Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Досвід використання «Шкали фрустраційного дискомфорту» Н. Херрінгтона у дослідженні фрустраційної толерантності студентів
    (2019) Божок, Наталія Олексіївна
    У статті описано досвід використання багатофакторної методики «Шкала фрустраційного дискомфорту» Н.Херрінгтона з метою діагностики фрустраційної толерантності у студентів. Проведено емпіричне дослідження студентів 1-5 курсів Національного університету харчових технологій м. Києва й встановлено рівні 4 показників шкали фрустраційного дискомфорту: нетолерантності до дискомфорту; емоційної нетолерантності; фрустрації почуття власної гідності, нетолерантності у сфері досягнень. Проаналізовано отримані результати наукового дослідження та їх вплив на розвиток фрустраційної толерантності та психологічні розлади юнаків. The theoretical analysis of the rationale for the usage of multi-dimensional “Frustration discomfort scale” by N. Herrington was made with the aim of increasing students’ frustration tolerance. The empirical investigation with the usage of the above-mentioned phenomenon on the basis of the 1-5 th grade students of the National University of Food Technologies was performed in order to define 4 factors of low frustration tolerance: frustration discomfort; emotional intolerance; entitlement; frustration achievement.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні особливості нераціональних думок та їх вплив на розвиток фрустраційної толерантності у студентів
    (2018) Божок, Наталія Олексіївна
    У статті здійснено теоретичне обґрунтування доцільності використання методики «Наскільки Ви раціональні?» А. Елліса з метою дослідження нераціональних думок, що впливають на розвиток фрустраційної толерантності у студентів. Проведене емпіричне дослідження з використанням вищезазначеної методики на базі студентів 1-5 курсів Національного університету харчових технологій для визначення умов розвитку фрустраційної толерантності. Проаналізовано отримані результати наукового дослідження з врахуванням 5 тригерів нераціональних думок: «катастрофізація», «надмірна вимогливість до себе», «надмірна вимогливість до інших», «низька фрустраційна толерантність» та «самооцінка». Визначено загальний рівень раціональності студентів та його вплив на розвиток їх фрустраційної толерантності. In the article the theoretical analysis of the rationale for the usage of the survey “How rational are you?” by A. Ellis was made with the aim of defining irrational thoughts affecting students’ frustration tolerance. The empirical investigation with the appliance of the above-mentioned phenomenon on the basis of the 1-5 th grade students of the National University of Food Technologies was performed in order to define conditions for frustration tolerance development. The acquired evidence of research was analyzed according to its 5 triggers of irrational thoughts: “awfulising”, “low frustration tolerance” “self-directed shoulds”, “other-directed shoulds”, “self-worth”. The general level of students’ rationality with its affect the frustration tolerance development was determined.
  • Ескіз
    Документ
    Використання системи вправ інтерактивних методів для підвищення ефективності навчання іноземної мови у ВНЗ
    (2014) Божок, Наталія Олексіївна
    У статті розглядаються інтерактивні форми навчання іноземної мови у ВНЗ. Аналізуються системи вправ інтерактивного метода з метою підвищення ефективності навчання іноземним мовам у ВУЗІ. In the article the interactive methods of foreign languages training on the basis of HEE are considered. The systematic exercises of interactive methods are analyzed with the aim of enhancing the effectiveness of foreign languages training in HEE.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості психокорекційного впливу на розвиток фрустраційної толерантності у студентів
    (2012) Божок, Наталія Олексіївна
    У статті представлена психокорекційна програма формування високої фрустраційної толерантності у студентів. Аналізуються основні когнітивні, емотивні та поведінкові стратегії в комплексі з безумовним прийняттям себе, світу та інших з метою продукування позитивних, продуктивних змін, що ведуть до високої фрустраційної толерантності. In the article it has been presented the psychocorrectional program to form a high frustration tolerance in students.The basic cognitive, emotional and behavioural strategies in combination with unconditional self-acceptance, others and world-acceptance have been analyzed with the aim of producing positive and productive changes leading to high frustration tolerance.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічний аналіз психокорекційної програми формування високої фрустраційної толерантності у студентів
    (2012) Божок, Наталія Олексіївна
    У статті представлена психокорекційна програма розвитку високої фрустраційної толерантності у студентів. Аналізується зміст програми, що включає основні когнітивні, емотивні та поведінкові стратегії в комплексі з безумовним прийняттям себе, світу. In the article it has been presented the psychocorrectional program to form a high frustration tolerance in students. The content of program containing the basic cognitive, emotional and behavioural strategies in combination with unconditional self-acceptance, others and world-acceptance have been analyzed. та інших.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчого потенціалу майбутнього фахівця
    (2007) Божок, Наталія Олексіївна; Власенко, Людмила Василівна
    В статті розглядається проблема творчого потенціалу особистості. Творча особистість – це найвище досягнення людської діяльності. Результатом формування викладачем творчої особистості студента є творча особистість, яка характеризується нестандартним мисленням, оригінальністю, творчими ідеями.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічний аналіз дослідження фрустраційної толерантності у студентському віці
    (2009) Божок, Наталія Олексіївна
    В статті розглядаються питання феномену фрустрація в студентському віці. Аналізуються теоретичні підходи до розуміння терміну фрустрація та фрустраційної толерантності.