Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Значення кафедри в забезпеченні якості вищої освіти(2019) Бебко, Світлана ВікторівнаУ статті проаналізовано поняття якості вищої освіти та роль професорсько-викладацького складу у навчально-науковому процесі. Охарактеризовані ключові тенденції, які впливають на діяльність кафедр вищих навчальних закладів та підвищують їх значення у забезпеченні якості вищої освіти. Узагальнені теоретичні основи функціонування кафедри в системі вищої освіти України. Сформульовані висновки: інноваційні зміни, які відбуваються у сфері вищої освіти, потребують вирішення важливих питань забезпечення високої якості вищої освіти; ефективність якості вищої освіти значною мірою залежить від професорсько-викладацького складу кафедр; за роки незалежності України у роботі професорсько-викладацького складу кафедри відбулися як негативні, так і позитивні явища; важливо вдосконалити систему оплати праці викладачів вищих навчальних закладів, їх соціальне забезпечення, покращення умов їх професійної діяльності згідно європейських стандартів; ефективність використання сучасних інформаційних технологій потребує значної фінансової підтримки з боку держави, сучасного матеріально-технічного забезпечення.Документ Стратегічні напрями розвитку системи вищої освіти України(2019) Бебко, Світлана ВікторівнаМета дослідження: охарактеризувати сучасний стан та ключові тенденції розвитку системи вищої освіти України. Стаття досліджує ті напрями і орієнтири, які можуть бути використані в ході вирішення завдань з реформування системи вищої освіти України. На підставі аналізу діяльності вітчизняного ринку освітніх послуг обґрунтовано необхідність дослідити механізм регулювання діяльності вищих навчальних закладів України та іноземних країн, а також виробити науково-практичні пропозиції з питань запровадження кращих елементів зарубіжного досвіду у вітчизняну практику підтримки економічного розвитку системи вищої освіти. Встановлено теоретико-методичні та науково-практичні основи організації системи вищої освіти України в контексті викликів глобального розвитку. Методи дослідження. Під час виконання дослідження використовувався метод індукції для здійснення формально-логічних узагальнень, що уможливлює формулювання загального висновку на основі аналізу окремих фактів та явищ. Метод дедукції використовувався для одержання проміжних (часткових) висновків на основі аналізу характеру загального процесу. Метод абстрагування застосовувався для виявлення та ідентифікації значимих тенденцій економічних процесів через залишення поза увагою випадкових явищ. Метод порівняльного аналізу використовувався при зіставленні характеристик розвитку систем вищої освіти України та інших країн. Результат. Визначені напрями і орієнтири, які можуть бути використані для вирішення завдань з трансформування системи вищої освіти України та запозичення іноземного досвіду. The purpose of the study: to feature the modern state and key trends of the system of higher education in Ukraine. The article studies the directions and guidelines that can be used in solving the problems of reforming the system of higher education in Ukraine. Having studied the domestic market of education services, the author of the research has established the necessity to research the mechanism of regulating the activities of higher education institutions of Ukraine and foreign countries. There has been also established the necessity to develop scientific and practical proposals on the introduction of the best elements of foreign experience in the domestic practice of supporting the economic development of the higher education system. The theoretical, methodological, scientific and practical basics of organization of the system of higher education of Ukraine in the context of challenges of global development are established. Research methods. In the process of research, the method of induction was used to implement formal-logical generalizations, which enable to formulate a general conclusion based on the analysis of individual facts and phenomena. The method of deduction was used to obtain intermediate (partial) conclusions based on the analysis of the nature of the overall process. The abstract method was applied to identify and identify significant trends in economic processes. The author of the research used the method of comparative analysis while comparing the characteristics of the development of higher education systems of Ukraine and other countries. Result. There has been studied the directions and guidelines that can be used to solve the tasks of transforming the system of higher education of Ukraine and borrowing foreign experience.Документ Перспективи розвитку ринку освітніх послуг України з урахуванням китайського досвіду(2018) Бебко, Світлана ВікторівнаУ статті проаналізовано стан розвитку ринку освітніх послуг Китаю та виявлено особливості його функціонування. Показані ключові тенденції зростання ролі вищих навчальних закладів у забезпеченні зростання економіки країни. Узагальнені теоретичні основи функціонування ринку освітніх послуг Китаю. Запропоновані науково-практичні пропозиції з питань запровадження кращих елементів китайського досвіду у вітчизняну практику. Зокрема, такі як: модернізація навчальних закладів, у тому числі на основі застосування механізмів державно-приватного партнерства; розробка та впровадження реалістичних пропозицій з удосконалення механізму бюджетного фінансування діяльності вищих навчальних закладів; розробка та впровадження сучасних інноваційних освітніх технологій, у тому числі технологій дистанційної освіти; підтримка взаємодії вищих навчальних закладів із науковими установами та роботодавцями. The article analyzes the state of development of Chinese education services market and reveals the peculiarities of its functioning. There has been shown the key tendencies of growing the role of higher education institutions in providing the growth of national economy. There has been generalized the theoretical basics of functioning of Chinese educational services market. There has been suggested the scientific and practical items about introducing the best elements of Chinese experience into our practice. Namely, these are: modernization of education institutions, including the usage of state and private partnership; developing and introducing the modern innovation education technologies, including technologies of distance learning; support of interaction of higher education institutions with scientific institutes and employers.Документ Система вищої освіти як об'єкт наукового дослідження(2017) Бебко, Світлана ВікторівнаПроаналізовано поняття вищої освіти, її зміст та функції. Досліджено поняття системи вищої освіти та основи її функціонування. Виділено ключові тенденції організації вищої освіти, а саме: організація навчання разом із замовниками; участь бізнесу у формуванні програм, цільові замовлення; великий обсяг самостійної роботи студента, формування індивідуальних траєкторій навчання; великий вибір навчальних курсів; орієнтація на компетентності та результат. The article analyzes the notion of higher education, its contents and functions. There has been studied the notion of higher education and the essentials of its functioning. There has been distinguished the key tendencies of higher education organization, namely: organization of study together with customers; business participation in forming the programs, targeted orders; a great deal of self-learning courses, the formation of individual directions of study; a wide of courses; focus on competence and results.Документ Значення вищої освіти у сучасних соціально-економічних трансформаціях(2017) Бебко, Світлана ВікторівнаРозглянуто значення вищої освіти як підсистеми національної економіки. Проаналізовано основні напрями розвитку вищої освіти, а саме: визначна роль освіти у становленні економіки знань; диверсифікація джерел фінансування;інтернаціоналізація та глобалізація освіти тощо. Досліджено головні тенденції підвищення значення вищої освіти (децентралізація і демократизація управління; розширення автономії та самоврядування вищих навчальних закладів з одночасним посиленням контролю з боку суспільства; прийом студентів на навчання на основі незалежного оцінювання знань, кредити для студентів; рух в бік ринкових моделей організації, управління і фінансування освіти).