Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Ключові суперечності процесу ціноутворення на вітчизняному ринку цукру(2015) Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина ФедорівнаВиявлено основні суперечності процесу ціноутворення в існуючих в умовах функціонування національного ринку цукру й конкурентоформуючого середовища. Визначено, що головними факторами, які впливають на формування цін на ринку цукру, є самоусунення держави від регулювання, встановлення й підтримки цін, цінових пропорцій на продукцію різних сфер АПК, посилення тенденцій до зміни структури виробництва в сільському господарстві, дисбаланс попиту та пропозиції цукрового буряку й цукру, відсутність дієвої системи контролю якості й безпеки цукру, організованих каналів збуту вітчизняного цукру, валютні ризики тощо.Документ Вплив цінової політики на стан та розвиток конкурентоспроможності аграрних підприємств(2013) Ємцева, Галина Федорівна; Ємцев, Віктор ІвановичВ умовах ринкової економіки успіх будьякого підприємства, незалежно від форм його власності, розміру та підпорядкованості, багато в чому залежить від того, наскільки правильно і обґрунтовано будуть встановлені ціни на продукцію чи послуги. Ціноутворення в умовах ринку являє собою досить складний процес, на який має вплив багато факторів, які необхідно враховувати, щоб мати конкурентні переваги та утримати ринкові позиції. Так як ціна відображає досить складний комплекс економічних відносин та залежить від ефективності цих відносин, процес ціноутворення вимагає ретельного аналізу та практичних рекомендацій по його удосконаленню. In a market economy, the success of any enterprise, regardless of its ownership, size and subordination, largely depends on how the prices for products or services will be set. The pricing in the market is quite a complex process influenced by many factors that should be considered to have a competitive advantage and maintain market position. Since the price reflects a complex set of economic relations and depends on the effectiveness of these relations, pricing requires careful analysis and practical recommendations for its improvement.Документ Політика регулювання ціни на продукти харчування(2004) Ємцева, Галина ФедорівнаВ статті розглянуті питання регулювання політики ціноутворення, питання державного регулювання цін. Розглянуто вплив ціни на формування попиту и пропозиції на ринку продуктів харчування. In clause the questions of regulation of price policy , questions of state price control are considered. The influence of the price on formation of a supply and demand in the market of products of a feed is consideredДокумент Цінова політика як інструмент реалізації цінової стратегії підприємства(2004) Ємцева, Галина ФедорівнаВ умовах ринкової економіки питання встановлення ціни, вибір політики ціноутворення має важливе значення. Ціна виступає головним джерелом інформації, необхідним для прийняття обґрунтованих економічних рішень, фактором результативності фінансової та виробничої діяльності будь-якого господарюючого суб’єкта . В статті визначені основні цілі цінової політики та викладені види цінових стратегій, які можуть бути використані при встановленні ринкових цін на товари. In a market economy, the issue of price, choice of pricing policy is essential. Price is the main source of information necessary to make informed economic decisions, the impact factor of financial and industrial activity of any entity. The paper identifies the key objectives of pricing policies as stated types of pricing strategies that can be used in determining market prices for goods.Документ Теоретичні засади ефективного ціноутворення(2004) Ємцева, Галина ФедорівнаПеред всіма господарюючими суб’єктами однією з основних задач виступає проблема визначення ціни на свої товари та послуги. В умовах ринку ціноутворення являє собою досить складний процес, на який має вплив багато факторів, які необхідно враховувати, щоб утримати ринкові позиції. Ціни і цінова політика, методи ціноутворення виступають однією із складових маркетингової діяльності господарюючого суб’єкта, є об’єктом управління. Before all business entities major problems is the problem of determining the prices of their goods and services. In a market pricing is a very complex process, which influences many factors that must be considered in order to retain market position. Prices and pricing policies, pricing methods are the one of the components of the marketing activities of the entity, is subject to control.Документ Ціноутворення: чинники впливу на вибір стратегії(2007) Ємцева, Галина ФедорівнаДосягнення стратегічних цілей підприємств харчової промисловості не можливе без формування ефективної політики ціноутворення. Вибір правильного методу ціноутворення є одним із ключових питань, за допомогою якого можна досягти збільшення прибутковості . Achievement of strategic aims of enterprises of food retail industry not is possible without forming of effective pricing policy. The choice of correct method of pricing is one of key questions, by which it is possible to attain the increase of profitability .Документ Вплив диспаритету цін на формування сировинної бази підприємств харчової промисловості(2006) Ємцева, Галина ФедорівнаПосилення диспаритету цін між продукцією агропромислового комплексу і продукцією переробних галузей впливає на забезпечення продовольчої безпеки України. Диспаритет цін виникає внаслідок випереджаючого зростання цін на продукцію, яка використовується в аграрному секторі, та на продукцію, вироблену з сільськогосподарської сировини. Disparity amplification of prices of agricultural production and alterations branch’s production influences on food security of Ukraine. The disparity appears as a consequence of price raise on production used in agriculture and on production produced of raw materials.Документ Фактори, що впливають на процес прийняття рішень про встановлення ціни(2008) Ємцева, Галина ФедорівнаРозглянуто проблеми ціноутворення товарів у ринкових сегментах та визначено пріоритетні чинники впливу на політику ціноутворення підприємств. Products pricing problems in market segments are clarified and priority factors that influence on enterprise pricing policy are defined.Документ Ціноутворення на підприємстві : актуальні проблеми в умовах кризи(2012) Ємцева, Галина ФедорівнаВ умовах перманентної економічної кризи, коли звичні в минулому підходи та методи, щодо встановлення ціни, діють неефективно, проблеми ціноутворення є дуже актуальними для всіх підприємств, оскільки від об’єктивного вибору вірної цінової політики значною мірою залежать кінцеві фінансові результати їх діяльності. Це обумовлює необхідність переходу підприємств від традиційного до якісно нового підходу у процесі визначення цінової політики – підходу, заснованому на концепції маркетингу. У статті розглянуто основні проблеми вибору та побудови політики ціноутворення, запропоновано напрями оптимізації прийняття управлінських рішень щодо визначення ціни на підприємстві. In the conditions of permanent economic crisis when the methods and approaches from the past are no longer effective for the pricing, the problems of pricing are very crucial for all enterprises because on the appropriate choice of accurate price policy depend mostly the end financial effects of their activity. It causes the necessity for the enterprise to change the traditional approach to the new quality process of defining the price policy – an approach based on the concept of marketing. The main problems related to the choice and creation of the pricing policy at the enterprise is considered in the article. The ways for optimizing managerial decision making as regards pricing at the enterprise are offered.Документ Особливості формування цінової політики на підприємствах хлібопекарної галузі(2011) Ємцева, Галина ФедорівнаЦіна на продукцію повинна визначатися після детального аналізу, який врахував би не тільки попит споживачів, ціни конкурентів та фактичні витрати на виробництво, але і ринкову поведінку підприємства, його мету. Залежно від поставленої мети будується політика ціноутворення. Формування цінової політики є одним з головних чинників, який суттєво впливає на присутність підприємства на ринку.