Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив цінової політики на стан та розвиток конкурентоспроможності аграрних підприємств(2013) Ємцева, Галина Федорівна; Ємцев, Віктор ІвановичВ умовах ринкової економіки успіх будьякого підприємства, незалежно від форм його власності, розміру та підпорядкованості, багато в чому залежить від того, наскільки правильно і обґрунтовано будуть встановлені ціни на продукцію чи послуги. Ціноутворення в умовах ринку являє собою досить складний процес, на який має вплив багато факторів, які необхідно враховувати, щоб мати конкурентні переваги та утримати ринкові позиції. Так як ціна відображає досить складний комплекс економічних відносин та залежить від ефективності цих відносин, процес ціноутворення вимагає ретельного аналізу та практичних рекомендацій по його удосконаленню. In a market economy, the success of any enterprise, regardless of its ownership, size and subordination, largely depends on how the prices for products or services will be set. The pricing in the market is quite a complex process influenced by many factors that should be considered to have a competitive advantage and maintain market position. Since the price reflects a complex set of economic relations and depends on the effectiveness of these relations, pricing requires careful analysis and practical recommendations for its improvement.Документ Політика регулювання ціни на продукти харчування(2004) Ємцева, Галина ФедорівнаВ статті розглянуті питання регулювання політики ціноутворення, питання державного регулювання цін. Розглянуто вплив ціни на формування попиту и пропозиції на ринку продуктів харчування. In clause the questions of regulation of price policy , questions of state price control are considered. The influence of the price on formation of a supply and demand in the market of products of a feed is consideredДокумент Ціноутворення на підприємстві : актуальні проблеми в умовах кризи(2012) Ємцева, Галина ФедорівнаВ умовах перманентної економічної кризи, коли звичні в минулому підходи та методи, щодо встановлення ціни, діють неефективно, проблеми ціноутворення є дуже актуальними для всіх підприємств, оскільки від об’єктивного вибору вірної цінової політики значною мірою залежать кінцеві фінансові результати їх діяльності. Це обумовлює необхідність переходу підприємств від традиційного до якісно нового підходу у процесі визначення цінової політики – підходу, заснованому на концепції маркетингу. У статті розглянуто основні проблеми вибору та побудови політики ціноутворення, запропоновано напрями оптимізації прийняття управлінських рішень щодо визначення ціни на підприємстві. In the conditions of permanent economic crisis when the methods and approaches from the past are no longer effective for the pricing, the problems of pricing are very crucial for all enterprises because on the appropriate choice of accurate price policy depend mostly the end financial effects of their activity. It causes the necessity for the enterprise to change the traditional approach to the new quality process of defining the price policy – an approach based on the concept of marketing. The main problems related to the choice and creation of the pricing policy at the enterprise is considered in the article. The ways for optimizing managerial decision making as regards pricing at the enterprise are offered.Документ Проблеми встановлення цін на ринку хліба та хлібопродуктів(2010) Ємцева, Галина ФедорівнаПодальший розвиток ринку хлібобулочних виробів пов’язаний з забезпеченням потреб споживачів у якісному хлібі за ціною, яка б задовольнила і споживача і виробника. Достатня величина отриманого прибутку забезпечить підприємствам-товаровиробникам можливість підвищення ефективності їх діяльності. У сучасних умовах це можливо лише на основі комплексного дослідження ринку хлібобулочних виробів, прогнозу його розвитку та здійснення виважених дій органів державного управління щодо його регулювання.