Перегляд за Автор "Хоміцька (Ляшенко), Валентина Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Мотивація до занять спортом на початковому етапі спортивної діяльності(2023) Хоміцька (Ляшенко), Валентина Миколаївна; Павлюк, Ірина Сергіївна; Гацко, Олена Володимирівна; Гнутова, Наталя ПавлівнаВисвітлено питання мотивації до занять спортом. Шлях результативної діяльності спортсмена лежить через розуміння його мотивації. Знати, що рухає людиною, що спонукає його до спорту, які мотиви лежать в основі його дій, особливо важливо для спортивної діяльності, пов'язаної з високим фізичним та психологічним навантаженням. На початковому етапі спортивної діяльності мотивація визначається різноманітністю інтересів до різних дисциплін. Часто вибір нової спортивної секції пояснюється випадковими факторами: бажанням почати займатися за компанію з другом, оптимальністю місцезнаходження спортивної бази, наслідуванням популярного спортсмена. Спортивна мотивація визначається як значний стан особистості спортсмена, що є головною для постановки здійснення цілей та завдань, спрямованих на максимальне досягнення можливого результату на даний момент. Одним із головних завдань роботи з дітьми на етапі початкової спортивної підготовки є формування позитивної та сталої мотивації до занять спортом. Кожна дитина потребує мотивації. Вона допомагає йому досягти бажаних результатів. Мотивація занять спортом істотно впливає на ефективність спортивної діяльності з перших днів занять і пов'язана з багатьма соціально-психологічними характеристиками особистості. У міру зростання спортивної майстерності відбувається посилення чи ослаблення спортивної мотивації, тому необхідно здійснювати її формування з перших етапів занять спортом. Молодь із задоволенням займається спортом, але реального успіху досягають далеко не всі. Навіть ті, хто не досягає високих спортивних результатів, довго не залишаються в ситуації психологічного дискомфорту, а сублімують час, проведений у спорті, набуваючи потреби у фізичній активності протягом усього наступного життя.The question of motivation for sports is highlighted. The way to effective performance of an athlete lies through understanding his motivation. Knowing what drives a person, what motivates him to sport, what motives are behind his actions, is especially important for sports activities associated with high physical and psychological stress. At the initial stage of sports activities, motivation is determined by the variety of interests in different disciplines. Often, the choice of a new sports section is explained by random factors: the desire to start exercising in the company of a friend, the optimal location of the sports base, imitating a popular athlete. Sports motivation is defined as a significant state of the athlete's personality, which is the main factor in setting goals and tasks aimed at achieving the maximum possible result at the moment. One of the main tasks of working with children at the stage of initial sports training is the formation of positive and sustainable motivation for sports. Every child needs motivation. She helps him achieve the desired results. The motivation for playing sports significantly affects the effectiveness of sports activities from the first days of training and is related to many social and psychological characteristics of the individual. As sportsmanship grows, sports motivation increases or weakens, so it is necessary to form it from the first stages of playing sports. Young people play sports with pleasure, but not everyone achieves real success. Even those who do not achieve high sports results do not remain in a situation of psychological discomfort for a long time, but sublimate the time spent in sports, acquiring the need for physical activity throughout the next life.Документ Педагогічний підхід до навчання волейболу студентів ЗВО на заняттях з фізичного виховання(2022) Хоміцька (Ляшенко), Валентина Миколаївна; Гарнусова, Вікторія Вікторівна; Гулігас, Алла ГенадіївнаВолейбол займає одне з провідних місць на заняттях з фізичної культури у закладах вищої освіти. Систематичні заняття волейболом сприяють формуванню здорового способу життя, мають різнобічний вплив на організм тих, що займаються та сприяють розвитку основних фізичних якостей - швидкості, спритності, витривалості, координації та сили. Навчання здійснюється за допомогою сприйняття та переробки відповідної інформації, а для якісного вивчення техніки потрібна точна інформація та її зрозуміле пояснення. Процес оволодіння технічними прийомами гри у волейбол підпорядковується закономірностям формування рухових навичок, тому при формуванні рухової навички розрізняють фази, що йдуть у певному порядку одна за одною відповідно, їх треба розглядати з фізіологічної, психологічної та методичної точок зору.Volleyball occupies one of the leading places in physical education classes in higher education institutions. Systematic volleyball lessons contribute to the formation of a healthy lifestyle, have a versatile effect on the body of those involved and contributing to the development of basic physical qualities - speed, agility, endurance, coordination and strength. Learning is carried out through the perception and processing of relevant information, and for the qualitative study of technology, accurate information and its understandable explanation are required. The process of mastering the techniques of playing volleyball is subject to the laws of the formation of motor skills, therefore, in the formation of a motor skill, phases are distinguished that go in a certain order one after another, respectively, they should be considered from the physiological, psychological and methodological points of view.Документ Передумови психологічного розвитку особистості здобувачів освіти(2023) Хоміцька (Ляшенко), Валентина Миколаївна; Павлюк, Ірина СергіївнаПсихологічний розвиток людини є безперервним процесом, який проходить від народження до смерті. Він характеризується певними фазами розвитку з конкретними завданнями навчання та адаптації. Психологічний розвиток може включати зміни, які ми не можемо побачити, такі як розвиток мозку, і зміни, які ми можемо спостерігати, такі як фізичне зростання або зміни в поведінці.Документ Прояви рівня тривожності у студентів перших та випускних курсів(2022) Хоміцька (Ляшенко), Валентина Миколаївна; Шишацька, Валентина ІванівнаУ статті розглядається тривожність як особистісна якість та ситуативна тривожність, як реакція на стресові впливи у студентів перших та випускних курсів.Метою роботи є дослідження прояву рівня тривожності у студентів перших та випускних курсів. Методологія дослідження полягає у вивченні прояву різних видів тривожності у студентів початкових та випускних курсів. У результаті виявлено, що випробувані, які мають низький рівень особистісної тривожності (26,7% студентів 1 курсів та 13,3% студентів 4 курсів), мають почуття підвищеної відповідальності за мотиви власної діяльності. The article considers anxiety as a personal quality and situational anxiety as a reaction to stressful influences in first and final year students. The aim of the work is to study the manifestation of anxiety in first and final year students. The research methodology is to study the manifestations of different types of anxiety in undergraduate and graduate students. As a result, it was found that subjects who have a low level of personal anxiety (26.7% of first-year students and 13.3% of 4th-year students) have a sense of increased responsibility for the motives of their own activities.Документ Розвиток психофізичної витривалості курсантів-зв’язківців(2021) Хоміцька (Ляшенко), Валентина Миколаївна; Бутенко, А. Є.В сучасних умовах вдосконалення Збройних Сил Українипред’являються все більш високі вимоги до психофізичного потенціалу фахівців військового профілю, зокрема до їх координаційних здібностей, які представляють собою складну структурно-функціональну систему, що складається із сукупності психічних і рухових (моторних) компонентів. Висока ступінь мобілізації та інтеграції психічних і моторних компонентів у структурі координаційної підготовленості забезпечує найбільш ефективну і надійну психофізичну готовність і придатність потенційних фахівців до успішного вирішення поставлених завдань в імовірнісних та екстремальних умовах майбутньої військово-професійної діяльності.Документ Стан проблеми тютюнопаління серед студентів перших курсів ЗВО(2022) Хоміцька (Ляшенко), Валентина Миколаївна; Підвальна, Олена Василівна; Булейченко, Олена ВолодимирівнаКуріння у всіх його проявах (сигарети, сигари, біді, трубочний тютюн, кальян, нюхальний тютюн, снюс, бетель, квід),а також вплив продуктів його згоряння на тих, хто не палить (пасивне або вимушене паління), значно підвищують захворюваність і передчасну смертність, що спричиняються більш як 20 різними хворобами.Фізична та психологічна залежність від нікотину розвивається набагато швидше, ніж від алкоголю. Паління цигарок негайно впливає на організм людини та створює довгострокові ефекти. Негайний вплив є наслідком збільшення рівня адреналіну в крові та полягає у збільшенні частоти серцевих скорочень на 30%, артеріального тиску – на 5-10 мм рт. ст., уповільнення периферичного кровообігу, яке спричиняє зниження температури верхніх і нижніх кінцівок. Smoking in all its manifestations (cigarettes, cigars, calamities, pipe tobacco, hookah, snuff, snus, betel, quid), as well as the impact of its combustion products on non-smokers (passive or forced smoking), significantly increase the incidence and premature deaths caused by more than 20 different diseases. Physical and psychological dependence on nicotine develops much faster than on alcohol. Cigarette smoking immediately affects the human body and creates long-term effects. Immediate exposure is a consequence of increased levels of adrenaline in the blood and is to increase heart rate by 30%, blood pressure - by 5-10 mm Hg. Art., slowing of peripheral blood circulation, which causes a decrease in temperature of the upper and lower extremities.Документ Фізчне виховання як фактор підвищення психологічного здоров'я особистості(2021) Хоміцька (Ляшенко), Валентина Миколаївна; Гнутова, Наталя Павлівна; Гацко, Олена ВолодимирівнаАктуальність впливу фізичних навантажень на психічне здоров'ялюдини підвищується з кожним роком. Спосіб життя людини стає всебільш «сидячим», а в світіпоширюються захворювання, які важко піддаютьсялікуванню, що сприяє розвитку уабсолютно здорової людину навіть депресії, тому сучасний спосіб життя вимагає великої активності та духовних витрат. Хвилювання, неприємності, турботи, численні контакти, необхідність переробки колосального потоку інформації — все це відбивається на нервово-психічній сфері, зумовлюючи перенапругу, результатом якої можуть стати нервові «зриви». Найчастіше саме вони є першими проявами захворювань, що розвиваються.