Перегляд за Автор "Удворгелі, Крістіна Євгенівна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Визначення конкурентного становища МПП «Алекс» на ринку мінеральних вод(2012) Удворгелі, Крістіна Євгенівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаВизначення свого конкурентного становища є одним з найголовніших напрямів діяльності підприємства.Це дозволяє з’ясувати питання щодо можливостей конкуренції на цільовому ринку, витримуванню конкурентного тиску і одержанню перемоги в конкурентній боротьбі. Defining its competitive position is one of the most important activities pidpryyemstva.The allows us to determine the issue of possibilities of competition in the target market, with stand competitive pressure and receipt of winning the competition.Документ Сучасні тенденції ринку безалкогольної продукції(2014) Удворгелі, Крістіна ЄвгенівнаСучасний розвиток будь-якого ринку передбачає аналіз теперішньої ситуації, визначення тенденцій та розгляд можливих напрямів розвитку. Особливої уваги потребують продовольчі ринки через постійні зміни смаків споживачів. Одним з насичених, але все ще перспективних споживчих ринків є ринок безалкогольної продукції. Modern development of any market involves analysis of the current situation identification of trends and the potential areas of development. special attention need food markets through constant change consumer tastes. One of the rich, but still promising consumer market is the market soft drinks.Документ Теоретичні аспекти визначення поняття «стратегія»(2015) Удворгелі, Крістіна ЄвгенівнаУ статті розглянуто різні підходи до визначення стратегії, обгрунтовано теоретичні аспекти, сформульовано узагальнене універсальне визначення поняття «стратегія». Аналіз підходів показав, що вчені не зуміли дійти до однозначного розуміння поняття стратегії, адже призначення стратегії та її зміст залежать від можливостей і умов діяльності кожної конкретної організації. Найбільш доцільно трактувати стратегію як модель дій, які потрібно здійснити для досягнення бажаних результатів. Адже саме визна чення «модель дій» включає в себе розгляд кожного з напрямків розвитку організації, створення комплексного плану заходів для реалізації цілей і процес прийняття рішень. Стратегію можна розглядати як комплексну мо дель розвитку, спрямовану на досягнення довгострокової мети через вирішення пріоритетних завдань і визначення перспективних напрямів, що підлягає контролю та коригуванню в процесі її реалізації.Документ Імпортозалежність харчової промисловості України(2014) Удворгелі, Крістіна ЄвгенівнаДокумент Італійське джелато як можливість розвитку ніші вуличного морозива в Україні(2015) Удворгелі, Крістіна ЄвгенівнаЩе одна особливість вуличного морозива за кордоном - продаж порції за фіксованою ціною, а не на вагу, як це практикується в Україні. Another feature of street ice cream abroad - for a fixed price portion, not the weight, as practiced in Ukraine.