Перегляд за Автор "Тур, Олеся Василівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 46
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ ERP - система - основа ефективного управління(2014) Тур, Олеся ВасилівнаВ сучасних умовах, щоб одержати переваги перед конкурентами, компанії повинні передбачати зміни і використовувати їх в своїх стратегічних інтересах. Це можна зробити за допомогою ERP-системи, яка забезпечує підприємство можливостями глибокого аналізу не тільки внутрішньої сфери, але і зовнішнього ринкового середовища, що дозволяє йому обернути зміни в свої реальні переваги.Документ Аграрний сектор України в умовах зміщення вектора зовнішньоекономічної діяльності на Захід(2016) Крисанов, Дмитро Федосійович; Тур, Олеся Василівна; Водянка, Любов ДмитрівнаПроаналізовано виклики та проблеми, які постали перед аграрним сектором в 2010-ті роки у наслідок посилення спадної тенденції експорту продукції до Російської Федерації та їх підсилення активізацією процесів зближення з Європейським союзом. Розкрито необхідність виходу на нові ринки збуту агрохарчової продукції, ключовою умовою чого виступає формування в Україні системи харчової безпечності, за її адекватності запровадженій в ЄС системі безпечності харчових продуктів та кормів для тварин. Висвітлено ситуацію із впровадженням в Україні державного ринкового нагляду за дотриманням нормативних вимог у сфері безпечності агрохарчової продукції, оцінено стан впровадження системи НАССР на підприємствах харчової промисловості, а також вимог програм-передумов на тих виробництвах, що не потребують впровадження таких систем. Зроблено обґрунтовані висновки щодо необхідності прискореного переходу на європейську модель харчової безпеки. Calls and problems that appeared before an agrarian sector in 2010 year because of strengthening of descending tendency of export of products to Russian Federation and their strengthening by activation of processes of rapprochement with European Union are analysed. The necessity of going into the new markets of agricultural production distribution is exposed as a key condition for what the formation of the food safety system comes forward in Ukraine, for its adequacies to the system of food safety and forage what are accepted in EU for animals. A situation is reflected with introduction in Ukraine of state market supervision after the observance of the legislative requirements in the field of the safety of agricultural products, the state of the introduction of the systems of ɇȺɋɋɊ on the food industry enterprises is appraised, and also requirements of programs-pre-conditions on those productions that does not need introduction of such systems. Reasonable conclusions are done in relation to the necessity of the speed-up passing to the European model of food safety.Документ Антикризове управління в АПК в умовах глобалізації(2013) Тур, Олеся Василівна; Крисанов, Дмитро ФедосійовичУ статті проаналізовано вплив глобалізаційних процесів на розвиток вітчизняного АПК, що супроводжується виникненням нових викликів, посиленням загроз і небезпек для аграрного сектору економіки та продовольчої незалежності країни. Систематизовано чинники, які спонукають до загострення кризових явищ на макро- і мінірівні, а також сучасні антикризові методи їх мінімізації, нейтралізації і подолання та зниження ймовірності повторення у майбутньому. Обґрунтовано пропозиції, реалізація яких сприятиме посиленню ролі держави у протидії кризовим явищам, і підвищенню значення антикризового управління в унеможливленні банкрутства та забезпеченні стабільного функціонування підприємств агропродовольчого комплексу. The article analyzes the impact of globalization on the development of domestic agriculture, which is accompanied by new challenges, increased threats and risks for the agricultural sector and food independence. Systematized factors that lead to the aggravation of the crisis at the macro and minirivni and modern methods of minimizing the crisis, neutralize and overcome and reduce the chance of recurrence in the future. Suggestions, implementation of which will contribute to strengthening the state's role in combating the crisis, and increase the value of crisis management in preventing bankruptcy and ensuring the stable functioning of the agroindustrial complex enterprises.Документ Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку підприємства(2023) Турчина (Побережна), Марія Петрівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Тур, Олеся ВасилівнаУ сучасних умовах роботи особливу важливість одержує інформаційне забезпечення підприємства як передумова його ефективного функціонування. Ефективним засобом є застосування комунікацій, як системи підтримки інформаційної взаємодії підприємства з його внутрішнім і зовнішнім бізнес-середовищем. Керівництво підприємства має прагнути щоб комунікації були ефективні. В статті представлено основні типи комунікаційних стратегій, використання яких дозволяє покращити комунікаційну діяльність підприємства. Охарактеризовано етапи розробки комунікаційної стратегії та запропоновано комплекс дій на кожному етапі розробки для кожного типу комунікаційної стратегії. Розглянуто основні етапи формування та розвитку бренду. Для кожного з розглянутих етапів розвитку бренда запропоновано використання відповідної комунікаційної стратегії. n the modern terms of work the special importance is got by the dataware of enterprise as pre-condition of him effective functioning. Effective means is application of communications, as systems of support of informative cooperation of enterprise with his internal and external business-environment. Communications of subject of economic activity play an important role realization of strategic aims of enterprise. The report of the correctly set forth communicative reports of subject to his target groups forms favourable basis for activity in the system of economic relations, helps to secure support of public for defence of interests and reputation of subject of economic activity. On the modern stage of development of economy the question of determination of quality and efficiency of communications of enterprise gets up very important. Determination of correct strategic course is the most responsible business for an enterprise, as forms priorities of his activity on relatively long-term prospect. It is extremely important to walk up the That management of company self-weighted to the process of choice and realization of communication strategy, taking into account many internal and external factors and accenting attention on some from them. Today it is very difficult to attract attention business entities to the brands, that is why it will be them to search the methods of organization of reports to the consumers about itself and the products. On the basis of it the question of choice of communication strategy becomes very important on the different stages of development of brand. Not having regard to the far of scientific publications from this range of problems, to the choice of communication strategy on the different stages of development of brand as a constituent of dataflow of enterprise it remains not fully studied. It stipulated the theme of the article. The basic types of communication strategies, the use of that allows to improve of communication activity of enterprise, are presented in the article. Design of communication strategy times are described and the complex of operating offers on every design time for every type of communication strategy. The basic stages of forming and development of brand are considered. For each the use of corresponding of communication strategy offers of the considered stages of development of brand.Документ Визначення та класифікація криз(2012) Тур, Олеся ВасилівнаДокумент Вплив антикризових заходів на ефективність діяльності підприємств харчової промисловості(2010) Тур, Олеся ВасилівнаДана стаття присвячена дослідженню впливу антикризових заходів на ефективність діяльності підприємств харчової промисловості. Автором запропоновано низку антикризових заходів, розроблених спеціально для господарюючих суб’єктів харчової промисловості.Документ Вплив трудового законодавства на кадрове адміністрування та діловодство в організації(2022) Тур, Олеся Василівна; Тур, Олександр Васильович; Тюха, Ірина ВолодимирівнаСтаття присвячена актуальним питанням правового регулювання трудових відносин між роботодавцем та найманими працівниками в площині кадрового адміністрування та діловодства. Проаналізовано та систематизовано організаційно-правову документальну базу, необхідну для забезпечення організації трудового процесу відповідно до норм чинного законодавства. Встановлено, що важливою частиною системи кадрового адміністрування суб’єктів господарювання є діловодство, що виконує роль посередника між законодавством про працю і системою управління персоналом. Розглянуто нормативні особливості ведення документації з особового складу, що фіксує етапи трудової діяльності найманих працівників. Надано правову характеристику трудовому договору, трудовому контракту, трудовій книжці; наказам по особовому складу, особовим карткам та особовим справам. Окреслено повноваження кадрової служби щодо обліку особового складу підприємства. Відзначено особливості кадрового діловодства в умовах військового стану, які свідчать про те, що у період дії воєнного стану не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану». The article is devoted to topical issues of legal regulation of labor relations between the employer and employees in the field of personnel administration and record keeping. The organizational and legal documentary base necessary to ensure the organization of the labor process in accordance with the norms of current legislation has been analyzed and systematized. It has been established that an important part of the personnel administration system of business entities is the office administration, which acts as an intermediary between the labor legislation and the personnel management system. The regulatory features of personnel documentation recording the stages of employment of employees are considered. A legal description of the employment contract, employment contract, employment book is given; orders on personnel, personal cards and personal affairs. The authority of the personnel service regarding the accounting of the personnel of the enterprise is outlined. It is emphasized that the observance of key procedures guarantees the implementation of the labor resources management policy in accordance with the requirements of legislation and ethical norms, provides a civilized solution to problems and contradictions that arise between subjects of labor relations. Peculiarities of personnel administration under martial law are noted, which indicate that during the period of martial law, the norms of labor legislation are not applied in the part of relations regulated by the Law of Ukraine "On the Organization of Labor Relations under Martial Law".Документ Вплив євроінтеграційного процесу на експортно-імпортну політику України(2019) Тур, Олеся Василівна; Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаСтаття присвячена дослідженню поетапності формування взаємовідносин між Україною та Європейським Союзом у період з 1991 по 2018 років. Проаналізовано вплив євроінтеграційного процесу цього періоду на вітчизняні підприємства АПК та загалом на економіку України, особливо після запровадження з 2016 року режиму вільної торгівлі з країнами ЄС, що дозволило Україні диверсифікувати географію та номенклатуру товарів й послуг національного експорту у довгостроковій перспективі. Висвітлено процес радикальної переорієнтації відносин між Україною, Російською Федерацією і країнами ЄС. Виявлено вплив значної відмінності між Україною та країнами ЄС (існує великий розрив у рівнях економічного розвитку України і європейських країн, зокрема, це спостерігається і у сфері сільського господарства) на експортно-імпортну діяльність. Визначено можливості розвитку для експортної діяльності підприємств АПК України в умовах євроінтеграційних процесів. The article is devoted to the stages of formation of relations between Ukraine and the European Union in the period from 1991 to 2018 are investigated. The impact of the European integration process of this period on domestic agricultural enterprises and the Ukrainian economy as a whole is analyzed, especially after the introduction of the free trade regime with the EU countries, which became fully operational from January 1, 2017, which allowed Ukraine to diversify its geography and nomenclature goods and services of national export in the long run. It is revealed that agro-industrial enterprises make a significant contribution not only to the development of the domestic economy, but the agro-industrial sector of Ukraine is a zone of interest for most European countries, especially in the context of the global agarian crisis. Also, the process of radical reorientation of relations between Ukraine, the Russian Federation and the EU countries is highlighted, as since 2014 relations with the main trading partner - the Russian Federation have become aggravated, Ukraine's loss of its markets, which has become the most powerful factor in the transformation of Ukrainian-Russian trade. enterprises not only to search for markets alternative to Russian, but also sources of supply of a number of goods, which in general led to the liberalization of trade between Ukraine and the EU. It was found that the free trade area carries both economic growth opportunities and threats to the country, its industries and enterprises, as there is a large gap in the levels of economic development of Ukraine and European countries. This is especially true in the agricultural sector, since its budget support in the EU is 45% of the gross value of the sector and in Ukraine it is only 6%. It also revealed a limitation of quotas for access of domestic agricultural and food products to international markets, which negatively affects their export potential. Possibilities of development for export activity of domestic agricultural enterprises under the conditions of European integration are determined, as Ukraine has favorable soil and climatic conditions, rich natural resources and human potential, centuries-old traditions of agriculture. All this makes it possible to obtain crops at volumes sufficient to meet domestic needs and to generate export potential.Документ Військовий облік в кадровому адмініструванні та діловодстві(2023) Тур, Олеся ВасилівнаЗ’ясовано, що кадрове адміністрування здійснює управління трудовими ресурсами через систему взаємопов’язаних організаційних, економічних і соціальних заходів, спрямованих на відбір персоналу, створення умов соціального розвитку та використання потенціалу персоналу на рівні організації, а також ведення документації з дотриманням трудового законодавства та відповідних норм права. Визначено, що організація кадрового адміністрування і діловодства на підприємствах зазнало суттєвих змін після набуття чинності Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» та постанови № 1487, який затвердив Порядок організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів. Відповідно до даної постанови організація військового обліку покладається на керівників підприємств, а обов’язки з ведення військового обліку на працівників служб: персоналу, управління персоналом. У разі відсутності таких служб дані обов’язки виконує особа, яка веде облік працівників. It was found that the personnel administration manages labor resources through a system of interrelated organizational, economic and social measures aimed at personnel selection, creating conditions for social development and using the potential of personnel at the level of the organization, as well as maintaining documentation in compliance with labor legislation and relevant norms of law. It was determined that the organization of personnel administration and record keeping at enterprises underwent significant changes after the entry into force of the Law of Ukraine "On the Organization of Labor Relations in the Conditions of Martial Law" and Resolution No. 1487, which approved the Procedure for the organization and maintenance of military records of conscripts, conscripts and reservists. According to this resolution, the organization of military accounting is entrusted to the heads of enterprises, and the duties of keeping military accounting toemployees of services: personnel, personnel management. In the absence of such services, these duties are performed by the person who keeps records of employees.Документ Діловодство як частина системи кадрового адміністрування підприємства(2022) Тур, Олеся ВасилівнаЗ’ясовано, що діловодство суб’єктів господарювання є складовою управлінської діяльності підприємства, оскільки професійне ведення діловодства й організація документообігу – це запорука його конкурентоспроможності. Однак одним із ключових елементів будь-якого підприємства є трудові ресурси, оскільки вони визначають стратегічний успіх підприємства, є основою забезпечення його конкурентоспроможності, а отже мають бути у достатній кількості, відповідної якості та ефективно скеровані. Тому кадрове адміністрування набуває важливості в управлінні підприємством на основі комплексного рішення кадрових питань, впровадження новітніх й удосконалення існуючих форм і методів роботи з кадрами підприємств та організацій. It has been found that the business administration is a component of the management activity of the enterprise, since the professional management of the business administration and the organization of document management are the key to its competitiveness. However, one of the key elements of any enterprise is labor resources, because they determine the strategic success of the enterprise, are the basis of ensuring its competitiveness, and therefore must be in sufficient quantity, of appropriate quality and effectively directed. Therefore, personnel administration is gaining importance in the management of the enterprise based on the comprehensive solution of personnel issues, implementation of the latest and improvement of existing forms and methods of work with personnel of enterprises and organizations.Документ Забезпечення ефективності діяльності підприємств заходами антикризового менеджменту(2014) Тур, Олеся ВасилівнаДисертація присвячена розробці перспективних напрямів та механізмів забезпечення ефективності діяльності підприємств заходами антикризового менеджменту.У роботі розглянуто теоретико-методичні основи забезпечення ефективності виробничо-господарської діяльності заходами антикризового менеджменту, а саме: розкрито зміст категорії «ефективність», визначено поняття та економічну сутність антикризового менеджменту, його місце, роль та значення у підвищенні ефективності діяльності підприємств.Проаналізовано результативність виробництва мінеральних вод у нинішніх умовах, досліджено динаміку техніко-економічних та фінансово-економічних показників і основні тенденції діяльності підприємств з видобування, розливу та реалізації мінеральних вод, проведено оцінювання ефективності виробничо- господарської діяльності даної групи підприємств на основі використання елементів регресійного аналізу та функції Альтмана.Запропоновано механізми удосконалення системи антикризового менеджменту підвищення ефективності діяльності підприємств з виробництва мінеральних вод, що передбачають використання методів стратегічного управління та інструментів бюджетування, а також диверсифікацію джерел інвестування заходів з підвищення ефективності діяльності підприємств шляхом емісії облігацій.Документ Забезпечення ринкової стійкості підприємства шляхом використання інструментів стратегічного управління(2015) Тур, Олеся ВасилівнаДокумент Комунікаційний та стратегічний розвиток підприємства(2019) Турчина (Побережна), Марія Петрівна; Тур, Олеся Василівна; Нагавичко, Тетяна ОлександрівнаСьогодні в основу стабільного розвитку підприємства покладено розробка та використання стратегій. Кожне підприємство функціонуючи на ринку діє в умовах невизначеності та ризику. Стратегія підприємства спрямована на досягнення визначених цілей як у теперішньому, так і в майбутньому із врахуванням впливу зовнішніх та внутрішніх факторів, а також економічної та соціальної відповідальності. Механізм забезпечення стратегічного розвитку передбачає використання обґрунтованих стратегій досягнення поставленої мети, у яких враховані науковотехнічний потенціал підприємницької структури та її виробничо-збутові можливості. Визначення правильного стратегічного курсу є найбільш відповідальною справою для підприємства, оскільки формує пріоритети його діяльності на відносно довгострокову перспективу. Тому менеджменту компанії вкрай важливо підійти зважено до процесу розробки та реалізації стратегії, врахувавши багато внутрішніх і зовнішніх факторів і акцентувавши увагу на деяких з них. Розуміння важливості цього моменту надасть можливість своєчасно реагувати на зміни в бізнес-середовищі, забезпечувати формування та підтримку конкурентних переваг у ринкових умовах, максимально використовувати стратегічний потенціал підприємства. В сучасних умовах господарювання особливої важливості набувають комунікаційні стратегії, як передумова його ефективного функціонування. Донесення правильно сформульованих комунікативних повідомлень суб'єкта до цільових груп формує сприятливу основу для діяльності у системі економічних відносин, допомагає заручитися підтримкою громадськості для захисту інтересів та репутації суб'єкта економічної діяльності. Комунікації суб'єкта економічної діяльності відіграють важливу роль у реалізації стратегічних цілей підприємства. За таких умов ключовим елементом ефективного функціонування підприємств є формування відповідної комунікаційної стратегії. Today, the development and use of strategies is the basis of the company's stable development. Each company operates on the market in conditions of uncertainty and risk. The strategy of the company is aimed at achieving the identified goals in the present and in the future, taking into account the influence of external and internal factors, as well as economic and social responsibility. The mechanism of providing strategic development involves the use of reasonable strategies for achieving the goal, which takes into account the scientific and technological potential of the business structure and its production and sales opportunities. Determining the right strategic course is the most responsible business for the company, since it forms the priorities of its activities in the relatively long-term perspective. It is therefore extremely important for the company's management to approach the process of developing and implementing the strategy with due regard for many internal and external factors and focusing on some of them. Understanding the importance of this moment will enable the timely response to changes in the business environment, provide the formation and support of competitive advantages in market conditions, maximize the strategic potential of the enterprise. In today's economic conditions, communication strategies are becoming increasingly important as a prerequisite for its effective functioning. Reporting of properly formulated communicative messages of the subject to the target groups forms a favorable basis for the activity in the system of economic relations, helps to get public support to protect the interests and reputation of the subject of economic activity. Communications of the subject of economic activity play an important role in the implementation of the strategic objectives of the enterprise. Under such conditions, the key element of the effective functioning of enterprises is the formation of an appropriate communication strategy.Документ Кратегорії криза і криза підприємств та фактори їх виникнення(2013) Тур, Олеся ВасилівнаЗдійснено дослідження категорій криза і криза підприємства. Проаналізовано визначення понять криза підприємства і об 'єднано їх у такі підходи: криза як руйнівна сила; криза як природне явище життєвого шляху підприємства; криза як фактор порушення рівноважного стану економічної системи; криза як потенціал змін. Зазначимо, що прихильники першого розглядають кризу як руйнівну силу, яка призводить до небажаного стану підприємства, при якому масово виникає небезпека для його економічного життя, дійсності. Другий —визначає кризу як природне явище життєвого циклу підприємства, яке виникає на різних етапах і обумовлене накопиченням протиріч у межах господарської системи. При цьому має певні наслідки для функціонування господарюючого суб 'єкта і є джерелом найбільш небезпечних потенційних загроз його діяльності. Третій підхід характеризує кризу як фактор порушення стану економічної рівноваги, який є наслідком випадкових дій, внутрішнього або зовнішнього середовища на економічну систему, що викликає дисбаланси у діяльності підприємства. Четвертий розглядає кризу як потенціал змін, тобто є основою для навчання, оскільки змушує учасників переглядати власне бачення системи функціонування підприємства. Характеристика даних підходів дала змогу повного розуміння означеного поняття і визначити його основні фактори, які є причиною появи та розгортання кризових явищ на підприємстві, у вигляді класифікації. Яка значно розширює змістовність поняття «криза підприємства» і дає можливість вчасно виявити кризові явища та розробити дієві механізми їх подолання. In this article the research of categories of crisis and crisis of the enterprise was held. It was analyzed the definitions of companies' crisis and grouped them into the following approaches: crisis as a destructive force; crisis as a natural phenomenon of the life cycle of the enterprise; crisis as a factor of failure of economic balance; crisis as potential for changes. We admit that the supporters of the first approach define crisis as a destructive force that leads to the undesirable condition of the enterprise in which exists a danger to its economic life. Second approach defines the crisis as a natural phenomenon of the life-cycle of the company, which occurs at the different stages and due to the accumulation of contradictions within the economic system. The third approach describes the crisis as a factor of failure of economic system, as a result of random actions, internal or external environment of the economic system, causing the imbalance in the enterprise activity. The fourth considers the crisis as a potential for changes, it means that crisis is the basis for learning, making participants review their own vision of the enterprise functioning. Characterization of these approaches helped us to understand completely the set concept and identify the main causal factors of the crisis and the deployment of the company, in the form of classification. It enhances the concept of «crisis of the enterprise and makes it possible to detect the crisis and to develop effective mechanisms to overcome them.Документ Логістичний аутсорсинг як один із напрямів удосконалення логістичної діяльності підприємства(2020) Ковальчук, Яна Анатоліївна; Тур, Олеся ВасилівнаЗ’ясовано, що основними видами аутсорсингу є: ІТ-аутсорсинг, виробничий аутсорсинг, аутсорсинг бізнес-процесів та логістичний аутсорсинг. Логістичний аутсорсинг – делегування обов’язків ведення другорядних бізнес-процесів підряднику. Ринок логістичного аутсорсингу має великий потенціал на території України. Розвиток даного виду діяльності можуть сприяти процеси глобалізації, кооперації та інтеграції, а також зростаючі вимоги споживачів, які мотивують компанії. It was found that the main types of outsourcing are: IT outsourcing, production outsourcing, business process outsourcing and logistics outsourcing. Logistics outsourcing – delegating the responsibilities of managing secondary business processes to a contractor. The logistics outsourcing market has great potential in Ukraine. The development of this type of activity can be facilitated by the processes of globalization, cooperation and integration, as well as the growing demands of consumers that motivate companies.Документ Маркетингові проєкти: сутність та класифікація(2023) Бойко, Ірина Анатоліївна; Турчина (Побережна), Марія Петрівна; Тур, Олеся ВасилівнаУ сучасному висококонкурентному бізнес-середовищі ефективні управлінські практики мають важливе значення для успішної діяльності підприємства. В рамках проєктного управління маркетингові проєкти займають особливе місце і відіграють ключову роль в успішному функціонуванні будь-якого підприємства, а ефективне управління цими проектами є ключем до досягнення маркетингових цілей та оптимізації використання ресурсів. Ефективне планування, координація та реалізація маркетингових проектів має важливе значення для досягнення стратегічних цілей підприємства, однак управління маркетинговими проектами відрізняється від управління проектами в інших сферах через свої специфічні вимоги та характеристики. Інформаційну базу дослідження становлять наукові публікації іноземних і вітчизняних вчених. В статті досліджені теоретичні підходи до визначення проєктів, маркетингових проєктів та запропоновано класифікація маркетингових проєктів. Для досягнення мети дослідження були використані методи узагальнення, теоретичний метод, метод порівняльного аналізу, групування. Визначено, що маркетинговий проєкт представляє собою послідовність унікальних, спланованих і взаємопов’язаних заходів, спрямованих на досягнення конкретних маркетингових цілей та включає чітко визначені терміни, бюджет, команду, керівництво, форму реалізації та контролю. Дослідження різних підходів до класифікації проєктів дозволило запропонувати систему класи фікації маркетингових проєктів, що включає різні ознаки, серед яких, такі, як спрямованість маркетингового проєкту, бюджет маркетингового проєкту, термін виконання маркетингового проєкту, характеристики маркетингового проєкту та класифікація проєктів в залежності від функцій маркетингу. Застосування системи класифікації маркетингових проєктів допоможе підприємствам більш ефективно застосовувати принципи управління проєктами, ефективно визначати пріоритети розподілу ресурсів, обирати відповідні методології та адаптувати підходи до управління проєктами відповідно до специфічних характеристик і цілей кожного маркетингового проєктуДокумент Мікроекономічній аналіз ринку ковбасних виробів: попит(2022) Кундєєва, Галина Олексіївна; Тур, Олеся ВасилівнаОхарактеризовано ринок м’яса та м’ясопродуктів як ринок соціального спрямування, ємність якого може служити ознакою добробуту населення країни. За умов зростання цінності вільного часу актуальним стає дослідження особливостей формування попиту на ринку ковбасних виробів. Розглянуто дві методики прогнозування обсягу попиту: класична методика, що використовує як фактори дохід і ціну; модифікована методика як адаптація класичного підходу до теперішнього часу, зокрема врахування цілого комплексу взаємопов’язаних чинників. У дослідженні використано програму PHStat, яка, по-перше, дає змогу поєднати класичну та модифіковану методики, по-друге, визначити якнайкращі підмножини моделей для заданої кількості незалежних змінних. Досліджено стан ринку ковбасних виробів і визначено часові лаги рецесії. Для побудови прогнозної моделі обсягу попиту на вироби ковбасні з м’яса варені та сосиски, окрім таких показників, як середня ціна на вироби ковбасні з м’яса варені та сосиски і середньомісячна номінальна заробітна плата в досліджуваному році, запропоновано ще показники: середньомісячна номінальна заробітна плата в попередньому році; середня ціна на товар-субститут (м’ясо птиці). Проаналізовано одержану модель та зроблено такі висновки: по-перше, збільшення на 1% середньої ціни на м’ясо птиці призведе до збільшення споживання виробів ковбасних з м’яса варених і сосисок на 1,05%; збільшення на 1% середньої ціни виробів ковбасних з м’яса варених і сосисок призведе до зниження їх споживання на 0,97%. По-друге, збільшення середньомісячної номінальної заробітної плати в досліджуваному році на 1% скорочує обсяг купівлі виробів ковбасних з м’яса варених і сосисок на 0,23%; збільшення середньомісячної номінальної заробітної плати у попередньому році на 1% призведе до зниження споживання виробів ковбасних з м’яса варених і сосисок на 0,11%. Отримані результати дають змогу віднести (відповідно до теорії поведінки споживача) цей сегмент ковбасних виробів до групи неповноцінних товарів. Структура споживчого попиту та зміна його обсягу під впливом різних чинників у будь-який період часу віддзеркалює об’єктивно існуючі межі поведінки споживачів у розподіленні влас The market of meat and meat products is characterized as a social market, the capacity of which can serve as a sign of wellbeing of the population of the country. The research of peculiarities of demand formation at the market of sausage products becomes actual at growth of value of free time. Two methods of demand volume prognostication were considered: the classical method, using income and price as factors; the modified method as adaptation of the classical approach to the present time, namely, taking into account the whole complex of interconnected factors. The program PHStat was used in the research, which, firstly, allows to combine the classical and modified methods, and, secondly, to determine the best subsets of the models for a given number of independent variables. The state of the sausage products market was analyzed and the time lags of the recession were determined. For the construction of the prognosticating model of the volume of demand for sausage products of boiled meat and frankfurters except for such indicators as average price for sausage products of boiled meat and frankfurters and average monthly nominal wages in the year under research the following indicators were offered: average monthly nominal wages in the previous year; average price for a substrate product (poultry meat). The obtained model was analyzed and the following conclusions were obtained: firstly, a 1% increase in the average price of poultry meat will cause an increase in consumption of cooked meat and sausage products by 1.05%; the 1% increase in the average price of cooked meat and sausage products will lead to a decrease in their consumption by 0.96%. Secondly, an increase in the average monthly nominal wage in the year under study by 1% reduces the purchase of cooked meat and sausage products by 0.23%; an increase in the average monthly nominal wage in the previous year by 1% will lead to a decrease in the consumption of cooked meat and sausage products by 0.11%. The obtained results allow referring (in accordance with the theory of consumer behavior) this segment of sausage products to the group of inferior goods. The structure of consumer demand and the change in its volume under the influence of various factors at any time reflects the objectively existing limits of consumer behavior in the distribution of their own income for the purchase of one or another segment of sausage products.Документ Напрями підвищення бізнес-привабливості ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування»(2022) Тур, Олеся Василівна; Куценко, Альбіна ОлександрівнаУ даній статті висвітлено сутність бізнес-привабливості підприємства та досліджено основні фактори що на неї впливають. Також приділено увагу інвестиційній привабливості, експортній привабливості, діловій репутації, оскільки вони впливають на бізнес-привабливість підприємства. Здійснено детальний огляд ринку дитячого харчування в Україні з метою надання рекомендації щодо посилення бізнес-привабливості на прикладі конкретного підприємства. Обґрунтовано його актуальні проблеми. Визначено основних операторів даного ринку та їх продуктові портфелі. Досліджено думки споживачів щодо кращих виробників дитячого харчування в категорії якість та вартість. Проаналізовано фактори впливу на виробництво продукції дитячого харчування в тому числі на виробництво плодоовочевої консервної продукції для дітей. Досліджено діяльність ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування» та його можливості виходу на потенційні ринки збуту.Документ Нефінансова звітність: ефективний інструмент корпоративної соціальної відповідальності підприємств(2016) Тур, Олеся ВасилівнаДокумент Оперативний контролінг в харчовій промисловості(2023) Тур, Олеся ВасилівнаРозглянуто контролінг на підприємстві, в т.ч. харчової промисловості, виділено основні види контролінгу: оперативний і стратегічний та досліджено їхню сутність. Значну увагу приділено інструментам оперативного контролінгу таким як: бюджетуванню, діагностиці фінансово-господарського стану підприємства, аналізу відхилень, CVP –аналізу, ABC-аналізу, функціонально-вартісному аналізу. Controlling at the enterprise was considered, including food industry. The main types of controlling are highlighted: operational and strategic, and their essence is investigated. Considerable attention is paid to operational controlling tools such as: budgeting, diagnosis of financial and economic condition enterprise, analysis of deviations, CVP analysis, ABC analysis, functional cost analysis.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »