Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Програма лояльності: сутність та етапи розроблення(2024) Скригун, Наталія Петрівна; Москвіна, Маргарита Євгенівна; Бойко, Ірина АнатоліївнаУ статті обґрунтовано, що в сучасному конкурентному середовищі підприємства перебувають у постійному пошуку інноваційних стратегій для залучення та утримання споживачів. Зазначено, що програми лояльності стали потужним інструментом для підвищення залученості клієнтів, зміцнення лояльності до бренду та створення конкурентної переваги. Програми лояльності охоплюють різноманітні схеми, такі як системи на основі балів, багаторівневе членство, ексклюзивні бонуси та інші, розповсюджуються в різних галузях, охоплюючи все більше сегментів. Надано характеристику таким функціям програми лояльності, як утримання клієнтів, підвищення їхньої залученості, збирання даних, створення конкурентної переваги, маркетинг із вуст у вуста, зростання прибутку та зміцнення лояльності споживачів. Виокремлено переваги та недоліки найрозповсюдженіших типів програми лояльності. Запропоновано авторський підхід поетапного процесу розроблення та реалізації програми лояльності та деталізовано сутність кожного етапу.Документ Маркетингові проєкти: сутність та класифікація(2023) Бойко, Ірина Анатоліївна; Турчина (Побережна), Марія Петрівна; Тур, Олеся ВасилівнаУ сучасному висококонкурентному бізнес-середовищі ефективні управлінські практики мають важливе значення для успішної діяльності підприємства. В рамках проєктного управління маркетингові проєкти займають особливе місце і відіграють ключову роль в успішному функціонуванні будь-якого підприємства, а ефективне управління цими проектами є ключем до досягнення маркетингових цілей та оптимізації використання ресурсів. Ефективне планування, координація та реалізація маркетингових проектів має важливе значення для досягнення стратегічних цілей підприємства, однак управління маркетинговими проектами відрізняється від управління проектами в інших сферах через свої специфічні вимоги та характеристики. Інформаційну базу дослідження становлять наукові публікації іноземних і вітчизняних вчених. В статті досліджені теоретичні підходи до визначення проєктів, маркетингових проєктів та запропоновано класифікація маркетингових проєктів. Для досягнення мети дослідження були використані методи узагальнення, теоретичний метод, метод порівняльного аналізу, групування. Визначено, що маркетинговий проєкт представляє собою послідовність унікальних, спланованих і взаємопов’язаних заходів, спрямованих на досягнення конкретних маркетингових цілей та включає чітко визначені терміни, бюджет, команду, керівництво, форму реалізації та контролю. Дослідження різних підходів до класифікації проєктів дозволило запропонувати систему класи фікації маркетингових проєктів, що включає різні ознаки, серед яких, такі, як спрямованість маркетингового проєкту, бюджет маркетингового проєкту, термін виконання маркетингового проєкту, характеристики маркетингового проєкту та класифікація проєктів в залежності від функцій маркетингу. Застосування системи класифікації маркетингових проєктів допоможе підприємствам більш ефективно застосовувати принципи управління проєктами, ефективно визначати пріоритети розподілу ресурсів, обирати відповідні методології та адаптувати підходи до управління проєктами відповідно до специфічних характеристик і цілей кожного маркетингового проєктуДокумент Сутність та види точок контакту бренду зі споживачами(2024) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія Петрівна; Навроцький, Назарій АндрійовичУ статті обґрунтовано необхідність уточнення сутності поняття «точка контакту з брендом» та узагальнення видів точок контакту бренду зі споживачами. Показано, що взаємодія споживача з брендом відбувається в багатьох точках контакту, які важливі насамперед тим, що впливають на досвід клієнта, його поведінку, продажі, прибуток компанії. Розглянуто існуючі підходи до трактування сутності поняття «точки контакту з брендом» через відображення різноманітних взаємодій між споживачами та компанією (брендом), що охоплюють будь-які канали та медіа, через які споживачі сприймають бренд чи продукт та можуть бути ініційовані як компанією, так і споживачами. Визначено, що ідентифікація та оцінювання точок контакту є важливою функцією підприємства задля покращення клієнтського досвіду. Уточнено та систематизовано види точок контакту бренду зі споживачами, що дозволяє підприємству вибудовувати міцні і довготривалі зв'язки зі споживачами та забезпечувати конкурентні переваги на ринкуДокумент Методи оцінювання точок контакту бренду зі споживачем(2024) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія Петрівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна; Навроцький, Назарій АндрійовичВ статті обґрунтовано необхідність ідентифікації та оцінювання точок контакту зі споживачами з метою формування стратегій їхнього удосконалення. Встановлено, що ситуації, в яких цільова аудиторія контактує з компанією (точки контакту), є одним з найважливіших напрямів взаємодії бізнесу і клієнта. Узагальнено існуючі найпопулярніші методи оцінювання точок контакту бренду зі споживачами: опитування, інтерв’ю, фокус-групи, соціальне прослуховування, аналітика вебсайту, дані про обслуговування клієнтів. Запропоновано процес оцінювання ефективності точок контакту бренду зі споживачами через виокремлення таких послідовних етапів: інвентаризація точок контакту бренду зі споживачами; визначення мети точок контакту; визначення відповідальних відділів (осіб) за точку контакту; оцінювання важливості кожної точки контакту; оцінювання ефективності критичних точок контакту; аналіз точок контакту та розроблення стратегії їхнього удосконалення. З метою визначення стратегії для конкретної точки контакту бренду зі споживачами запропоновано матрицю «Ефективності-Важливості точки контакту», яка передбачає виділення дев’яти квадрантів та стратегічних рішень щодо точок контакту залежно від рівня її ефективності та важливості для клієнта. Запропонована матриця дозволить приймати ефективніші стратегічні рішення та розподіляти наявні ресурси на удосконалення точок контакту, що належать підприємству і на які воно може впливати. Встановлено, що у випадку наявності точок контакту, що їх негативно оцінили споживачі і при цьому вони не належать підприємству, необхідно виявити причини отримання низьких оцінок від споживачів, як ці точки контакту можуть впливати на задоволеність споживачів, встановити зв'язок з власниками або операторами цих точок контакту, здійснити пошук можливості укладення партнерських угод або співпраці з власниками цих точок контакту, запровадження маркетингових та комунікаційних заходів для підвищення поінформованості споживачів про зміни та покращення, що впроваджуються в цих точках контакту, встановлення системи відстеження за змінами в задоволеності споживачів після впровадження заходів. Зазначено, що аналіз точок контакту з урахування частоти використання споживачами дозволить ефективніше управляти ними (задоволеність в найчастіше використовуваних, ключових точках важлива для забезпечення позитивного враження та лояльності споживачів), визначати пріоритети, приділяти увагу критичним зонам, підвищити лояльність споживачів.Документ Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку підприємства(2023) Турчина (Побережна), Марія Петрівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Тур, Олеся ВасилівнаУ сучасних умовах роботи особливу важливість одержує інформаційне забезпечення підприємства як передумова його ефективного функціонування. Ефективним засобом є застосування комунікацій, як системи підтримки інформаційної взаємодії підприємства з його внутрішнім і зовнішнім бізнес-середовищем. Керівництво підприємства має прагнути щоб комунікації були ефективні. В статті представлено основні типи комунікаційних стратегій, використання яких дозволяє покращити комунікаційну діяльність підприємства. Охарактеризовано етапи розробки комунікаційної стратегії та запропоновано комплекс дій на кожному етапі розробки для кожного типу комунікаційної стратегії. Розглянуто основні етапи формування та розвитку бренду. Для кожного з розглянутих етапів розвитку бренда запропоновано використання відповідної комунікаційної стратегії. n the modern terms of work the special importance is got by the dataware of enterprise as pre-condition of him effective functioning. Effective means is application of communications, as systems of support of informative cooperation of enterprise with his internal and external business-environment. Communications of subject of economic activity play an important role realization of strategic aims of enterprise. The report of the correctly set forth communicative reports of subject to his target groups forms favourable basis for activity in the system of economic relations, helps to secure support of public for defence of interests and reputation of subject of economic activity. On the modern stage of development of economy the question of determination of quality and efficiency of communications of enterprise gets up very important. Determination of correct strategic course is the most responsible business for an enterprise, as forms priorities of his activity on relatively long-term prospect. It is extremely important to walk up the That management of company self-weighted to the process of choice and realization of communication strategy, taking into account many internal and external factors and accenting attention on some from them. Today it is very difficult to attract attention business entities to the brands, that is why it will be them to search the methods of organization of reports to the consumers about itself and the products. On the basis of it the question of choice of communication strategy becomes very important on the different stages of development of brand. Not having regard to the far of scientific publications from this range of problems, to the choice of communication strategy on the different stages of development of brand as a constituent of dataflow of enterprise it remains not fully studied. It stipulated the theme of the article. The basic types of communication strategies, the use of that allows to improve of communication activity of enterprise, are presented in the article. Design of communication strategy times are described and the complex of operating offers on every design time for every type of communication strategy. The basic stages of forming and development of brand are considered. For each the use of corresponding of communication strategy offers of the considered stages of development of brand.Документ Ставлення споживачів до використання військової та патріотичної тематики в назвах українських брендів(2023) Капінус, Лариса Василівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаУ статті розглянуто важливість назви бренду як важливого маркетингового інструменту, що впливає на сприйняття і ставлення споживачів до товару. Враховуючи військову агресію російської федерації проти Укра-їни та піднесену національно-визвольну боротьбу українців за свої території, багато виробників харчових про-дуктів почали використовувати військово-патріотичну тематику в назвах своїх брендів. З боку українського суспільств в деяких випадках виникало засудження маркетингових комунікацій брендів, які використовували в рекламі образи, назви, слогани Збройних Сил України. Саме тому метою дослідження стало вивчення ставлення споживачів до використання військової та патріотичної тематики в назвах брендів харчової промисловості. За допомогою онлайн-опитування через Google-Form та використання програмного забезпечення IBM SPSS Statistics було виявлено негативне ставлення респондентів до присутності в торговельних мережах України харчових продуктів, що вироблені в російській федерації. Українці позитивно ставляться до перейменування харчових брендів, які у своїх назвах містили російські мотиви, образи, символи. Більшість опитаних нейтрально ставляться до використання військової тематики в назвах брендів, тому виробникам краще з обережністю створювати рекламний шум чи привертати увагу до товару, використовуючи військову тематику в назвах брендів, аби не спотворити власний імідж. rception and attitudes towards a product. Given the military aggression of the Russian Federation against Ukraine and the sublime national liberation struggle of Ukrainians for their territories, many food producers have begun to use military and patriotic themes in their brand names. In some cases, Ukrainian society condemned the marketing communications of brands that used images, names, and slogans of the Armed Forces of Ukraine in their advertising. That is why the purpose of the study was to examine consumer attitudes towards the use of military and patriotic themes in the names of food industry brands. An online survey via Google-Form and IBM SPSS Statistics software revealed a negative attitude of respondents towards the presence of food products produced in the russian federation in Ukrainian retail chains. A significant number of respondents have a negative attitude toward the presence of russian words, images, and narratives in the names of Ukrainian food products. However, only a third would not buy such a product even if there was no alternative, with Generation X and Baby Boomer respondents being more categorical in this regard. The study showed that Ukrainians have a positive attitude towards renaming food brands that contained Russian motifs, images, and symbols in their names, which demonstrates their national consciousness, patriotism, and the need to support Ukrainian identity and independence, especially in the situation of military aggression by the Russian Federation. In addition, the association with negative Russian images and symbols can cause rejection among consumers, and rebranding will reduce the level of negative emotions and increase positive perception of products. Most respondents are neutral about the use of military themes in brand names, but the share of respondents with a negative attitude outweighs the share of respondents with a positive attitude. Therefore, manufacturers should be careful about creating advertising noise or drawing attention to their products by using military themes in brand names, so as not to distort their own image.Документ Організація маркетингових івентів у мережі Інтернет(2023) Капінус, Лариса Василівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаCтрімкий розвиток цифрових технологій, глобалізація економіки, цифровізація населення, пандемія Covid-19, війна росії проти України та інші причини активізували поглиблений інтерес до пошуку шляхів формування маркетингових комунікацій у мережі Інтернет. У зв’язку з цим підприємства почали використовувати різноманітні маркетингові інструменти впливу на споживчу аудиторію, в тому числі інструменти івент-маркетингу. Це дослідження присвячено вивченню особливостей організації та проведення маркетингових івентів у мережі Інтернет. Обґрунтовано перспективи розвитку івент-індустрії в мережі Інтернет та вивчено основні тренди, які змінили організацію та проведення онлайн-івентів: безкоштовне відвідування заходів за попередньою реєстрацією, гібридність формату проведення івентів, використання ефекту присутності (голографія), Face ID для безконтактної реєстрації на фізичних івентах, розвиток технологій та інвестування в створення віртуальних студій для можливої участі великої кількості людей. Набуло подальшого розвитку трактування поняття «маркетинговий онлайн-захід», що включає в себе перелік підходів для залучення цільової інтернет-аудиторії з метою формування в неї позитивних емоцій. Вивчено переваги та недоліки проведення онлайн-подій. Запропоновано модель організації проведення онлайн-івенту, в якому основна роль зосереджена на залученні цільової аудиторії через різноманітні інструменти онлайн-маркетингу з метою створення позитивних емоцій у цільової аудиторії та підвищення впізнаваності бренду серед споживачів і формування споживчої лояльності. У ході дослідження виявлено основні негативні моменти під час проведення онлайн-івентів, яких слід уникати: недопустимо не дотримуватися регламентів виступів, писати багато інформації в чаті, проводити онлайн-івенти без пауз, використовувати нікнейми замість реальних імен, не вимикати сторонні сповіщення на пристроях.Документ Психологічні ефекти сприйняття ціни під час формуванні цінності бренду(2021) Скригун, Наталія Петрівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Гайдуков, Дмитро СергійовичУ статті розглянуто основні психологічні ефекти сприйняття ціни споживачами, розкрито маркетингову сутність кожного з них. Визначено, що сприйняттям ціни можна управляти маркетинговими інструментами. Установлено, що для того, аби повідомити покупцю ціну товару та знизити його чутливість до рівня ціни, використовують різноманітні психологічні ефекти сприйняття ціни. Проаналізовано доцільність використання заокруглених цін та їхній вплив на свідомість потенційних споживачів. Розкрито сутність такого поняття, як «цінність бренду», наведено її характеристики та основні відмінності від ціни товару, визначено основні умови формування цінності бренду, а також її вплив на споживачів та їхні купівельні пріоритети. Наведено основні та додаткові переваги надання брендам цінності, яка б впливала на купівельні рішення споживачів; напрями створення основної цінності товару. The problem of the effective pricing is actual nowadays, in fact the price is the factor where the potential customers pay special attention during the choice of commodity or service. The search of balance between mark- on the commodity and level of population’s solvency is success of the enterprise. The special attention is paid by the researches of price perception by the consumer and his psychology, determinations of psychological methods, on the basis of the pricing process, and analysis of brand value, passes as a separate aspect that directly influences on the cost of brand. The main purpose is describing the essence of different psychological effects, that influence on consumers’ price perception and methods that marketing specialists use during the forming of brand value is given in this article. At forming of price, it is needed to take into account psychological effects of price perception that is followed by majority of potential customers in the process of choice of commodity or service. Basic methods, which are followed by producers during the forming of price on new commodity or service, are given. Among such methods, it is possible to distinguish the cost of prestige and free supply price. The essence of concept of brand value, its descriptions over and basic differences from the commodity cost is exposed; the basic terms of forming of brand value and its influence on consumers and their purchasing properties are given. Basic and additional advantages of brand value that would influence on the purchasing decisions of consumers are described. Directions of creation of basic advantages of brands value are analysed. The influence of experience of the commodity use on its general value in the consumer’s eyes is investigated. The influence positioning of brands on their perception, external aspects, such as commodity packing and its design, and their influence on the brand value are analysed. General reputation of producer and consumers’ emotions automatically create additional demand on the commodity, increasing its value is marked.Документ Сучасні підходи до формування ефективної інноваційної політики підприємства(2020) Скопенко, Наталія Степанівна; Євсєєва-Северина, Ірина Василівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Капля, Данило ВолодимировичСтаття присвячена дослідженню інноваційної активності вітчизняних підприємств та визначенню сучасних підходів до формування ефективної інноваційної політики суб’єктів господарювання. Обґрунтовано необхідність розробки програми стратегічної стійкості, базуючись на специфіці діяльності підприємства. Визначено, що такі програми направлені на екологізацію виробництва, підвищення якості та конкурентоспроможності продукції, проведення техніко-технологічних змін, впровадження заходів корпоративної соціальної відповідальності, що сприяє збільшенню кількості конкурентних переваг підприємства. Обираючи певні напрямки інноваційного розвитку та реалізовуючи інноваційні проєкти підприємство досягає певного рівня інноваційної активності. Акцентовано увагу на необхідності врахування всіх потенціалів підприємства та прогнозування змін зовнішнього середовища для вибору вірної стратегії інноваційної діяльності. Розглянуто фактори, що можуть чинити як позитивний, так і негативний вплив на реалізацію комплексної інноваційної стратегії. Реалії сьогодення, мінливість середовища господарювання, зміни в потребах споживачів, розвиток технологічного прогресу потребують швидкої адекватної реакції підприємств. Суб’єкти господарювання повинні формувати інноваційну політику з метою створення та виведення на ринок принципово нових видів продукції, покращення якості існуючих товарів та послуг, постійного вдосконалення технології виробництва задля підвищення конкурентоспроможності та забезпечення стійкого зростання. Реалізація ефективної інноваційної політики сприятиме розширенню збуту інноваційної продукції, виходу підприємств на зовнішні ринки, покращенню іміджу держави в міжнародному просторі. The article is devoted to the research of innovation activity of the domestic enterprises and definition of modern approaches to the formation of an effective innovation policy. The importance of strategic stability programs implementation is proved. It is defined that such programs cover ecologicalization of manufacture, improvement of quality and competitiveness of production, carrying out of technical and technological changes, implementation of corporate social responsibility to increase the competitive advantages of the enterprise. Selecting certain directions of innovation development and realizing innovation projects, the enterprise reaches the appropriate level of innovation activity. It is crucial to take into account all the potentials of the enterprise and forecast changes in the external environment to select the right innovation strategy. Factors that may have both positive and negative effects on the implementation of a comprehensive innovation strategy have been considered. According to the modern realities, variability of the business environment, changes in consumer needs and the development of technological progress, enterprises must quickly react to the situation. Business entities must form an innovation policy in order to create and launch fundamentally new products, improve the quality of existing goods and services to increase competitiveness and ensure sustainable growth. The implementation of an effective innovation policy will contribute to the possibility of domestic enterprises to expand sales of innovation products, enter foreign markets, improve the image of the state in the international community.