєвський, Ігор Олегович; Репіч, Тетяна АнатоліївнаМетодичні рекомендації до вивчення дисципліни для студентів за напрямом підготовки 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці» всіх форм навчання.